Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä!!!? Ummetuslääkkeet eivät auta kunnolla! Tulee pelkää ilmaa ulos

Vierailija
09.11.2017 |

Vaikka suoli on kenkkuillut pidempää.
Ooen ottanut tänääkin 3 pussia pegorionia ja kerran tuli pienimäärä ripulia. Muuten on tullut pelkää ilmaa! Mistä voi johtua?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo pari koria kaljaa niin varmasti alkaa paska lentämään.

Vierailija
2/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole syönyt ruokaa, vaan ilmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt kuivattuja luumuja ja vettä, sekä Husk- psylliumkuitujauhetta sitruunan makuista. Toiminut minulla paremmin kuin nuo ummetuslääkkeet.

Vierailija
4/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista Toilax-peräruiske.

Vierailija
5/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulostuleva ilma kuumaa?

Vierailija
8/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulostemassa jo peräsuolessa, mutta ei tule ulos? Silloin peräruiske auttaa.

Jos taas massa ei ole vielä peräsuolessa, vaan jossakin syvemmällä, voisi Laxoberon auttaa parhaiten. Laxoberon ei sovi jatkuvaan käyttöön, mutta tuo avun n. 6-8h sisällä.

Ripuli kertoo ummetuksesta, on siis ohivuotoa ummetuksen ohi.

Vierailija
9/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lisätä kasvisten määrää ruokavaliossa. Punainen liha ja juusto ummettavat. Mulla loppu kaikki vatsavaivat kun aloin 80% vegeks. Tätä ennen oli noin kerran kuukaudessa muutaman päivän ummetus. Liikunta jeesaa myös.

Lääkkeet hoitavat oireita, mutta itse ummetus paranee oikealla ruokavaliolla.

Tsempit sulle, kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
10/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo pari koria kaljaa niin varmasti alkaa paska lentämään.

Mäyräkoira riittää siihen, että suoli toimii aamulla.

Vierailija
11/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos juonut tarpeeksi? Jos ei meinaa mitään tulla ulos niin silloin kannattaa juoda enemmän kuin mitä yleensä juo päivän aikana (eli enemmän kuin se suositeltu 2 litraa).

Ja hiero mahaasi hellästi pyörivällä liikkeellä eri suuntiin, jos siellä on jotain jumissa niin lähtee paremmin liikkeelle.

Vierailija
12/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan ottanut tänää 4 × 12g pegorion pussia ja vatsa päästä välillä pienen kurahduksen yms.

Ja välillä on tullut pieniä löysiä ulostemääriä..

Eli uloste on jossain syvemmällä ei peräsuolessa.

T. Ap

Vierailija
13/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu.

Vierailija
14/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että pytyllä kannattaa vaikka varvistaa (tai jos on lasten jakkara niin se jalkojen alle), niin että jalat ovat enemmän koukussa, jos on jotain tuloillaan niin luulisi auttavan siihen. Se miten ihmiset nykyään istuu pytyllä jalat suorassa kulmassa on itse asiassa aika huono asento. Kyykky olisi kropan ja suolen asennon kannalta kaikkein paras.

Vierailija
15/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä vasemmalla puolella tuntuu pientä pulputusta / murinaa.

T. Ap

Vierailija
17/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosiaan ottanut tänää 4 × 12g pegorion pussia ja vatsa päästä välillä pienen kurahduksen yms.

T. Ap

Kuinka kauan nyt siis on siitä kun olet ottanut ensimmäisen annoksen? Ei ole meinaan ennenkuulumatonta että alkaisi tulla vasta seuraavana päivänä, jos silloinkaan. Edes suolen täystyhjennykseen tarkoitetut litkut (joita juotetaan ennen tähystyksiä) ei välttämättä ala kaikilla toimia yhtä nopeasti - toisilla p*ska lentää tunnin päästä ottamisesta, toisilla vasta seuraavana päivänä, jos huono tuuri käy.

Vierailija
18/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kuinka kauan nyt siis on siitä kun olet ottanut ensimmäisen annoksen? Ei ole meinaan ennenkuulumatonta että alkaisi tulla vasta seuraavana päivänä, jos silloinkaan. Edes suolen täystyhjennykseen tarkoitetut litkut (joita juotetaan ennen tähystyksiä) ei välttämättä ala kaikilla toimia yhtä nopeasti - toisilla p*ska lentää tunnin päästä ottamisesta, toisilla vasta seuraavana päivänä, jos huono tuuri käy.

Otin aamulla yhden pussin ja sain iltapäivällä vähän tulemaan löysempää tavaraa ulos..

Se jälkeen olen ottanut tassisesti illan aikana 3 pussia ja nyt vatsa pitää vain välillä pientä murinaa ja välillä tulee ilmaa.

Ulostetta ei kuitenkaan tule..

Ap

Vierailija
19/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Otin aamulla yhden pussin ja sain iltapäivällä vähän tulemaan löysempää tavaraa ulos..

Se jälkeen olen ottanut tassisesti illan aikana 3 pussia ja nyt vatsa pitää vain välillä pientä murinaa ja välillä tulee ilmaa.

Ulostetta ei kuitenkaan tule..

Ap

Sinuna odottelisin nyt ainakin yön yli ennen kuin ottaisin lisää, niin kauan kun ei kuitenkaan ole kipuja niin ei yleensä ole syytä huoleen. Ja jos ei huomennakaan ala kuulua niin soittaisin vaikka terveyskeskuksen neuvontaan, että mitä mieltä he ovat jatkotoimenpiteistä.

Vierailija
20/24 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lisää pegorionia. Yleensä, jos ummetus on pahempi tai jatkunut pidempään joutuu ottamaan enemmän (6-10 pussia esim) ensimmäisellä kerralla saadakseen tukoksen laukeamaan. 4 pss ei ole erityisen paljon ulostetukoksen hoitoon. Sen jälkeen, kun saat ulosteen kunnolla pehmenemään aloitat kunnon pegorion kuurin ja haet sopivan annoksen itsellesi esim 1-2pss päivässä. Käytä sitä ainakin pari kuukautta säännöllisesti samalla lisäten kuidun ja veden saantia ja sitten kokeile luopua pegorionista. Pegorionista ei ole haittaa pitempiaikaisessakaan käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi