Miten käsilaukun pitäminen voi naarmuttaa Porschen. (Roosa Meriläinen korvaa) linkki
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711090135413_vd.shtml
Miten voi olla mahdollista, että jos pitää valokuvan ajan käsilaukkua konepellillä, siitä tulee tuollaiset naarmut? Satojen eurojen vahingot?
Kommentit (31)
Rosa-parka. Sen kääpiöäijä vonkaa taas Facessa bildeä mielenterveysongelmaisilta opiskelijatytöiltä. Näin ainakin yksi tällainen viiltelijätapaus mulle kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Helposti tuollaiset tulee, etenkin jos laukussa on jotain metallisia niittejä tai ketjua. Lisäksi laukku saattaa "valua" konepellillä etenkin jos/kun on humalassa. Minkälainen ihminen muuten menee istumaan jonkun auton päälle? Miksi aikuinen ihminen selittää omaa touhuaan sillä "koska muutkin"?
Samanlainen ihminen, joka ylpeänä esittää käyvänsä jatkuvasti vanhempiensa jääkaapilla. Ja joka retostelee seksiasioilla... Ihan keskenkasvuisen touhuja!
Jos antaa laskun mennä käräjille niin viimeistään tutkinnassa tulee ilmi. että Rosa ei ole ainoa joka siinä on istunut. Ilmankos ensin puhuttiin tolkuttomista kustannuksista ja sitten se vaihdettiin muutamaan sataseen, kun tietäisi vielä keneltä perii. Mutta tulipa lehtiin hyvät otsikot kun sinne otettiin yhteyttä ja mainittiin Rosan nimi. - Mitä muuten laukkujen niiteistä yms. tulee niin ne kyllä naarmuttavat. Kerran laitoin (kun en vielä ymmärtänyt) matkalaukun automme kiinniolevan peräkontin päälle. Tili melkoiset naarmut laukun niiteistä kun vedin laukun pois sieltä. Mies ei päätä silittänyt.
Miksi täällä jotkut uhriutuvat Rosan puolesta, kun Rosa itse on myöntänyt asian?!
Vierailija kirjoitti:
Rosahan sanoi jutussa, että monet muutkin kuvauttivat itseään siinä ja hän oli siinä jonon jatkona. Miten niin vain hän joutui maksamaan, ihmettelen.
Ehkä hän oli ainoa, joka aiheutti jäljet? Ehkä hän sentään oli sen verran rehellinen että myönsi asian?
Taisi auton naarmuttaa se kuuluisa pöksyistä löytyvä hyvälle haiseva terästuhero.
Jos Rosa Meriläinen olisi viisi vuotta sitten poseerannut mun Porschen konepellillä minihameessa ja verkkosukissa, niin minä olisin pyytänyt Rosan ajelulle, tarjonnut illan ja mennyt sen jälkeen Rosan kanssa harrastamaan rietasta seksiä. Oli se vaan aika nami siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidän usein käsilaukkuani autoni konepellillä, kun etsin avaimia. Ei ole siitä tullut naarmuja
Kokeile seuraavan kerran bebaasi. Klommoja ainakin tulee.
Tiedän naisen, joka halusi valokuvan, jossa istuu autonsa katolla. Katto meni sisään.
Ihan sketsimateriaalia. Ei puutu kuin että olisi murtanut lonkkansa alas tullessaan haha