Uskallatko sanoa kaveripiirissäsi pitäväsi esim. margariinista enemmän kuin voista
Vaikka tiedät että suurin osa tykkää enempi voista ja katsovat sinua oudoksuen. Olet virran vietävissä mielistellen muita vaikket tykkäisikään jostain ja sanot että tykkään joo (myötäilijä).
Kommentit (9)
En uskalla. Turpaan tulisi voikansalta. Pelkään niin kovin ja itken tätä iltaisin.
En ole enää etini-ikäinen joten uskallan kyllä sanoa mistä pidän, vaikka se joidenkin mielestä olisi "so last season" tai kamalan epäterveellistä tai ihan mitä vaan.
Joo, omassa kaveripiirissäni ei onneksi ole noita pahimpia ruokafanaatikkoja, niin ihan uskaltaa jokainen omat makumieltymyksensä kertoa. Uskallan kyllä kertoa noille hurahtaneillekin, mutten jaksa jäädä väittelemään heidän kanssaan - uskonasioista ei fanaatikkojen kanssa kannata kiistellä, vaikka tietoa olisi.
Mitä? :D Kysyt tosissasi? Tottakai uskallan sanoa mielipiteeni, tsiisös.
Jos tykkäisin margariinista enemmän kuin voista, niin joo, mutta mä satun suosimaan voita ruoanlaitossa, kun taas mies tekee ruoat öljyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? :D Kysyt tosissasi? Tottakai uskallan sanoa mielipiteeni, tsiisös.
On täällä muitakin ihmisiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tiedät että suurin osa tykkää enempi voista ja katsovat sinua oudoksuen. Olet virran vietävissä mielistellen muita vaikket tykkäisikään jostain ja sanot että tykkään joo (myötäilijä).
Entäs jos en pidä margariinista? Olen aina sanonut oman mielipiteeni enkä ole myötäillyt moisia.
Ihmettelen kyllä että kuka oikeasti jotain margariina syö.
Tässä ei nyt ollut tavallaan kyse voi vs margariinista vaan esimerkkinä. Uskallatko sanoa mielipiteesi vaikka muut olisivat erimieltä kanssasi, oli se pointti.
Uskallan ja minulla ei ole kavereita varmaan juuri tästä syystä.