Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä ihmistä vaivaa?

Vierailija
11.07.2008 |

Meillä oli lapsemme hoitajana keväällä eräs lähialueella asuva toinen äiti, joka hoiti lastamme oman lapsensa ohessa muutaman päivän viikossa. Yhteistyö sujui hyvin. Tämä nainen oli ihan ystävällinen ja juttelimme silloin tällöin niitä näitä kun esim vein lapsen hoitoon hänelle.

Nyt kun hoitosuhde on loppunut, näemme silti aika usein koska käymme samassa leikkipuistossa lastemme kanssa. Nainen tuskin tervehtii eikä juttele yhtään mitään jos osumme samaan paikkaan (esim kummatkin lapset ovat kiipeilytelineellä tms). Muutaman kerran on konkreettisesti kääntänyt selkänsä minulle.

Puistossa käy eräs toinen nainen, kenen kanssa tämä nainen on ollut kaveri jo muutaman vuoden, lapsensa leikkivät puistossa yhdessä. Tämä toinen nainen juttelee minulle ja tervehtii aina kun nähdään. Usein tämä entinen hoitajamme juttelee tämän naisen kanssa (ovat aina yhdessä puistossa) ja siis kääntää minulle selän.

Miksi ihmeessä tämä nainen käyttäytyy siten kun tekee? Meillä ei ollut mitään 'ongelmia' hoitosuhteen aikana tai ainakaan hän ei mitään sanonut. Haimme aina lapsen ajoissa ja maksoimme ajallaan hänelle ym.

Tulee vaan tosi paha mieli tuollaisesta, varsinkin kun minulla ei muita tuttuja juuri puistossa ole. Paha vielä kun olen raskaana ja tulen olemaan kotona vielä ainakin pari vuotta (samoin on tämä tyyppi).

Kertokaa mielipiteitä, mikä voi olla syy naisen käytökseen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni samanlainen kokemus eräästä entisestä työkaverista. Töissä oli aina ystävällinen, puhuttiin paljon ja tultiin hyvin toimeen. Nyt myöhemmin ei ole enää tuntevinaan. Moikkaa takaisin jos moikkaan häntä mutta jos en, niin kävelee vaan ohi eikä ole huomaavinaankaan. En ymmärrä:

Joutuisi muuten tervehtimään joka toista vastaantulijaa, jos on joskus sattunut vaihtamaan hänen kanssaan muutaman lauseen.

Eikä kaikkia tosiaan edes muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan