Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristomatti, Anu ja Robin. Ihastuttava kaunis perhe.

Vierailija
08.08.2008 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteensa alkuajoilta muistan yhden tv-haastattelun, jossa Ristomatti vähänväliä kommentoi jotenkin ihan yhtäkkiä että "Mutta eikö tuo Anu olekin niin kaunis nainen?" Moneen kertaan. Sai vaikuttamaan itsensä vähä-älyiseltä naisten perään kuolaavalta ukolta. Ja Anu se hymyili kauniisti vieressä. Voi Jeesus.

Vierailija
2/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteensa alkuajoilta muistan yhden tv-haastattelun, jossa Ristomatti vähänväliä kommentoi jotenkin ihan yhtäkkiä että "Mutta eikö tuo Anu olekin niin kaunis nainen?" Moneen kertaan. Sai vaikuttamaan itsensä vähä-älyiseltä naisten perään kuolaavalta ukolta. Ja Anu se hymyili kauniisti vieressä. Voi Jeesus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaikki kolme asu eri osoitteissa?

Vierailija
4/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaikki kolme asu eri osoitteissa?

Vierailija
5/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeus av-ämmien joukossa, sillä itsetuntoni kestää kauniita ja menestyviä ihmisiä.

Vierailija
6/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäisi olla kateellinen?

Mä en ole viel äyhtään viestiä tähän ketjuun kirjoittanut, mutta mä en ihan oikeasti tajua mistä tuolle kolmikolle pitäisi olla kateellinen... En kyllä heistä pidä, löydän paljon ihailtavampiakin perheitä, joille voisin ollakin kateellinen, esim. Beckhamit. Mutta että joku elähtänyt itävosu vaari-ikäisen ex-miehen, ja isoäidin kasvattaman lapsen kanssa herättäisi kateutta...

Vierailija
7/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ihmeen perhe se on joka on eronnut?

Vierailija
8/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan. Ei normaalilla ihmisellä ole tarvetta puhua noin rumasti muista ihmistä ellei taustalla ole kateutta, pahansuopuutta yms.

Mistä pitäisi olla kateellinen?

Mä en ole viel äyhtään viestiä tähän ketjuun kirjoittanut, mutta mä en ihan oikeasti tajua mistä tuolle kolmikolle pitäisi olla kateellinen... En kyllä heistä pidä, löydän paljon ihailtavampiakin perheitä, joille voisin ollakin kateellinen, esim. Beckhamit. Mutta että joku elähtänyt itävosu vaari-ikäisen ex-miehen, ja isoäidin kasvattaman lapsen kanssa herättäisi kateutta...

Vierailija
9/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun anu justiin jossain haastattelussa mainitsi inhoavansa rumia ihmisiä.. mikä ristomatti on jos ei ruma?!?!

Vierailija
10/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINKKIÄ KIITOS! :)

Vierailija
11/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/200808028043888_vi.shtml

Mielestäni Anu Saagim on sisältä erittäin ruma ihminen!! Ulkonäöltään näyttää siltä kuin hänellä olisi S-vika. Mieluummin olisin se löysä nainen kuin noin ruma mieleltäni!

Vierailija
12/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heidän yhteinen lapsi Anun äidillä??? What???

Mitä helvettiä sen akan päässä liikkuu? Haukkuu muita vähän väliä lööpeissä ja itse tekee mitä ihmeellisempiä juttuja! Ulkonäkö henelle kaikki kaikessa, jopa lastaankin tärkeämpi? Anna mun kaikki kestää :(

Vierailija
13/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristomatti on julkisesti kertonut sanoneensa Anulle, että mikäli tämä haluaa lapsen, saa ihan itse hoitaa hänet. Ristomatti on kuulemma ihan riittävästi hoitanut lapsiaan 70-luvulla, kun aikaisemman liiton lapset olivat pieniä.

Juu niinhän se Anu onkin sitten poikaansa hoitanut, mummolle tyrkännyt hoitoon jo vauvana. Oikein idyllinen perhe kaiken kaikkiaan.

Vierailija
14/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahanpurua aivojen tilalla!

Vierailija
15/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on hoitanut poikansa kyllä... Huoh! Kehtaakin haukkua aina äitejä lehdissä, katsoisi peiliin ja sitä miten itse on kasvattanut lapsensa ennenkuin haukkuu muiden ulkönäköä jne... Ei mikään ihme ettei R-M ole halunnut tuon huuhkajan kanssa lapsia!

Vierailija
16/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain edustavaa, kun rouva on yli-ikäinen pissis sekä ulkonäöltään että jutuiltaan. Mies on pieni ja vanha, ja lapsi jossian mummulla hoidossa. Herranen aika, tuosta on mun mielestä edustavuus kaukana. Pikemminkin persoonallinen perhe.

Vierailija
17/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeus av-ämmien joukossa, sillä itsetuntoni kestää kauniita ja menestyviä ihmisiä.

vaikka Ristomatti on omalla sarallaan menestynyt, ei Anu ole kaunis. En oo koskaan käsittänyt miksi Anua kehutaan kauniiksi. Hän on hoikka ja varmaan ainakin nuorena ollut mallin mitoissa, mutta naama on kuin petolinnun perse, eikä vyötäröäkään kuvien perusteella ole.

Vierailija
18/20 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagimin viikonloput kuluvat reippaasti alkoholin käytön merkeissä. Saagim kertoo Ilta-Sanomien Plus-liitteessä, että viikonlopun kohokohta on sunnuntai, jolloin hän nautiskelee samppanjaa vuoteessa. Just!-nimisen viihdelehden päätoimittaja kertoo myös perjantain olevan rankan juhlinnan aikaa.

- Me virolaiset juhlimme yleensä jo perjantaina niin rankasti, ettei lauantaina enää jaksa kummemmin juhlia.

Saagim kertoo kokemuksistaan myös bileviikonlopun jälkeen.

- Kaksi päivää pää vessanpöntössä. Niin on käynyt, kun olen juonut samppanjan lisäksi tequila-shotteja. Lapsi parka saa sitten seurata äidin oksentamista, Saagim kertoo.

Samppanja vaikuttaa kuuluvan Saagimilla joka viikonlopun rituaaleihin. Hän kertoo juovansa sitä myös elokuvia katsellessaan.

(MTV3)

http://viihde.mtv3.fi/arkisto.shtml?647131

Vierailija
19/20 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kurttuinen ruma pappa ja Eestista tuotu silikonibimbo, joka on puolet nuorempi.

Vierailija
20/20 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen monesta lähteestä ymmärtänyt.

Anu on ihan kaunis ja näyttävä nainen mutta säälittävä, ikää on varmaan jo 45 ja vielä pitää elää kuten parikymppinen. Tuon ikäisenä pitäisi osata käyttäytyä arvokkaammin ja antaa enemmän lapselleen. Minusta on säälittävää, että Anu "joutuu" vilauttamaan pimppiään julkisesti ja sitten hihittää muka vahingolle kuin teini-ikäinen (tapaus kun tuuli lennätti hänen hameensa eikä alla ollut pikkuhousuja). Säälittävää huomionhakuisuutta keski-ikäiseltä naiselta.

Enkä ole kateellinen, oikeasti kadehdin tasapainoisia ja aidosti onnellisia ihmisiä. Mediasta saadun käsitykseni mukaan Anu Saagim elää aika ahdistavaa elämää, missä on mielen tasapaino ja sisäinen rauha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi