Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurini varastaa taloyhtiön sähköä :D

Vierailija
09.11.2017 |

Kerrosta alempana on nyt useamman päivän ollut sähköjohto pujotettuna postiluukun kautta rappukäytävän puolella olevaan pistorasiaan. Kuinka pihi pitää olla, ettei viitsi yhden laitteen sähköstä maksaa? Minä en kyllä kehtaisi! Tunnustaako joku täällä tehneensä noin?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: tai ehkä se on monen pistorasian jatkojohto, ja naapuri ottaa KAIKEN sähkönsä rapusta. Siinä tapauksessa jo säästääkin runsaasti, mutta luulisi taloyhtiön huomaavan asian?

Vierailija
2/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on sähkölaskut maksamatta ja sähkö katkaistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla oma sähkö katkaistu. Ilmoita isännöitsijälle.

Vierailija
4/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vahvat keittiösakset?

Vierailija
5/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että kyse on yhdestä laitteesta? Jos onkin jatkojohto, jonka päästä virran voi jakaa useampaan laitteeseen.

Ja jos asunnossa asuu sähkömies (tai muu asiansa osaava), niin kylläpä saunailtaisin virran ottaminen kiukaaseen ulkopuolelta alentaisi jo kivasti sähkölaskua.

En itse tee noin (en kehtaisi, enkä vaikeita kytkentöjä osaisikaan). Mutta ainahan varkaista on ollut ja on olemassa.

Vierailija
6/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ottamassa töpseli pois. Se laittaa sen aina takaisin, mutta viidennellä kerralla luovuttaa.

Vierailija
7/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pesee valkopyykkiä 90 asteessa. Kyllä se siitä häipyy kun linkous on ohi.

Vierailija
8/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrosta alempana on nyt useamman päivän ollut sähköjohto pujotettuna postiluukun kautta rappukäytävän puolella olevaan pistorasiaan. Kuinka pihi pitää olla, ettei viitsi yhden laitteen sähköstä maksaa? Minä en kyllä kehtaisi! Tunnustaako joku täällä tehneensä noin?

LOL. Asutaanko samassa rapussa. Onko kyseessä blondi nainen jolla tsihuhhahuahaha koira

Vierailija
9/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä töpseli irti ja ilmoita isännöitsijälle.

Vierailija
10/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla oma sähkö katkaistu. Ilmoita isännöitsijälle.

En tiedä kehtaanko. Vaikuttaisin kerrostalokyylältä, erityisesti kun olen joutunut kerran aiemmin tekemään häiriöilmoituksen yhdestä metelinaapurista. Toivottavasti joku muu ilmoittaa.

Vierailija
11/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pistokkeen aina ohi kulkiessani pois ihan silkkaa vittumaisuuttani. Ja ilmoittaisin myös isännöitsijälle.

Vierailija
12/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Asutaanko samassa rapussa. Onko kyseessä blondi nainen jolla tsihuhhahuahaha koira

Ei kun joku nuori jätkä siinä käsittääkseni asuu. Tyyppi vielä ilmeisesti polttaa sisällä, koska nyt kun postiluukku on auki, siinä kerroksessa löyhkää aina tupakka.

Vierailija
13/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin pistokkeen aina ohi kulkiessani pois ihan silkkaa vittumaisuuttani. Ja ilmoittaisin myös isännöitsijälle.

Voisin kyllä nykäistä sen irti aina kun kiipeän sen kerroksen läpi omaan kerrokseeni. Toivottavasti se tyyppi ei avaa ovea ennen kuin ehdin pakoon!

Vierailija
14/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli joskus viikonlopun sähköt rapusta, tosin luvan kanssa. Tohelo remonttireiska poras vahingossa meiltä sähköt ja sähkömies saatiin vasta maanantaille.

Vierailija
15/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että kyse on yhdestä laitteesta? Jos onkin jatkojohto, jonka päästä virran voi jakaa useampaan laitteeseen.

Ja jos asunnossa asuu sähkömies (tai muu asiansa osaava), niin kylläpä saunailtaisin virran ottaminen kiukaaseen ulkopuolelta alentaisi jo kivasti sähkölaskua.

En itse tee noin (en kehtaisi, enkä vaikeita kytkentöjä osaisikaan). Mutta ainahan varkaista on ollut ja on olemassa.

Kiukaaseen ei käy perus 220v käytävästä. Meillä uusi naapuri teki noin ennen kuin oppi ettei täällä varasteta sähköä normaalisti.

Vierailija
16/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei sähköä käytetä esim. rakenteisiin päässeen vesivahingon kuivatukseen. Tässä tilanteessa sähkön maksaa asoy(tai asoy:n ottama vakuutus), ja helpoin tapa ohjata sähkö oikealle laskulle on kuvaamasi tapa vetää sähköt käytävästä.

Vierailija
17/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut kerran tekemään noin, asun pienkerrostalossa ja talon sähkökaapeli vioittui jonka johdosta n. kolmasosa talosta oli ilman sähköä. Minun asunnossa ei ollut mitään sähköä, osassa asuntoja oli täydet sähköt ja isommissa asunnoissa saattoi olla sähkö osassa asuntoa mutta ei kaikissa laitteissa.

Porraskäytävässä oli sähkö joten vedin johdon postiluukun kautta siellä olevaan pistorasiaan. Muuten olisin joutunut olemaan kaksi päivää pimeässä kun kaapeli kaivettiin ylös ja korjattiin.

Vierailija
18/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Ap maksaa, tavalla tai toisella. Jos ei nyt, niin myöhemmin, tavalla tai toisella.

Kannattaa totisesti ilakoida nyt. Onko se tupakoiva, sähköä varasteleva naapuri peräkammarin alkoholisoitunut naiseton persu-Pera? Ei henno olla.

Minä ainakin nauran sitten kun kuivaan ap:n kyyneleitä ja kun ap vinkuu saada rahaa lainaan laskunmaksuun.

Hanki ap nessut valmiiksi. Minä en omiani sinuun tuhlaa. :D

Vierailija
19/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä välii? Ap maksaa, tavalla tai toisella. Jos ei nyt, niin myöhemmin, tavalla tai toisella.

Kannattaa totisesti ilakoida nyt. Onko se tupakoiva, sähköä varasteleva naapuri peräkammarin alkoholisoitunut naiseton persu-Pera? Ei henno olla.

Minä ainakin nauran sitten kun kuivaan ap:n kyyneleitä ja kun ap vinkuu saada rahaa lainaan laskunmaksuun.

Hanki ap nessut valmiiksi. Minä en omiani sinuun tuhlaa. :D

Täh?

Vierailija
20/62 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näitä v*tun kela tyyppejä. Ei viitti edes sääliä. Elämä menny raiteiltaan kun lähikaupan pullokone ollu kerran rikki ja sekös se masentaa.