Onko olemassa miehiä jotka eivät laita laihoja naisia ykköseksi?
Aina tällä palstalla höpötetään että laihat naiset on parhaita. Itse olen 59/168 eli normaali ja silti tuntuu olevan miehiä tyrkyllä. Olenko noille miehille siis kakkosvaihtoehto?
Kommentit (36)
Voi kun ihmisiä ( lue myös naisia ) joskus arvotettaisiin muunkin, kuin ulkonäön perusteella. Miten olisi mukava nainen? Ja jos jostain pitää, eikö sen näe kauniina...
Vain pienelle osalle ihmisiä ulkonäkö on ratkaiseva tekijä parisuhteen muodostumisessa. Suurin osa etsii kuitenkin ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla.
Ja aika suurelle osalle miehiä hoikkuus ei ole mitenkään ulkonäössä se ykkösasia.
Ja itse kuulun siihen rymään, joista pieni ylipaino naisessa on kaunistus.
Eiköhän suurin osa miehistä arvosta eniten normaalia naisen näköistä vartaloa johon kuuluu vähän pehmoinen maha ja pehmeät tissit ja peppu. Näin on kaikki omat mieheni sanoneet, kukaan ei ole ihannoinut laihaa.
Todennäköisesti sinut ap lasketaan siihen "laihat" kategoriaan. Mittoillasi painoindeksi on alle 21. Riippuu tietenkin täysin kehonkoostumuksesta, mutta noilla mitoilla voit näyttää hyvinkin hoikalta.
Vaikka ei sillä sinänsä väliä ole, kauneusihanteita on yhtä paljon kuin ihmisiäkin. Joku tykkää laihasta, joku hoikasta, toinen vähän pehmeämmästä ja joku toinen ylipainoisesta.
Laita googleen hauksi mandybabyxxx
Mun mielestä aika kiihottavannäköinen,vähän mahassa/vyötäröllä ylimääräistä,mutta isohkot tissit,iso perse ja tosi kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja lyhyt. Miehistä ei ole ollut puutetta. Miehet ovat myös aina tehneet aloitteen koska itse en halua. Jokaikinen mies on myös ollut normaalipainoinen tai jopa laiha. Olin 10v naimisissa, vietin muutaman vuoden sinnkuna ja nyt olen ollut 7v naimisissa.
mistä te löydätte näitä normaalipainoisia ja laihoja miehiä, kun yli puolet on tilastojen mukaan lihavia.
Eipä naisetkaan kaukana perässä tule tilastoista ja kun molemmissa sukupuolissa 20% ovat lihavia (30 kg/m2 tai enemmän).
Riippuu miehestä, mutta itse laitan oikeastaan aina laihan ykköseksi. Saa olla melko ruma laiha nainen ja erittäin kaunis tukevampi (60kg) nainen, jotta pidän hänestä enemmän ulkonäöllisesti, kuin hoikasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja lyhyt. Miehistä ei ole ollut puutetta. Miehet ovat myös aina tehneet aloitteen koska itse en halua. Jokaikinen mies on myös ollut normaalipainoinen tai jopa laiha. Olin 10v naimisissa, vietin muutaman vuoden sinnkuna ja nyt olen ollut 7v naimisissa.
mistä te löydätte näitä normaalipainoisia ja laihoja miehiä, kun yli puolet on tilastojen mukaan lihavia.
Lievästi ylipainoinen mies näyttää usein normaalipainoiselta. Lievästi ylipainoinen nainen ei näytä.
M kirjoitti:
Mun mielestä aika kiihottavannäköinen,vähän mahassa/vyötäröllä ylimääräistä,mutta isohkot tissit,iso perse ja tosi kauniit kasvot.
Eihän tolla ole edes perkele kurveja ja muotoja.
Laiharuikku, no go.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Mun mielestä aika kiihottavannäköinen,vähän mahassa/vyötäröllä ylimääräistä,mutta isohkot tissit,iso perse ja tosi kauniit kasvot.Eihän tolla ole edes perkele kurveja ja muotoja.
Laiharuikku, no go.
Muodoton ehkä, mutta ei missään tapauksessa laiha. Ennemminkin ylipainoinen.
Naiset kuvittelee että miehet on eniten kiinnostuneita Victoria Secret's-mallisn tyylisistä vartaloista. Ei pidä paikkaansa. Ei minun eikä kyllä lähes kenenkään tuttavapiiriini kuuluvan miehenkään kohdalla. Oma ex-naiseni oli ulkoisesti unelmieni täyttymys. Mitat oli 164/62 ja rinnat kokoa 75E. Siinä oli nainen isolla N:llä. Erosimme muista syistä ja nykyään on tuosta jonkin verran hoikistunut. Minusta näytti ennen paremmalta ja seksikkäämmältä. Tunnen muutaman miehen jotka tykkää tosi laihoista naisista mutta suurin osa tykkää naisellisista naisista. Normaalipainon yläpäässä oleva paino on naiselle paras. M28
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelee että miehet on eniten kiinnostuneita Victoria Secret's-mallisn tyylisistä vartaloista. Ei pidä paikkaansa. Ei minun eikä kyllä lähes kenenkään tuttavapiiriini kuuluvan miehenkään kohdalla. Oma ex-naiseni oli ulkoisesti unelmieni täyttymys. Mitat oli 164/62 ja rinnat kokoa 75E. Siinä oli nainen isolla N:llä. Erosimme muista syistä ja nykyään on tuosta jonkin verran hoikistunut. Minusta näytti ennen paremmalta ja seksikkäämmältä. Tunnen muutaman miehen jotka tykkää tosi laihoista naisista mutta suurin osa tykkää naisellisista naisista. Normaalipainon yläpäässä oleva paino on naiselle paras. M28
Hoikat naiset ovat ylivoimaisesti suosituimpia miesten keskuudessa. Kaikilla ei vain ole mahdollisuuksia sellaiseen.
Voi jeesus. Oletko koskaan kuullut, että jotkut miehet tykkäävät "kunnon" tisseistä ja takapuolista, ja sellaisia harvemmin on meillä laihoilla naisilla, koska se olisi sula mahdottomuus? Kyllä, miehilläkin on eri mielipiteitä ja mieltymyksiä. On vieläpä varsin yleistä haaveilla "pehmeästä naisellisuudesta". Mikä ei tietenkään tarkoita sairaalloista ylipainoa (joille heillekin on ihailijansa). Laihana naisena olen saanut runsaastikin kritiikkiä ulkomuodostani, kaikki eivät todellakaan tykkää.
On olemassa. Sitäpaitsi suurin osa miehistä ei laita laihoja naisia ykköseksi, vaan HOIKKIA naisia.