Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä jotka eivät laita laihoja naisia ykköseksi?

Vierailija
09.11.2017 |

Aina tällä palstalla höpötetään että laihat naiset on parhaita. Itse olen 59/168 eli normaali ja silti tuntuu olevan miehiä tyrkyllä. Olenko noille miehille siis kakkosvaihtoehto?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Yritä pärjätä ja älä suotta huolehdi muista. Jätä miettiminen muille, se ei sovi sinulle.

Vierailija
2/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... Yritä pärjätä ja älä suotta huolehdi muista. Jätä miettiminen muille, se ei sovi sinulle.

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita! Naiseni on jotain 162 ja pikkuisen alle 60...kait. No oli miten oli, niin normaali tai vähän extraa on AINA parempi kuin heinäkeppi.

Vierailija
4/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en laita! Naiseni on jotain 162 ja pikkuisen alle 60...kait. No oli miten oli, niin normaali tai vähän extraa on AINA parempi kuin heinäkeppi.

Kiitos vastauksestasi!

Vierailija
5/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tällä palstalla höpötetään että laihat naiset on parhaita. Itse olen 59/168 eli normaali ja silti tuntuu olevan miehiä tyrkyllä. Olenko noille miehille siis kakkosvaihtoehto?

niin miehet ottaa mieluummin normaalin kuin runkkaa. Kaikilla ei rahkeet riitä hoikkiin naisiin. Alkavat olla harvinaisuuksia nykyään.

Vierailija
6/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen ja lyhyt. Miehistä ei ole ollut puutetta. Miehet ovat myös aina tehneet aloitteen koska itse en halua. Jokaikinen mies on myös ollut normaalipainoinen tai jopa laiha. Olin 10v naimisissa, vietin muutaman vuoden sinnkuna ja nyt olen ollut 7v naimisissa.

Vierailija
7/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylipainoinen ja lyhyt. Miehistä ei ole ollut puutetta. Miehet ovat myös aina tehneet aloitteen koska itse en halua. Jokaikinen mies on myös ollut normaalipainoinen tai jopa laiha. Olin 10v naimisissa, vietin muutaman vuoden sinnkuna ja nyt olen ollut 7v naimisissa.

mistä te löydätte näitä normaalipainoisia ja laihoja miehiä, kun yli puolet on tilastojen mukaan lihavia.

Vierailija
8/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Juuri niin, anna olla vaan. Menepä siitä vaikka lakkaamaan kynsiäsi tai harjaamaan tukkaa.

Vierailija
9/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En laita edes kakkoseksi enkä miksikään muuksikaan. - Se on ehdoton no go.

Sama koskee lihavia naisia.

Paras on rehevä, jopa hirmuisilla naisellisilla kurveilla oleva nainen, mutta ehdottomasti hänen täytyy olla kiinteä.

Vierailija
10/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä te löydätte näitä normaalipainoisia ja laihoja miehiä, kun yli puolet on tilastojen mukaan lihavia.

Ei nuorista miehistä sentään.

Vierailija
11/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidesosa miehistä ja naisista on lihavia (BMI > 30).

Vierailija
12/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kaikkia saatanan pervoja löytyy.

Vierailija
13/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että miehen ei pitäisi arvioida naista elopainon perusteella oli se mikä tahansa.

Vierailija
14/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lihottajamiehet ainakaan aseta.

Vierailija
15/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten naisten oma ihanne se laiha nainen?

Vierailija
16/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko elämäni alipainoinen 27-vuotiaaksi asti enkä koskaan saanut miestä. Eräs ystäväni on 165 cm / 100+ kg ja ollut parisuhteissa 16-vuotiaasta asti.

Vierailija
17/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen ei ole yhtä kuin lihava.

Vierailija
18/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koko elämäni alipainoinen 27-vuotiaaksi asti enkä koskaan saanut miestä. Eräs ystäväni on 165 cm / 100+ kg ja ollut parisuhteissa 16-vuotiaasta asti.

Niin, ajatella, ihmisessä on muutakin kuin se mitä vaaka näyttää. Tai no toisissa ei ilmeisesti ole.

Vierailija
19/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi mukava ja rakas?

Vierailija
20/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma juttu, kun ihmiset (niin, ne miehetkin) ovat erilaisia. Toinen tykkää laihasta ja toinen ei. Jännä homma.