Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet tyly/epäystävällinen (tai vaikutat siltä)

Vierailija
09.11.2017 |

Miksi et käyttäydy paremmin?

Ihmetyttää kovasti kun lasten hoitopaikassa yhden lapsen vanhemmat eivät juuri koskaan tervehdi (sen kerran kun tällainen ihme tapahtuu sekin on äreän mulkaisun kanssa) ilmeet, eleet -kaikki viestittää ettei kontaktit muiden kanssa kiinnosta.

Vai voiko kyse olla ujoudesta tms? Lapsestakin on tulossa samanlainen mörrimöykky...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aspa työssä kyynistynyt niin että kaikki ihmiset ovat nykyään mun mielestä perseestä. Paitsi minä ja mun perhe.

Vierailija
2/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole räväkkä vaan pidän kuivasta huumorista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaikutan tylyltä, mutta se johtuu ujoudesta ja koulukiusaamisen aiheuttamasta varovaisuudesta. Yritän kuitenkin koko ajan opetella olemaan ystävällisemmän oloinen. En tarkoita mitään pahaa.

Vierailija
4/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi sellaisia, jotka ovat aiheuttaneet harmia p....apuheiden muodossa. Teennäisyyttä heiltä, kun yrittävät hymysuin olla niin ystävällistä porukkaa.

Vierailija
6/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelutyössä ja vastoinkäymisiä on kasautunut niin että olen burn outin partaalla. Käytän lähes kaiken sosiaalisen jaksamiseni töissä, vapaalla yritän välttää kaikkea kontaktia vieraisiin ihmisiin. Ei mitään henkilökohtaista, en vaan jaksa.

Vierailija
7/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa positiivinen avaus.

Jospa olen väsynyt tai minua painaa vakava huoli?

Vierailija
8/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla lapsen Touhulaan vietyäni jäi hirveä olo, kun lastentarhanopettaja on aina ihan hirveän tyly. Tuntuu että vielä erityisesti meille, kun mies on ollut tiukka (mutta ystävällinen) kysymään kaikista järjestelyistä.

Pelottaa aina kuinka tylyjä ne on sitten lapselle siellä. Enkä tiedä mistä tuollainen koulutetun ihmisen tylyys sitten johtuu?

Vierailija
9/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tervehdi sellaisia, jotka ovat aiheuttaneet harmia p....apuheiden muodossa. Teennäisyyttä heiltä, kun yrittävät hymysuin olla niin ystävällistä porukkaa.

No tästä ei ainakaan meidän tapauksessa ole kyse. Siltikin... Eikö sekin asia olisi syytä selvittää ihan suoraan, ettei jää kalvamaan?

Ap

Vierailija
10/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia parisuhteen osapuolia vuosien ajan?

Vierailija
11/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että pari on jo maininnut tylyyden syyksi asiakaspalvelun parissa työskentelyn. Itselläkin on useiden vuosien kokemus asiakaspalvelusta, mutta se ei kyllä ole tehnyt minusta tylyä vaan päinvastoin. Olen oppinut tulemaan paremmin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja käyttäydyn varmaan jopa huomaavaisemmin kuin ennen. Hassua että toisilla asia menee päinvastoin.

Vierailija
12/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjutamekanismi. Kun elämä on jo tarpeeksi hektistä, ei kaipaa yhtään ylimääräistä, ulkopuolelta tulevaa tunkeilua ja tyhjänpuhujia. Juoksen omaa raviani, en kaipaa jarruttajia.

Vierailija
13/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no eipä tosiaan tullut mieleenkään, että pelkkä tervehtimisen vastaaminen veisi joiltakin noin paljon voimavaroja. (Eikä tämä ole ilkeilyä nyt)

Ehkä itse tekisin sen lapsen vuoksi kuitenkin. On tärkeää, että lapsi oppii hyvät käytöstavat.

Ap

Vierailija
14/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempia parisuhteen osapuolia vuosien ajan?

Minkä parisuhteen?

Ihmisillähän on vaikka mitä vaikeuksia, ja jotkut kestävät eliniän.

Jos sulla on kevyttä, niin kevennä olemuksellasi toisten kuormaa.

Älä arvostele muiden ilmeitä ja naamoja.

Vierailija
15/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi paha resting bitch face, kun keskityn tai olen ajatuksiassani. Siksi minua tuntemattomat olettaa, että olen vihainen, vaikka oikeasti vain pohdin mitähän sitä söis :D

Vierailija
16/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä että pari on jo maininnut tylyyden syyksi asiakaspalvelun parissa työskentelyn. Itselläkin on useiden vuosien kokemus asiakaspalvelusta, mutta se ei kyllä ole tehnyt minusta tylyä vaan päinvastoin. Olen oppinut tulemaan paremmin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja käyttäydyn varmaan jopa huomaavaisemmin kuin ennen. Hassua että toisilla asia menee päinvastoin.

Riippuu työpaikasta. Se on eri asia aspailla veikkaustoimiston tiskin takana missä pääsevät hakemaan unelmavoittojansa kuin olla lähikaupan kassalla haistateltavana ja syljettävänä.

Vierailija
17/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syntymäsynkkä enkä todellakaan rupea kanssaihmisten vuoksi leikkimään jotain hymynaamaa, koska se vaikuttaa teennäiseltä. Epäystävällinen en ole kellekään, mutten juuri hymyile . Kotona on ne ihmiset, joiden seurassa viihdyn ja olen onnellinen.

Vierailija
19/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa kun tervehti niin aina joku kiiretön äitykkä alkoi avautua PonyPaljetin kakkavaivoista jota nyt vaan ei jaksa kuunnella. Nopeammin pääsi pois yrmyilemällä.

Vierailija
20/36 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.