Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Sinkkumies, näin löydät kumppanin

Vierailija
09.11.2017 |

Voisiko joku ystävällisesti referoida miten se kumppani HS:n mukaan löytyy. Juttu on maksullinen.

Kommentit (352)

Vierailija
1/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"TOINEN neuvo on tämä: toista ihmistä pitää lähestyä puhumalla, joten täytyy oppia avaamaan suunsa. Se on klisee, mutta suomalaiselle usein edelleen vaikea asia.

Sillä ei ole lähestulkoon mitään väliä, mitä small talkissa sanoo, Kinnunen lohduttaa.

”Miehet usein jännittävät sitä, antavatko he itsestään fiksun vaikutelman. Sitä on turha miettiä – pääasia on, ettei ole hiljaa.”

Tee siis näin: Aloita keskustelu vaikka hississä ja aloita se mistä tahansa aiheesta. "

Vierailija
2/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina jaksanut ihmetyttää erilaiset parisuhde- ja seksuaaliterapeutit, jotka ovat itse sinkkuja vielä lähemmäs viisikymppisinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi jutusta mieleen kaksi kohtaa, kun niistä tuli työpaikan ikisinkku mieleen. Toinen olo se, ettei kukasn kelpaa. Toinen oli vääränlaiset toiveet eli jämähdetään unelmoimaan siitä lukion kaunottaresta, jos se jonain päivänä lämpenisi.

Vierailija
4/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiselle ei ainakaan toimi tuo neuvo keskustelun aloittamisesta. Lieköhän sitten kyse siitä että miehen kuuluu olla aloitteentekijä, aloitteellinen nainen on vaan omituinen ja epätoivoinen.

-10 vuoden kokemuksella

Vierailija
5/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"TOINEN neuvo on tämä: toista ihmistä pitää lähestyä puhumalla, joten täytyy oppia avaamaan suunsa. Se on klisee, mutta suomalaiselle usein edelleen vaikea asia.

Sillä ei ole lähestulkoon mitään väliä, mitä small talkissa sanoo, Kinnunen lohduttaa.

”Miehet usein jännittävät sitä, antavatko he itsestään fiksun vaikutelman. Sitä on turha miettiä – pääasia on, ettei ole hiljaa.”

Tee siis näin: Aloita keskustelu vaikka hississä ja aloita se mistä tahansa aiheesta. "

Ei tämä varmaan huonoin neuvo ole jonka olen kuullut sanottavan sinkkumiehille mutta ei nyt kauhean häävikään.

Jos teet 50 avausta ja 49 päätyy suoraan torjuntaan ja se yksi vasta ensikahvien jälkeen niin olet itse asiassa huonommassa tilanteessa kuin jos et olisi tehnyt mitään. Itsetuntosi on aiempaakin enemmän rikki. Juuri siksi spontaani lähestyminen on harvinaista.

Vierailija
6/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina jaksanut ihmetyttää erilaiset parisuhde- ja seksuaaliterapeutit, jotka ovat itse sinkkuja vielä lähemmäs viisikymppisinä

Sitä paitsi naisten neuvot miehille ovat tunnetusti vain resepti kaverimiehen rooliin...

Vierailija
7/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi naisten neuvot miehille ovat tunnetusti vain resepti kaverimiehen rooliin...

:D :D

Miehenä voin vahvistaa tuon. Itse asiassa, monesti tekemällä juuri päinvastoin kuin joku feministi neuvoo voit saavuttaa hyviä tuloksia.

Kyseisen terapeutin kunniaksi on sanottava, että hänen vinkkinsä eivät vaikuta ainakaan erityisen tuhoisilta.

Vierailija
8/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö kaverimiehen rooli ole parempi kuin yksin-kämpässä-surevan-miehen rooli? Kaveruuden kautta avautuu reitti naisen kavereihin ja näiden kavereidenkavereihin. Teidän pitäisi oppia ottamaan tilaisuudesta vaari os on mahdollisuus saada naispuolisia kavereita. Ymmärrä ettei se onnistu jos on tosi ihastunut toiseen, mutta yrittäkää löytää sellaisia naiskavereita joilla ei ole niin suurta merkitystä että olisi tukalaa olla kaveri. Ja pyytäkää niitä naisia stailaamaan itsenne. Naiset tykkää sellaisesta tai ainakin minä tykkäisin.

Vierailija
9/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä varmaan huonoin neuvo ole jonka olen kuullut sanottavan sinkkumiehille mutta ei nyt kauhean häävikään.

Jos teet 50 avausta ja 49 päätyy suoraan torjuntaan ja se yksi vasta ensikahvien jälkeen niin olet itse asiassa huonommassa tilanteessa kuin jos et olisi tehnyt mitään. Itsetuntosi on aiempaakin enemmän rikki. Juuri siksi spontaani lähestyminen on harvinaista.

Tätähän Heli Vaaranen kehui kuinka hänelle nuorena aukesi tilaisuuksia vähän väliä.Ehkä VÄHÄN vaikutti se että hän oli malli jolle miehet tekivät aloitteita liukuhihnalta,miehellä se on täysin eri juttu.

Vierailija
10/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö kaverimiehen rooli ole parempi kuin yksin-kämpässä-surevan-miehen rooli? Kaveruuden kautta avautuu reitti naisen kavereihin ja näiden kavereidenkavereihin. Teidän pitäisi oppia ottamaan tilaisuudesta vaari os on mahdollisuus saada naispuolisia kavereita. Ymmärrä ettei se onnistu jos on tosi ihastunut toiseen, mutta yrittäkää löytää sellaisia naiskavereita joilla ei ole niin suurta merkitystä että olisi tukalaa olla kaveri. Ja pyytäkää niitä naisia stailaamaan itsenne. Naiset tykkää sellaisesta tai ainakin minä tykkäisin.

Ei ole parempi. Kun kerran lähdet sille "kiva kaveri" -polulle niin ajaudut vain syvemmälle siihen rooliin. Kokemukseni mukaan nämä "bestisnaiset" eivät myöskään pane rikkaa ristiin naittaakseen mieslakeijanska kavereilleen. Saattavatpa jopa aktiivisesti sabotoida tätä.

Vierailija
11/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole mitään motiivia alkaa tuollaiseen suhteeseen naisen kanssa.Yhtä hyvin voi olla miesten kanssa,enemmän yhteistä niillä on.

Vierailija
12/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiselle ei ainakaan toimi tuo neuvo keskustelun aloittamisesta. Lieköhän sitten kyse siitä että miehen kuuluu olla aloitteentekijä, aloitteellinen nainen on vaan omituinen ja epätoivoinen.

-10 vuoden kokemuksella

Niin onhan nainen palkinto, jota miehen kuuluu metsästää.

Vierailija
13/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Mene vaikka viikonlopun joogakurssille. Siellä tapaa naisia ja retriitin aikana ehtii joogaamisen lomassa jutustella. Jos ei muuta , niin tekee hyvää kropalle.

Vierailija
14/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole parempi. Kun kerran lähdet sille "kiva kaveri" -polulle niin ajaudut vain syvemmälle siihen rooliin. Kokemukseni mukaan nämä "bestisnaiset" eivät myöskään pane rikkaa ristiin naittaakseen mieslakeijanska kavereilleen. Saattavatpa jopa aktiivisesti sabotoida tätä.

Tokkopa sentään.

Taitava mies etsii itselleen sosiaalisia naiskavereita, mielellään naisvaltaisilta aloilta. Heillä on usein paljon juuri samanikäisiä naisia kavereina. Sitten vaan verkostoitumaan ja juttelemaan. Hymy, reipas esittäytyminen, muutama hauska vitsi tai ystävällinen lause, kehu, kiitos - ovat kuin käyntikortteja. Näitä "käyntikortteja" kun kylvää ympärilleen taidolla ja myyntimiehen sinnikkyydellä, voi jo hyvässä tapauksessa odottaa jopa yhteydenottoja naisilta. Tämä toimi ainakin minulla tosi hyvin. Enkä ole näyttävä tai pitkä mies.

Vierailija
15/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D

Miehenä voin vahvistaa tuon. Itse asiassa, monesti tekemällä juuri päinvastoin kuin joku feministi neuvoo voit saavuttaa hyviä tuloksia.

Kyseisen terapeutin kunniaksi on sanottava, että hänen vinkkinsä eivät vaikuta ainakaan erityisen tuhoisilta.

Tähän kysymykseen olen huomannut julkkisnaisten vastaavan eri tavalla sen mukaan onko haastattelija mies vai nainen.Naistoimittajalle kerrotaan ne vaateet (pitää minut kuosissa ja ojennuksessa)jotka mieheltä pimitetään.

Vierailija
16/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokkopa sentään.

Taitava mies etsii itselleen sosiaalisia naiskavereita, mielellään naisvaltaisilta aloilta. Heillä on usein paljon juuri samanikäisiä naisia kavereina. Sitten vaan verkostoitumaan ja juttelemaan. Hymy, reipas esittäytyminen, muutama hauska vitsi tai ystävällinen lause, kehu, kiitos - ovat kuin käyntikortteja. Näitä "käyntikortteja" kun kylvää ympärilleen taidolla ja myyntimiehen sinnikkyydellä, voi jo hyvässä tapauksessa odottaa jopa yhteydenottoja naisilta. Tämä toimi ainakin minulla tosi hyvin. Enkä ole näyttävä tai pitkä mies.

taitava mies ei ole sinkku muuten kuin omasta tahdostaan.

Vierailija
17/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä parisuhdeterapeutit on lähes aina itse monta kertaa eronneita tai ikisinkkuja. Ehkä joku narsismin muoto esiintyä asiantuntijana aiheessa josta ei oikeasti ymmärrä hevon kukkua?

Vierailija
18/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole mitään motiivia alkaa tuollaiseen suhteeseen naisen kanssa.Yhtä hyvin voi olla miesten kanssa,enemmän yhteistä niillä on.

Paitsi että eihän ikisinkku kaveeraa myöskään miesten kanssa, koska hänellä ei ole siihenkään mitään motiivia. Sepä se kun kaverit eivät ymmärrä lainkaan, ei vähäisimmässäkään määrin, mikä merkitys on sosiaalisuudella ja sosiaalisilla suhteilla. He eivät siksi edes suostu harkitsemaan että yrittäisivät kehittää itseään tällä saralla. En tiedä liittyykö tämän enemmän persoonallisuuden (häiriön) piirteisiin vai autismin kirjoon. Joka tapauksessa jäykät ajattelumallit estää (malli)oppimisen.

Vierailija
19/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tuli mieleen hän, joka oli ottanut avioeron viisi kertaa ja myös ohjeistaa muita parisuhde asioissa. :D Ei siinä mitään, on vaan vähän ristiriitaista.

Vierailija
20/352 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä parisuhdeterapeutit on lähes aina itse monta kertaa eronneita tai ikisinkkuja. Ehkä joku narsismin muoto esiintyä asiantuntijana aiheessa josta ei oikeasti ymmärrä hevon kukkua?

No, jos tämä asiantuntija olisi ollut parisuhteessa saman miehen kanssa 15-kesäisestä, niin sittenhän vasta neuvot olisivatkin epäuskottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme