Momeksiko menet tänään töihin?
Kommentit (35)
En mee töihin mutta luennolle meen kahdelta. Ennen sitä ehtii hyvin lenkittää koiran ja rentoutua, illalla sit vois laittaa menemään pari työhakemusta.
Ajattelin, että en tee töitä tänään ollenkaan. Löysä viikko ollut. Huomenna voisi vaikkapa tehdä ihan normaalin työpäivän.
Aloitin herättyäni joskus seiskan maissa, jatkan jahka saan vastauksia sähköposteihini. Teen etänä ja urakalla, joten toivottavasti niitä vastauksia tulee kohtuullisen pian.
Klo 6.00 aloitin niinku joka aamu, nyt päivästä puolet takana
Kympiltä alkaa kokous, sitä ennen pidän laiskan aamun, menee taas myöhään iltaan ennen kuin kaikki tän päivän työt on tehty ja olen tehokkaampi iltaisin.
Ens viikolla töihin.Oon merellä nii aina 4vko töitä ja sama vapaata.Harmittaa taas jättää perhe mut minkäs teet:(
Lomapäivä. Mutta olin koneen ääressä ennen yhdeksää osallistumassa etänä luennolle.
Yhdestä ysiin. Ollapa joku normaaleilla toimistoajoilla varustettu työ...
Täällä kanssa 13-21 sitten kotiin nukkumaan ja taas aamulla töihin 7.30.
Mä inhoan vuorotyötä. En näe paljon lapsia, mutta kun ei muutakaan ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan vuorotyötä. En näe paljon lapsia, mutta kun ei muutakaan ole tarjolla.
Minusta vuorotyössäkin on puolensa. Saa kuitenkin välillä työpäivinäkin nukkua pidempään (kuten tänään heräsin klo 9) ja on myös pidempään vapaata jos on aamusta iltaan meno. Illasta aamuun menemiset taas on tietenkin inhottavia. Suurempi palkka on kuitenkin se isoin syy miksi teen vuorotyötä, voisin helposti vaihtaa päivätyöhön jos niin haluaisin, joskus vaihdankin.
Kahden aikaan alkaa työt...plääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan vuorotyötä. En näe paljon lapsia, mutta kun ei muutakaan ole tarjolla.Minusta vuorotyössäkin on puolensa. Saa kuitenkin välillä työpäivinäkin nukkua pidempään (kuten tänään heräsin klo 9) ja on myös pidempään vapaata jos on aamusta iltaan meno. Illasta aamuun menemiset taas on tietenkin inhottavia. Suurempi palkka on kuitenkin se isoin syy miksi teen vuorotyötä, voisin helposti vaihtaa päivätyöhön jos niin haluaisin, joskus vaihdankin.
Sinulla ei taida olla lapsia?
Ei niinä päivinä kun on iltavuoro voi nukkua pitkään, kun on lapset herätettävä kouluun ym.
Ei iltalisä arkisin ole paljon enempää kun tavallinen aamuvuorokaan.
Alussa vaati organsiointikykyä, mutta olen tehnyt etätöitä jo yli viisi vuotta ja päivät menee aika rutiinilla. Koira pitää huolen siitä, että en nuku puolille päivin :D Toimii siis mun herätyskellonani, koska se haluaa joka aamu (myös viikonloppuisin) viimeistään klo 8 aamulla ulos. Muuta herätyskelloa en tarvitse.
On työyhteisö. Meistä hieman alle puolet tekee etätöitä ja yhteyttä pidetään Skypen ja sähköpostin kautta.