Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh isä

Isä
08.11.2017 |

Olen 2 lapsen yh isä. Olen totaali yksinhuoltaja, lasten äiti kuollut. Olen kasvattanut lapseni aina yksin. Olen muutaman naisen päästänyt lasteni elämään ja aina se on ollut virhe. Lapseni eivät enää kiinny eivätkä odota mitään jos tapaan naisen. En tiedä mistä johtuu että monet uusioperheet onnistuvat mutta minulla ei. En ehkä itse ole helpoin ihminen mutta hyvä mies olen. Näytän ehkä gangsterilta mutta en oikeastaan ole. Vaikea sovittaa se mitä haluan lapsilleni ja itselleni. En ole itse tavannut naista jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni mutta lasteni takia toivoisin että saisivat naisen mallin ja naisen hoivaa elämään. Isä kun ei pysty kaikkea tarjoamaan. Itse kolmissakymmennissä ja lapsenikin jo 10v. Pitäisikö laittaa tinderi taas laulamaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeastaan ole gangsteri? Olet siis jännämies, jolle on käynyt köpelösti. Häh häh hää.

Vierailija
2/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitä tinderiä ja kyllä sulla vielä joskus tärppää ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies :) Kait ehkä vähän jännäkin. Hieman huono sanavalinta tuo gangsteri ehkä.  Huono arpa lähinnä käynyt. 

Vierailija
4/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oikeastaan ole gangsteri? Olet siis jännämies, jolle on käynyt köpelösti. Häh häh hää.[/quo

Jeps. No panic muahahaha

Vierailija
5/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Tuttu tunne. En uskalla miehiä tuoda kotiin tai esitellä kolme vee pojalleni koska huomaan että hän kiintyy äkkiä ja molemmat joutuu sitten pettymään. Tai sitten koen vaan että minä kelpaan mutta mun lasta ei hyväksytä

Vierailija
6/6 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kasvatti meidät neljä tyttöä yksinhuoltajana. Olin nuorin vajaa 4v. kun äitini katosi elämästämme. Isäni odotti monta vuotta, josko äitini tulisi takaisin mutta lopulta hyväksyi tilanteensa. Jossain vaiheessa muistan että isälläni oli joitain naisystäviä joita hän tapaili muutamia kertoja, mutta aina korosti meille että hän etsii vaimoa itselleen, ei äitiä meille sillä meillä oli omamme ja korvaajaa emme kaivanneet.

Sopivaa morsmaikkua hän ei koskaan löytänyt, mutta arvostimme aina sitä että hän keksi keinon olla isä ja "äiti". Nais esikuvaa saimme koulusta opettajilta ja terveydenhuollosta, ja tottakai me tytöt tietenkin pyöritimme isäämme pikkurillillä, naapurin flikat sai yhden kesämekon ja me saimme kaksi tai kolme sillä sanoimme aina että työmies pärjää yhdellä haalarilla mutta nuoret neidit tarvii enemmän kaapin täytettä.

Jos etsit vaimoa etsi, mutta älä huoli siitä että tytöistäsi ei naista kasvaisi, kyllä luonto tekee tehtävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän