Onko muita, jotka jatkuvasti kokevat yliluonnollisia asioita?
Miten pärjäätte? Itse olen jo lakannut ajattelemasta. Tavallaan. Tässä on mennyt yli vuosikymmen, kun tätä on tapahtunut. Se alkoi joskua teininä. En enää jaksa edes pelätä. Joskus tapahtuu pahojakin juttuja, mutta kun itse pysyn pelottomana ja lujana, ja käsken ylimääräiset hemmettiin kämpästäni koiraa kiusaamasta, asiat rauhoittuu. Positiivisiakin asioita tapahtuu, nykyisin niitä enemmän. Suvussa on taipumusta tähän. Kummankin vanhemman puolella.
Joo, uskon enemmäkseen olevani hullu. Olen toimintakykyinen, eikä mitkään lääkkeet ole poistaneet tätä. Lähinnä vain elän näiden juttujen kanssa. Vertaistukea ei ole. Löytäisin varmasti paljon uskovaisia ja ties ketä, ja olen löytänytkin, mutten oikeastaan ketään kaltaistani, jolla on kokemuksia, muttei mitään erikoista uskoa.
Kommentit (92)
Voisiko olla joko koiran tai omat metaanipierut tai rakennusmateriaaleista tulevat kaasut tai homemyrkyt? Pyydä jotakuta ottamaan koirasi muutamaksi päiväksi ja/tai yritä oleilla ikkunat auki muutama vuorokausi/vuokraa hirsimökki, tähän aikaan vuodesta ei maksa paljon.
Ootte syöny sieniä tai imeskelleet lappuja. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö ap näkemään kulkeeko jonkun ihmisen ympärillä jotain synkeitä olentoja? Olen alkanut miettiä, ettei näin huonoa onnea kuin minulla voi yksinkertaisesti olla. Olen selvinnyt säikähdyksellä ainakin tähän asti potentiaalisesta fyysistä hyvinvointia vaarantavista tapahtumista, MUTTA kaikki muu meneekin sitten päin sitä itseään. Ihmiset joita päästän ympärilleni ovat harkinnastani ja tarkkaavaisuudestani huolimatta aina pahantahtoisia ja siksi välttelen syvempiä ystävyyksiä. Suku on pahin jne. Maailma on pullollaan hyviä ihmisiä, mutta minä en heitä löydä. Haluaisin tietää onko minulla jokin huono aura tai pahantahtoisia henkimaailman seuralaisia ympärillä. Itse en koe, näe, haista, maista tai mitään muutakaan mitä henkimaailmaan tulee.
Minulla itselläni on paljon yliluonnollisia kokemuksia, mutta sanoisin, että tuossa ei ole ole kyse niistä. Sun kannattaa mennä juttelemaan terapeutin kanssa, jotta opit ottamaan vastuuta itsestäsi. Nyt kuulostaa siltä, että ulkoistat kaiken huonon ja pahan pois itsestäsi muihin ihmisikn. Ihan kuin sinulle tapahtuvat ikävät asiat olisivat aina vain sinusta riippumatonta huonoa tuuria tai muiden pahojenihmisten vika. Persoonallisuushäiriö?
Voi kiitos, mutta siitä ei ole kyse. Olen äärimmäisen tietoinen, että itse ihmiset elämääni valitsen ja siten olen täysin vastuullinen. Esim. miehenvalinta. Tietoisesti valitsin iloisen, puheliaan, sosiaalisen (aina kylässä naapurillani ja heilui kaveriporukoissa), auttavaisen (auttoi vanhempiaan vanhan talon kanssa), touhukkaan (harrasti urheilua, kävi höntsäilyporukoissa pelaamassa jne.). Kaikki oli juuri mitä toivoin. Lopulta käsissäni oli puhumaton, kiukutteleva, kateellinen ihminen, joka ei sietänyt sitä ettei kaikki huomio ollut hänessä. Auttavaisuudeksi luulemani ominaisuus oli sitä, että oli isänsä ikeen alla ja pakosta teki. Kun minun kanssani yhteen muutti ei juuri enää vaivautunut kodin eteen ja viimeinenkin yritys loppui kuin seinään lasten ilmestyessä kuvioihin. Ja hänellä on dg, että se maailma on mulle kyllä tuttu.
Mutta just se, että vaikka kuinka tietoinen yrittää olla niin omasta kuin muidenkin käytöksestä niin aina sama juttu. Eikä kyse ole ainoastaan ihmisistä. Ei myöskään asenteesta, koska olen näitä kuppi aina puolitäysi-ihmisiä.
Kertokaa mitä pitää ajatella: Läheisen kuoltua aloin toivomaan yliluonnollisia asioita (aiemmin en ole kokenut mitään), mutta sen jälkeen olen nähnyt ja kokenut kaikenlaista.
Jos totta puhutaan, niin suhtaudun niihin todella ristiriitaisesti. Välillä ne ovat aiheuttaneet pelkoa (vaikka tapahtumat eivät itsessään ole olleet pelottavia), sitten taas olen iloinen koska tunnen että tämä henkilö kävisi välillä luonani. Inhottaa myös puheet täälläkin siitä, että kuolleita ei voi tavata ja ne ovat jotain pahoja henkiä.
Ärsyttää kun ei tiedä asian todellista laitaa!
Aloittaja:
Eikö ne kokemukset saa sinua uskomaan, että on olemassa jokin korkeampi voima, joka toimii?
Ainakin minun järkeni sanoo, että eihän mikään, mitä ei ole olemassa voi toimia millään lailla. Joten, jos jotain tapahtuu, sen takana täytyy olla jokin asia, joka toimii.
Tulevaisuus tulee osoittamaan että nämä herkimmät ihmiset eivät olleet sairaita vaan vain avoimia.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mielisairaus, skitsofrenia ehkä.
Juuri näin. Se kulkee usein suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja:
Eikö ne kokemukset saa sinua uskomaan, että on olemassa jokin korkeampi voima, joka toimii?Ainakin minun järkeni sanoo, että eihän mikään, mitä ei ole olemassa voi toimia millään lailla. Joten, jos jotain tapahtuu, sen takana täytyy olla jokin asia, joka toimii.
En ole varma oliko tuo vastaus minulle (86), mutta mikä tässä siis mietityttää, niin haluan tietää kuka tai mikä minun luonani oikein käy. Haluaisin käydä tämän takia ehkä meediolla, mutta en ole varma onko se järkevää.
itse olen joutunut riivatuksi kun menin intiaan, syyyttvät ääne eivät poistuneet millään ja jouduin psykoosiin kunpakottivat paastoamaan itseni melkein hengiltä
6 kk jälkeen joku mies rukoili Jeesuksen nimessä ja ajoi ne ulos, en kokenut mitään mutta syyttävät äänet lakkasivat, sitä ennen moni uskova oli yrittänyt ajaa riivaajia ulos muttei kyennyt
sellaista on nykyuskovien usko, nollaa
Kuulostat ap aivan minulta. Minä olen yrittänyt keskittyä ns. positiiviseen, silloin myös näyt, äänet, unet yms. ovat positiivisia. Minä tosin uskon Jumalaan, ajattelen, että se on ainoa asia, joka pitää minut "hyvällä tavalla hulluna". Olen ollut myös hoidon piirissä 10 vuotta. Mitä enemmän asioista puhun, sitä enemmän asiani kuulostavat heidän mielestään koherenteilta.
Olen melkein varma, että ilman uskoa Jumalaan, kokisin todella pelottavia asioita. Tai no koen tavallaan nytkin, mutta ne eivät saa minua enää täyden kauhun valtaan.
Minä myös "tiedän" asioita. Mutta eipä siitä sen enempää :)
Oletko ap kommunikoinut niiden mustien hahmojen kanssa?
Minulla itselläni on paljon yliluonnollisia kokemuksia, mutta sanoisin, että tuossa ei ole ole kyse niistä. Sun kannattaa mennä juttelemaan terapeutin kanssa, jotta opit ottamaan vastuuta itsestäsi. Nyt kuulostaa siltä, että ulkoistat kaiken huonon ja pahan pois itsestäsi muihin ihmisikn. Ihan kuin sinulle tapahtuvat ikävät asiat olisivat aina vain sinusta riippumatonta huonoa tuuria tai muiden pahojenihmisten vika. Persoonallisuushäiriö?