Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellinen lottovoitto osui vihdoin kohdalle

Vierailija
08.11.2017 |

Nyt se sitten tuli. 5 vuotta olen tehnyt mitä erilaisempia freelancer-pätkätöitä ja vuosiansioni eivät yltäneet kuin 13 000 euroon (netto) ja tulot niin epätasaisia, että yhtenä kuukautena voisi tulla puolet tuosta ja puoli vuotta ei mitään. Stressi oli mieletön ja elämänhallinta ihan mitä sattuu. Ei puhettakaan että pystyisi suunnittelemaan elämäänsä mitenkään, ei kyennyt edes miettimään parisuhteen aloittamista jne. Kunhan sai itsensä pidettyä jotenkuten järjissä.

MUTTA: Nyt sain vaiktuisen työpaikan ja ette voi kuvitella miten onnellinen olen! Nettopalkka on 2600 / kk ja allekirjoitin juuri vuokrasopimuksen kivasta kaksiosta ison suomalaisen kaupungin keskustassa (ei pk-seutu, tähän asti asunut 12 neliön kellariluukussa 15km keskustasta). Nyt se elämä alkaa ja murheet saa jäädä kun on päässyt ns. ruoriin tässä elämän aallokossa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Nauti niin kauan kuin voit (vilpittömästi toivon, että kauan). Startuppeihin työllistyessä kannattaa aina laittaa vähän jäitä hattuun, niitä kun kaatuu samaa tahtia kuin uusia nousee.

Vierailija
42/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla porvoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties Turku? Lähelle aurajokea?

Vierailija
44/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että niin moni on aidosti iloinen ap;n puolesta. Niin minäkin! Raha ei tuo onnea joo, eikä mikään ole varmaa. Mutta jatkuva kituutus ja epävarmuus jos ei tapa, niin sairastuttaa ainakin.  Ei kykene hallitsemaan omaa elämäänsä, ei suunnittelemaan, ei rakentamaan. Se on tosi kuluttavaa ja ahdistavaa. Itsekin olen freelance ja voi kuinka onnelinen olisin, jos pystyisin ennakoimaan että pystyn tuosta vaan maksamaan kaikki peruslaskut ilman jatkuvaa sumplimista ja siitä aiheutuvaa stressiä. Kyllä raha tiettyyn pisteeseen tuo onnea, ja rahan puute aiheuttaa päivittäistä käsimystä. Oletteko tyhmiä, ilkeitä  vai puuttuuko myötätunto, arvon pahanilman mammat??  No, viisaaksi raha ei tee, sen voi hyvin päätellä tuolla firmansa tuloksella leuhkivan "lottovoittajan" kirjoituksesta. Se muuten on tutkittu, että mitä rikkaampi, sen empatiakyvyttömämmäksi ja ahneemmaksi ihminen muuttuu ja alkaa kuvitella että hänelle kuuluu aina parempaa kuin jollekin muulle. Ja siitä se henkinen alamäki sitten alkaakin.  Mut onnellinen ap, ihanaa että osaat iloita elämästäsi! 

Vierailija
45/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilpittömän onnellinen ap puolestasi, vaikka sinua kadehdinkin, ja toivon onnen vielä joskus potkaisevan minuakin. Nauti ja ota ilo irti uudesta paremmasta elämästä! 

Vierailija
46/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Ap!

Olen onnellinen puolestasi.

Jumala salli Sinulle käydä näin.

Jumalalle kiitos ja kunnia.

Vierailija
47/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen puolestasi AP

Vierailija
48/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti! Onnea ap :)

Vierailija
49/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, onnea todella paljon :)

Vierailija
50/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas Ap!

Olen onnellinen puolestasi.

Jumala salli Sinulle käydä näin.

Jumalalle kiitos ja kunnia.

Miten sä kehtaat. Häpeisit.

Vierailija
51/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipalkkainenkin työ on nykyään positiivinen juttu. Hallitus on hoitanut lähinnä miljonäärien etuja, kansantalouskin velkaantuu koko ajan.

Olin onnesta kankeana kun sain edes harjoottelupaikan. Tuntui hassulta kun olin ollut alalla joku 30 vuotta ja myös ajan tasalla asioista, ja jouduin tekemään kattavan ohjeen ja vetämään läpi opetusohjelman. Hassua: opetettavat on titteliltään "asiantuntijoita" kun taas minun tittelini on "harjoittelija".

2600 kuussa ilahduttais ihan sairaasti jos sen sais palkkana. Kassasta tulee saman verran mutta se on vain noloa.

Vierailija
52/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Jumala oli kun ap kituutteli vuosikaudet?

Vierailija
53/59 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et kertonut, paljonko voitit siinä lotossa.

Vierailija
54/59 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutkasti onnea!! Sinnikkyys palkitaan!!! 😊

Vierailija
55/59 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yt-neuvotteluja odotellessa...

Vierailija
56/59 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nimenomaan ei ole todellinen lottovoitto vaan vertauskuvallinen.

Vierailija
57/59 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se Jumala oli kun ap kituutteli vuosikaudet?

Tutkimattomat on Herran tiet...

Vierailija
58/59 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloja ne pienetkin ilot on. Mulla nousi juuri verojen jälkeen käteen jäävä summa 1000 eurosta 1300 euroon ja olo on kuin Roope Ankalla :).

Vierailija
59/59 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun firma tekee 700 000€ voittoa joka vuosi ja tahti sen kuin kiihtyy, mutta hauskaa että tällainenkin ap:n postaus voidaan nähdä "lottovoittona" :D :)

Tässä nähdään, että raha ei tee ihmisestä automaattisesti fiksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi