Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu on perseestä

Jouko
08.11.2017 |

Säälin todella niitä ihmisparkoja, joille joulu merkitsee stressaamista, rahojen haaskaamista lahjoihin ja ylensyöntiin. Itse aion boikotoida joulua. Kieltäydyn osallistumasta pakkopullajuhlaan. Kuusi- ja kinkkukauppiaat jäävät armotta nuolemaan näppejään. Meidän perhe viettää joulun erinomaisten laatuelokuvien parissa ja raikkaassa talvisäässä reippaillen revontulia ja tähtitaivasta ihaillen. Toimii meillä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluvihaajat on perseestä. Ankeuttajat.

Sinä olet perseestä

Vierailija
22/27 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä itsekään jaksa viettää joulua. Nautin vain lomasta ihan normaaliin tapaan, aika usein etelän lämmössä. Sukulaiset ja tuttavat tietävät jo, että minulta on turha odottaa paketteja tai joulutervehdyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko kirjoitti:

Säälin todella niitä ihmisparkoja, joille joulu merkitsee stressaamista, rahojen haaskaamista lahjoihin ja ylensyöntiin. Itse aion boikotoida joulua. Kieltäydyn osallistumasta pakkopullajuhlaan. Kuusi- ja kinkkukauppiaat jäävät armotta nuolemaan näppejään. Meidän perhe viettää joulun erinomaisten laatuelokuvien parissa ja raikkaassa talvisäässä reippaillen revontulia ja tähtitaivasta ihaillen. Toimii meillä.

Sehän kiva.

Vierailija
24/27 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kelpaa kyllä niin kauan kun vaimo hoitaa stressaamisen, siivoukset, leipomiset, kokkailut ja shoppailut eikä minun tarvitse osallistua valmisteluihin millään tavalla. 

Vierailija
25/27 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutusjuhlaa ihmisten hysteriaa v.ttu

Vierailija
26/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole eroa edellisiin jouluihin tässäkään. Jos sattuu lunta satamaan, niin kohta on sekin ilo sulanut pois. Nytkin sataa vettä.

Vierailija
27/27 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun olen perseessä - Jorma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän