Joulu on perseestä
Säälin todella niitä ihmisparkoja, joille joulu merkitsee stressaamista, rahojen haaskaamista lahjoihin ja ylensyöntiin. Itse aion boikotoida joulua. Kieltäydyn osallistumasta pakkopullajuhlaan. Kuusi- ja kinkkukauppiaat jäävät armotta nuolemaan näppejään. Meidän perhe viettää joulun erinomaisten laatuelokuvien parissa ja raikkaassa talvisäässä reippaillen revontulia ja tähtitaivasta ihaillen. Toimii meillä.
Kommentit (27)
Enpä itsekään jaksa viettää joulua. Nautin vain lomasta ihan normaaliin tapaan, aika usein etelän lämmössä. Sukulaiset ja tuttavat tietävät jo, että minulta on turha odottaa paketteja tai joulutervehdyksiä.
Jouko kirjoitti:
Säälin todella niitä ihmisparkoja, joille joulu merkitsee stressaamista, rahojen haaskaamista lahjoihin ja ylensyöntiin. Itse aion boikotoida joulua. Kieltäydyn osallistumasta pakkopullajuhlaan. Kuusi- ja kinkkukauppiaat jäävät armotta nuolemaan näppejään. Meidän perhe viettää joulun erinomaisten laatuelokuvien parissa ja raikkaassa talvisäässä reippaillen revontulia ja tähtitaivasta ihaillen. Toimii meillä.
Sehän kiva.
Joulu kelpaa kyllä niin kauan kun vaimo hoitaa stressaamisen, siivoukset, leipomiset, kokkailut ja shoppailut eikä minun tarvitse osallistua valmisteluihin millään tavalla.
Kulutusjuhlaa ihmisten hysteriaa v.ttu
Eikä ole eroa edellisiin jouluihin tässäkään. Jos sattuu lunta satamaan, niin kohta on sekin ilo sulanut pois. Nytkin sataa vettä.
Sinä olet perseestä