Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Oulussa seks. ahdistelujen ilmoitukset pompanneet hurjasti. Ulkomaalaisten suhteellinen osuus romahtanut.

Vierailija
08.11.2017 |

On varmaan naiset alkaneet näpäyttää niitä suomalaisia miehiä, jotka ahdistelee ja sitten kovaan ääneen huutaa että ulkomaalaiset ne vaan.

Viime vuonna 50% oli ulkomaalaisten osuus. Nyt ilmoitukset hurjassa kasvussa, ja enää 14% ulkomaalaisten osuus.

Hyvä naiset, kaikki ukot tuomiolle jos laittomuuksiin kehtavat ryhtyä!!!

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-9918534

"Seksuaalirikosten raju kasvu kummastuttaa Oulussa – poliisi arvelee, että rikoksista uskalletaan ilmoittaa entistä herkemmin"

Vierailija
2/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Minäkin nuorena tyttönä vain kärsin kaikki kourimiset (suomalaisten) enkä koskaan rikosilmoitusta tehnyt. Onneksi nykytytöt ovat ryhtyneet toimimaan oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo kampanjakin varmaan auttaa. Lisäksi nykynuoret ei oo enää häpeällä kasvatettuja, vanhat ukot luulee että niitä voi vähän nipistellä samaan malliin. Ne marssiikin poliisille.

Vierailija
4/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat vain saaneet Suomen kansalaisuuden. Nyt heidän ahdistelunsa luetaan suomalaisten piikkiin. Näin punavihreä yhteiskunta toimii. Tärkeintä on ettei totuus tule koskaan esille.

Kovat on defenssit... Jos olisit nainen, tietäisit paremmin. Omasta kokemuksesta. Sen, kuka ahdistelee.

Vierailija
5/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat vain saaneet Suomen kansalaisuuden. Nyt heidän ahdistelunsa luetaan suomalaisten piikkiin. Näin punavihreä yhteiskunta toimii. Tärkeintä on ettei totuus tule koskaan esille.

Älä esitä tyhmää. Minuun käytiin käsiksi 80-luvulla vaikka kuinka monta kertaa, kaikki olivat ihan kantasuomalaisia. Tuo on ollut meillä maan tapa, ja vihdoin siitä on alettu puhumaan.

Vierailija
6/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmasti on Oulussa vuoden aikana ulkkarit saaneet sankoin joukoin KANSALLISUUDEN :D oleskelulupia ehkä joo, mutta eihän tätä nyt kannata mainita...

Vierailija
7/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo kampanjakin varmaan auttaa. Lisäksi nykynuoret ei oo enää häpeällä kasvatettuja, vanhat ukot luulee että niitä voi vähän nipistellä samaan malliin. Ne marssiikin poliisille.

Keski-ikäisenä naisena olen hurjan ylpeä nykynuorista. Ei siedetä enää hyväksikäyttöä kuten aina ennen.

Vierailija
8/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nykytytöt on kasvatettu toisella tapaa, uskaltavat tehdä ilmoituksen. Jos ajattelen omaa nuoruutta niin ainakin 3-4 rikosilmoitusta olisi pitänyt tehdä, oli tissien ja jopa alapään kourimista. Tuolloin se vain piti sietää.

Vierailija
9/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi pitänyt aikanaan tehdä ilmoitus jopa isoveljestäni. Kokeile ohimennessään onko tissini kasvaneet, tirkisteli kun olin suihkussa. Pidin tuota tietenkin helvetin ällöttävänä jo tuolloin mutta en tajunnut että kyseessä oli rikos.

Vierailija
11/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat on defenssit... Jos olisit nainen, tietäisit paremmin. Omasta kokemuksesta. Sen, kuka ahdistelee.

Ei se ole mikään defenssi vaan totuus. Ulkomaalainen luetaan suomalaiseksi kun kansalaisuus on saatu.

Vierailija
12/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Suomessa syntynyt ja kasvanut nuori nainen. Vanhempani ovat Etelä-Afrikasta. Oon paljon ahdistelua saanut kokea elämäni aikana. Sekä ulkomaalaisten että ihan kantasuomalaisten toimesta.

Mm. 13- vuotiaana mua ahdisteli ja seurasi yli 40v äijä. Kaljamaha ja ihan Suomalainen. Ihan kadulla siis on ahdisteltu tai seurattu melkein kotiinkin asti. Ja noin 80% mua ahdistelleista on kantasuomalaisia.

Vierailija
13/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi pitänyt aikanaan tehdä ilmoitus jopa isoveljestäni. Kokeile ohimennessään onko tissini kasvaneet, tirkisteli kun olin suihkussa. Pidin tuota tietenkin helvetin ällöttävänä jo tuolloin mutta en tajunnut että kyseessä oli rikos.

Ällöttävää pervoilua, mutta oliko tuolloin tekohetkellä rikos?

Vierailija
14/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI TOTUUS EI KELPAA? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään defenssi vaan totuus. Ulkomaalainen luetaan suomalaiseksi kun kansalaisuus on saatu.

Totuus on se, että 100% minua ja monia muita naisia jo vuosikymmeniä sitten ahdistelleista miehistä on ollut vaaleita kantasuomalaisia. Ymmärrän, että totuus sattuu, kun moni mies tajuaa, että yläasteiässä olikin rikollinen, ja moni aika vanhanakin. Mutta totuus pitää kestää, miestenkin.

Vierailija
15/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin otan sen kohteliasuutena jos ulkomaalainen mies koskettaa, se kuuluu heidän tapoihinsa

Suomalainen känniääliö saa sitä vastoin huutoa ja litsarin, oksettaa muutenkin suomalaiset miehet!

Haista sinä. Kukaan ei saa kouria toisten rintoja. Ja suomalaiset tekevät sitä ihan selvin päin. Nuorille tutöille, koulussa, kodeissa, kaduilla..,

Vierailija
16/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen ahdistelu tapahtui kun olin 11-12 v, joku 50-60-vuotias mies keskellä kaupunkia alkoi lähennellä. Sen jälkeen mm. yläasteella tapahtui ihan koulupäivien aikana kourimisia, usein. Myöhemmin nuorena aikuisena tuskin oli sellaista ravintolakäyntiä viikonloppuiltana jolloin ei olisi ollut minkäänlaista ahdistelua. Kaikki ahdistelijat olivat ihan suomalaisia.

Vierailija
17/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauan kun oman vaimon raiskaaminen ei ollut rikos mutta tekeekö se siitä sallittua ennen sitä?

Vierailija
18/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jo 80-luvun lopulla oli. Jos aikuiselle keski-ikäiselle naiselle joku olisi tehnyt tuollaista, niin varmasti olisi menty käräjille mutta (varhais)teinityttöjen suhteen oltiin jotenkin välinpitämättömiä.

Vierailija
19/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin otan sen kohteliasuutena jos ulkomaalainen mies koskettaa, se kuuluu heidän tapoihinsa

Suomalainen känniääliö saa sitä vastoin huutoa ja litsarin, oksettaa muutenkin suomalaiset miehet!

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
20/75 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen ahdistelu tapahtui kun olin 11-12 v, joku 50-60-vuotias mies keskellä kaupunkia alkoi lähennellä. Sen jälkeen mm. yläasteella tapahtui ihan koulupäivien aikana kourimisia, usein. Myöhemmin nuorena aikuisena tuskin oli sellaista ravintolakäyntiä viikonloppuiltana jolloin ei olisi ollut minkäänlaista ahdistelua. Kaikki ahdistelijat olivat ihan suomalaisia.

Oletko yksinkertainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän