Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useat suomalaiset miehet eivät kunnioita suomalaista naista?

Vierailija
08.11.2017 |

Suomalainen mies rynnii edeltä bussiin, ei aukaise naiselle ovea. Alkakaapa urhot käyttäytyä, niin teette itsenne ja naiset onnellisiksi. Ovien aukaisijat ja kassajonossa edelle laskevat ovat yleensä ulkomaalaisia. Kun Suomi-mies alkaa kunnioittaa oman maan naisia, niin sillä saadaan Suomi nousuun. Hyvä olo lisääntyy ja sen myötä iloa elämään. Hyvää kohtelua saanut ihminen saa henkistä voimaa ja jaksaa paremmin taivaltaa. Ottakaa miehet opiksi ja kunnioittakaa meitä, niin saatte lempeä, lämpöä ja leipää.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet kohdelleet minua paremmin,suomalais miehiltä olen saanut pelkkiä haukkuja ja  vähättelyä!T:a

Vierailija
162/167 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet saa täällä olla ikuisesti pikkupoikia,niin tasa-arvon nimissä minä haluan naisena olla täällä pikkutyttö.Minähän en täällä rupea miksikään äiti-hahmoksi miehelle.Täällä ei ole enää aikuisia naisia täällä on vain keskenkasvuisia feministi-tyttöjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä.

Vierailija
164/167 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet kohdelleet minua paremmin,suomalais miehiltä olen saanut pelkkiä haukkuja ja  vähättelyä!T:a

Täysin samat kokemukset.

Nykyään todella momella tuttavallakin on arabimies ja ne miehet ovat kaikilla osa-alueilla parempia kuin suomalaiset miehet.

Vierailija
165/167 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taksin takapenkilläkö olet sitä parempaa kohtelua saanut?

Vierailija
166/167 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samat kokemukset.

Nykyään todella momella tuttavallakin on arabimies ja ne miehet ovat kaikilla osa-alueilla parempia kuin suomalaiset miehet.

Juu, erityisesti perheväkivaltatilastoissa loistavat. 

Vierailija
167/167 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samat kokemukset.

Juu, erityisesti perheväkivaltatilastoissa loistavat. 

Suomalainen mies se väkivaltainen on eteenkin humalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme