Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi useat suomalaiset miehet eivät kunnioita suomalaista naista?

Vierailija
08.11.2017 |

Suomalainen mies rynnii edeltä bussiin, ei aukaise naiselle ovea. Alkakaapa urhot käyttäytyä, niin teette itsenne ja naiset onnellisiksi. Ovien aukaisijat ja kassajonossa edelle laskevat ovat yleensä ulkomaalaisia. Kun Suomi-mies alkaa kunnioittaa oman maan naisia, niin sillä saadaan Suomi nousuun. Hyvä olo lisääntyy ja sen myötä iloa elämään. Hyvää kohtelua saanut ihminen saa henkistä voimaa ja jaksaa paremmin taivaltaa. Ottakaa miehet opiksi ja kunnioittakaa meitä, niin saatte lempeä, lämpöä ja leipää.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun joku avaa oven ja olen vasta 200m päässä tulossa ja joudun sitten juoksemaan kohteliaasti.. Hyvä ettei pidetä!

Vierailija
122/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun aloittajana korjaan viimeisen viestini virheen. Luen siis viestejä silmät nauramisesta vesissä. Suhtaudun huumorilla raisuihinkin viesteihin. Samaa toivon lukijoille. Ottakaa mielipiteet huumorilla. Ei tämä ole niin vakavaa. Laitoin tämän aiheen, koska tiesin, että ihmiset innostuvat laukomaan totuuksia. Ja niin tosissaan että. Miksei asioista voi puhua haukkumatta ja arvostelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään herrasmies ja päästin naiset edeltä bussiin ja päästin kävelemään edeltä jos kohdattiin jossain ahtaassa paikassa ja näin, mutta ei enää tee hirveästi mieli noin käyttäytyä kun naisista on tullut niin mahdottoman ronkeleita etteivät kiinnostu kuin jostain täydellisistä lihaskimppu-siitossonneista.

Vierailija
124/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana naisia kohtaan aina hyvin kohtelias (asiallisella tavalla). Nykynaiset eivät tunnu arvostavan miehen kohteliaisuutta: useimmat eivät ole huomaavinaan - ja kuulinpa muutaman kerran avattuani oven daamille "Kyllä mä sen vitun oven saan itekin auki!" 

Nykyään osoitan kohteliaisuuttani vain varttuneille leideille.

Niin tämä. Muistan vieläkin kuin eilisen, kun olin 15v ja menin elämäni ensimmäisille ja viimeisille treffeille. Avasin oven tytölle joka tiuskaisi juuri saman mitä sinä sanoit. Olin ällistynyt ja hämilläni, tämä oli ensikosketukseni suomalaisiin naisiin.

Oletko sinä elänyt lapsuutesi jossain eristyksissä, kun et ole yhtään naispuolista aiemmin tavannut?

Olet mennyt treffeille huonokäytöksisen tytön kanssa, et naisen. 15-vuotiaat on vielä ihan lapsia. Itse en edes ymmärrä, miksi noin nuorten pitäisi treffailla, ehtii sitä myöhemminkin.

Vierailija
125/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin pitkään herrasmies ja päästin naiset edeltä bussiin ja päästin kävelemään edeltä jos kohdattiin jossain ahtaassa paikassa ja näin, mutta ei enää tee hirveästi mieli noin käyttäytyä kun naisista on tullut niin mahdottoman ronkeleita etteivät kiinnostu kuin jostain täydellisistä lihaskimppu-siitossonneista.

Kohteliaisuus ei tarkoita sitä, että siitä jää odottamaan tuntemattomilta vastapalveluksia. Kohteliaisuus on pyyteetöntä.

Vierailija
126/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas sitä tasa-arvoa. Miesten kuuluu toimia perinteisten arvojen mukaan, mutta naiset vaativat uusia asioita.

Se perinteinen, että miehen pitäisi olla samaan aikaan vanhanaikainen herrasmies ja moderni feministimies. Rusinat pullasta molempiin suuntiin, tietysti. 

Niin ,avaakohan ne tasa-arvoiset varusmiehet niille ' naisvarusmiehille' siellä niitä Sotkun tai kassujen ovia ?

Vierailija
127/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa naiset tasa-arvon aika nyt. Nyt siis suomalaiset naiset aukomaan ovia miehille ja miesten kasseja kantamaan.

Se aika on ohitse, että suomalainen mies olisi suomalaiselle naiselle kohtelias.

Vierailija
128/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut herrasmies ja kunnioitan ihmistä sukupuoleen katsomatta. Se on sisäsyntyinen ominaisuuteni.

Yksin olen saanut aina olla. Naiset pitävät minusta, mutteivät tunne vetoa. Ei mahda mitään.

En aio muuttua.

Vierailija
129/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ulkomaalanen mies suojelee hengellään vierasta naista. Missä suomalaiset miehet?

Täällä ollaan. En tiedä muista. Naapuri on myös äänistä päätellen kotosalla.

130/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisia pidetään maailmalla sekä helppoina että äärimmäisinä juntteina.

Vierailija
131/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulia Tuumivainen_ kirjoitti:

Se on kuulkaa naiset tasa-arvon aika nyt. Nyt siis suomalaiset naiset aukomaan ovia miehille ja miesten kasseja kantamaan.

Se aika on ohitse, että suomalainen mies olisi suomalaiselle naiselle kohtelias.

Olen aina aukonut ovia sukupuoleen katsomatta. Ei viitsi ovea naamalle läväyttää ja papparaisia voi hetken odotella jotta pääsevät rullaattoreidensa kanssa. Tällaisen pitäisi olla itsestään selvää. Etenkin vanhempia ihmisiä tulee auttaa ovien kanssa, samoin jos mummeli kaatuu niin auta pystyyn. Pidetään mummeleista ja papparaisista huolta mielellään ennen kuin se lonkka murtuu. Talvi on tulossa ja apua tarvtaan.

Vierailija
132/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei.. Ihmisiä autetaan ilman toivetta vastapalveluksesta ja vain siksi, että ollaan paikalla. Kaikkien kuuluu auttaa vanhuksia ja silloin et tietenkään (toivottavasti) edes kuvittele pääseväsi pesälle kiitokseksi. Auttaminen on hyvää tahtoa ja normaalia käytöstä. Jokus auttamisesta saa äkäisen katseen tai puhinaa vastauksesksi, mutta sitäkään ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
133/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa jne. Nainen olen itsekin, mutta olen kyllä saanut enimmäkseen hyvää ja ystävällistä kohtelua. Samoin kunnioitan itse kanssaihmisiäni sukupuolesta riippumatta lähtökohtaisesti. Toki sekaan mahtuu törppöjä ikään sukupuoleen, kansallisuuteen ja säätyyn katsomatta, mutta se on heidän häpeänsä, toivotaan, että oppivat hekin tavoille joskus. Koitetaan mahtua sovussa maailmaan, eiks vaan?

Vierailija
134/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulia Tuumivainen kirjoitti:

Suomalaisnaisia pidetään maailmalla sekä helppoina että äärimmäisinä juntteina.

Ja sellaisia ne ovat täällä kotimaassakin.

Vierailija
135/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat liian ehdottomia. Ei ole yhteistyöhalukkuutta eikä avoimuutta kompromisseihin. Perinteisesti sanottuna siis riivinrautoja.

Vierailija
136/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looke kirjoitti:

Suomalainen nainen on kylmä, kova ja omahyväinen .

Olen ``pitänyt kädestä`´ venäläistä, virolaista, japanilaista, italialaista ja espanjalaista tyttöä ja suomalainen on kyllä vimppona. Myös japanilaista naista mutta en päässyt yytsaamaan puutarhaa sieltä. 

Kaikkille näille daameille on yhteistä se  mikä finskidaamilta puuttuu. Miehen arvostus ja kunnioitus. 

Suomalaiselle naiselle mies on tuloautomaatti ja asioiden hoitaja. Vaihtaa munkit polleen jne.

Myös miehen oikeudet lapseen erotilanteissa on jyrätty kokonaan telaketjufenkkujen toimesta. Ensin ryöstetään mies lieron juristin avustuksella ja sitten viedään tapaamisoikeus.

Myös kokemusta espanjalaisista sairaanhoitajista. Kun auringon maan tummasilmäinen seniorita kävelee sisään on kuumuus aistittavissa metrien päähän. Kun kohtelet näitä varsinkin machokulttuureista tulleita daameja hyvin,on feedback ikimuistetava. Si senor. Päng!

KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ Itä-Euroopan, Venäjän ja Aasiaan naista olevat naiset ovat rahan perään. Miehestä niin väliä kunhan on riittävän varakas

Vierailija
137/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tietyllä tavalla maailman huonoimmat naiset.

- kevytkenkäisimmät

- petollisimnat

- maskuliinisimmat

- juopoimmat

- hanakoita ulkomaalaisiin

Näistä se johtunee. On hyviäkin puolia

- älykkyys ja koulutus

- itsenäisyys

Vierailija
138/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tietyllä tavalla maailman huonoimmat naiset.

- kevytkenkäisimmät

- petollisimnat

- maskuliinisimmat

- juopoimmat

- hanakoita ulkomaalaisiin

Näistä se johtunee. On hyviäkin puolia

- älykkyys ja koulutus

- itsenäisyys

Jänniä ominaisuuksia liittyy maskuliinisuuteen. Pun intended 😀

Vierailija
139/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin juuri mietin töissä hissiin mennessä, odottelemassa oli kaksi miestä ja kummatkin päästi minut ensin, vaikka tulin viimeisenä odottelemaan. Mietin mielessäni, että kylläpä on kiva kun on kohteliaita miehiä. Tulivat samaan kerrokseen ja päästivät minut uloskin ensimmäisenä! Minulle kyllä avataan töissä ja muualla ovia ym. ja oma mieskin aina ottaa painavat kädestä ja avaa auton, kodin ja kauppojen ovet minulle. Pidän siitä ja arvostan sitä todella kovasti. 

Ja ei en ole mikään "mallifitnessjeejee" vaan aivan tavallisen näköinen ylipainoinen nainen.

Toisaalta taas en pidä siitä miten paljon katkeria miehiä Suomessa on. Syy siihen miksi te ette saa tyttöystävää tai vaimoa ei ole se, että naiset ovat pinnallisia tai liian vaativia vaan aika pitkälti oma käytös ja oma asenne merkitsee. Tiedän esim. yhden miehen, jonka sydän on kultaa, ahkera ja kätevä mies, mutta baarissa varsinkin ulosanti on todella tökeröä ja seksististä ja ihan muuta mitä tuo tyyppi oikeasti on. Hävettää ihan ja sitten katkeroituu ja syyttää naisia. 

Joten miehet teille vinkki, ei se lompsa, ei se pituus, ei se ulkonäkö, vaan käytöstavat, kunnioitus ja itsevarmuus.

Vierailija
140/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suomalainen mies on aina avannut oven. Myös muutenkin ovat olleet ihan normikohteliaita. Ihan tiedoksi vaan ettei täällä ulkomaillakaan kaikilla naisilla ole samaa kohtelua. jos olet ruma tai homssuinen niin oven avaamiseen sijaan miehet tuijottavat avoimesti ja maasta riippuen omalla kielellään hokevat että "ou mai gaad". Ihmiset ovat huomattavan paljon suorasukaisempia. Suomessa saa olla ruma ja hompsuinen ja tuntea itsensä silti normaaliksi. Ja loukkaantua sitten kun Arstila sanoo ääneen sen mitä muut ajattelevat.