Miksi useat suomalaiset miehet eivät kunnioita suomalaista naista?
Suomalainen mies rynnii edeltä bussiin, ei aukaise naiselle ovea. Alkakaapa urhot käyttäytyä, niin teette itsenne ja naiset onnellisiksi. Ovien aukaisijat ja kassajonossa edelle laskevat ovat yleensä ulkomaalaisia. Kun Suomi-mies alkaa kunnioittaa oman maan naisia, niin sillä saadaan Suomi nousuun. Hyvä olo lisääntyy ja sen myötä iloa elämään. Hyvää kohtelua saanut ihminen saa henkistä voimaa ja jaksaa paremmin taivaltaa. Ottakaa miehet opiksi ja kunnioittakaa meitä, niin saatte lempeä, lämpöä ja leipää.
Kommentit (156)
En minä rupea ovia erityisesti naisille aukomaan. Se olisi seksististä ja epätasa-arvoista.
Aika monessa maassa olen käynyt. huonoimmat käytöstavat ovat saksalaisilla muijilla. suomalaiset sen jälkeen. Venakot ovat aika moraalittomia. pettämistä ja hu orailua sen sellaista. en ymmärrä miksi jotkut niistä tykkää.
suomessa käyttäydyn samalla tavalla kuin naiset mua kohtaan käyttäytyvät. en moikkaa enkä juttele niitä näitä. en tarjoudu auttamaan. ulkomailla sitten eri roolit. sitä saa mitä tilaa.
tyttöystävä ei tietenkään ole suomalainen eikä tule olemaan. kun on tietoa paremmasta niin ei enää kiinnosta huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ei mikään ihme, että suomalaismiehiä pidetään maailmalla äärimmäisinä juntteina, jopa huonokäytöksisempinä kuin venäläisiä. Ja silti kuvittelevat olevansa jokaisen ulkomaalaisen naisen märkä toiveuni.
Tuo sanomasi ei pidä ollenkaan paikkaansa. Todellisuudessa ulkomaalaiset naiset arvostavat suomalaisia miehiä erittäin suuresti. Suomalaisia miehiä pidetään maailmalla yleisesti ottaen vastuullisina ja itsenäisinä miehinä. Suomalaisissa miehissä ulkomaalaiset naiset arvostavat myös ahkeruutta ja luotettavuutta. Monessa maassa on ihan yhteiskunnallisenkin ja kulttuurellisenkin kasvatuksen tulos se, että ko. maan miehillä on lähes poikkeuksetta yksi tai useampi rakastajatar oman naisensa lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
"kassajonossa edelle laskevat"
Mitä ihmettä? Pitääkö naiset päästää kassajonossa itseni ohi? Entä jos taakseni tulee vaikka 8 naista niin päästänkö kaikki ja jonotan itse ~10min lisää?
No vittu päästät ;)
Turhaa, yliarvostettua ja vanhanaikaista piste.
Tämän keskustelun perusteella en kyllä yhtään ihmettele miksi näin moni tuntee ettei saa kunnioitusta. Ihan siis sukupuolesta riippumatta. Kai sen nyt aikuinen ihminen tajuaa, että turha sellaista odottaa, jos puhuu toisesta sukupuolesta tuolla tavoin mitä monessakin viestissä. 🙄
Mars ottamaan itseään niskasta kiinni ja miettimään myös sitä omaa käytöstään. Ja ei, jos joku on sinulle tyly tai inhottava, tarkoita sitä että kaikki olisivat ja sitä myöten voi sitten tehdä yleistyksen ja jakaa sitä samaa käytösmallia eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin juuri mietin töissä hissiin mennessä, odottelemassa oli kaksi miestä ja kummatkin päästi minut ensin, vaikka tulin viimeisenä odottelemaan. Mietin mielessäni, että kylläpä on kiva kun on kohteliaita miehiä. Tulivat samaan kerrokseen ja päästivät minut uloskin ensimmäisenä! Minulle kyllä avataan töissä ja muualla ovia ym. ja oma mieskin aina ottaa painavat kädestä ja avaa auton, kodin ja kauppojen ovet minulle. Pidän siitä ja arvostan sitä todella kovasti.
Ja ei en ole mikään "mallifitnessjeejee" vaan aivan tavallisen näköinen ylipainoinen nainen.
Toisaalta taas en pidä siitä miten paljon katkeria miehiä Suomessa on. Syy siihen miksi te ette saa tyttöystävää tai vaimoa ei ole se, että naiset ovat pinnallisia tai liian vaativia vaan aika pitkälti oma käytös ja oma asenne merkitsee. Tiedän esim. yhden miehen, jonka sydän on kultaa, ahkera ja kätevä mies, mutta baarissa varsinkin ulosanti on todella tökeröä ja seksististä ja ihan muuta mitä tuo tyyppi oikeasti on. Hävettää ihan ja sitten katkeroituu ja syyttää naisia.
Joten miehet teille vinkki, ei se lompsa, ei se pituus, ei se ulkonäkö, vaan käytöstavat, kunnioitus ja itsevarmuus.
Hissiin herrasmies menee ensin tarkistaakseen, että hissi on turvallinen.
T. Suomalainen mies
Tulee taannoin mieleen tapaus kun junasta noustessa keski-ikäinen nainen koitti änkeä junaan ennenkuin matkustajat olivat POISTUNEET sieltä. No menimme minun johdolla kunnon rynnäköllä ulos junasta ENSIN niinkuin kuuluukin. Tämä nainen melkein kaatui maahan mutta eipä näyttänyt ketään haittaavan tuo. Eli tosiaan kunnioitus ansaitaan, ei kannata olettaa mitään vastakaikua jos itse käyttäytyy kuin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Tulee taannoin mieleen tapaus kun junasta noustessa keski-ikäinen nainen koitti änkeä junaan ennenkuin matkustajat olivat POISTUNEET sieltä. No menimme minun johdolla kunnon rynnäköllä ulos junasta ENSIN niinkuin kuuluukin. Tämä nainen melkein kaatui maahan mutta eipä näyttänyt ketään haittaavan tuo. Eli tosiaan kunnioitus ansaitaan, ei kannata olettaa mitään vastakaikua jos itse käyttäytyy kuin idiootti.
Eli vastasit käytökseen, jota pidät epökunnioittavana...hmm... samanlaisella luolamieskäytöksellä. Kuulostat fiksulta hepulta 👍
Tuulia Tuumivainen kirjoitti:
Suomalaisnaisia pidetään maailmalla sekä helppoina että äärimmäisinä juntteina.
No, miltä se tuntuu olla helppo ja äärimmäinen juntti? Miten se on näkynyt, kun olet ollut ulkomailla? Tarjoavatko miehet sinulle rahaa, sylkevätkö päällesi, nauravatko sinulle ivallisesti vai nimittelevätkö sinua?
Miksi suuttua toisten mielipiteistä. Nehän ovat vain sanoja. Väittely on loputonta, voittajaa ei ole. Harva muuttaa käsityksiään. Niissä riiputaan viimeisillä voimillakin. On myös kehittyneitä yksilöitä, jotka ottavat opikseen. Täällä ihmiset riitelevät ja menevät jopa törkeyksien puolelle. Loppujen lopuksi näillä mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset riitelevät omista mielipiteistään. Rumia puhuvat ovat eniten vihaisia. Kertokaa minulle, miksi ihmisillä on näin kova tarve väitellä ja olla oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette muuta noiden kumppanienne mukana heidän maahansa niin oppisitte ettei se elämä olekaan niin romanttista kuin luulitte
No niin teinkin :D
Muun muassa tämän takia en enää ikinä ota itselleni suomalaista miestä. Lisäsyynä sitten se älytön kännissä örveltäminen. Haluttomia lökäpöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ei mikään ihme, että suomalaismiehiä pidetään maailmalla äärimmäisinä juntteina, jopa huonokäytöksisempinä kuin venäläisiä. Ja silti kuvittelevat olevansa jokaisen ulkomaalaisen naisen märkä toiveuni.
Nimenomaan. Ei mikään ihme, että suomalaisnaisia pidetään maailmalla äärimmäisinä juntteina, jopa huonokäytöksisempinä kuin venäläisiä. Ja silti kuvittelevat olevansa jokaisen ulkomaalaisen miehen märkä toiveuni.
Tää. Ulkomaalaisten gigoloiden panopisteytyksestä suomalaisesta naisesta saa vähiten pisteitä, koska ovat maailman helpoimpia naisia.
Kärkipäässä australialaisten,brittien ja skandinaavien kanssa.
Ei pidä paikkaansa. Ainakin Turkin lomakohteissa ruotsalaista ja norjalaisista naisista saa 5 pistettä kun suomalaisista saa yhden.
Mun tuntemani miehet kunnioittaa naisia.