Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useat suomalaiset miehet eivät kunnioita suomalaista naista?

Vierailija
08.11.2017 |

Suomalainen mies rynnii edeltä bussiin, ei aukaise naiselle ovea. Alkakaapa urhot käyttäytyä, niin teette itsenne ja naiset onnellisiksi. Ovien aukaisijat ja kassajonossa edelle laskevat ovat yleensä ulkomaalaisia. Kun Suomi-mies alkaa kunnioittaa oman maan naisia, niin sillä saadaan Suomi nousuun. Hyvä olo lisääntyy ja sen myötä iloa elämään. Hyvää kohtelua saanut ihminen saa henkistä voimaa ja jaksaa paremmin taivaltaa. Ottakaa miehet opiksi ja kunnioittakaa meitä, niin saatte lempeä, lämpöä ja leipää.

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät TODELLAKAAN kunnioita suomalaisia miehiä!

Jos nyt koittaisit muistaa että se kunnioitus on ansaittava. En minä kunnioita ainuttakaan suomalaista miestä koska hän sattuu olemaan mies. Kyllä siihen enemmän näyttöjä tarvitaan kuin täällä trollailu ja uikuttaminen.

Vierailija
42/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on tämä koska Suomessa on naisia vähemmän kuin miehiä niin jossain vaiheessa on tullut harhakupla että naiset olisi jotenkin sen kaiken vaivan arvoisia jossa mies alentaa itsensä ihan koiraksi jota viedään kuin litran mittaa.Päälle päätteeksi nainen ottaa sitten ulkomaisen miehen kun on ensin nöyryyttänyt suomalaisen miehen omilla vihan purkauksillaan hiiren koloon katumaan olemassa oloaan.Minä sanon vaan teille femakoille että HYI!! Itsellenne.Mitä te oikeasti luulette olevanne.Täällä opitaan jo äidin maidossa dissaus miehiä kohtaan.En ihmettele jos joku mies myös katselee kumppania muista maista jos etsii lämpöä ja tasavertaista suhdetta.Kaikki miehet ei ole sikoja vaikka niin luulette kuvittelevanne meikki (lue feikki)maailmassanne .Valitettavasti nykyään raha määrittelee monen nuoren naisen elämän ja silti se pakolainenkin on työttömänä mukavampi kuin suomalainen mies joka ei kelpaa edes täydellisenä kumppanina.Miksi ette muuta noiden kumppanienne mukana heidän maahansa niin oppisitte ettei se elämä olekaan niin romanttista kuin luulitte

Suomessa on naisia enemmän kuin miehiä. Kaikissa maissa on naisia enemmän kuin miehiä lukuunottamatta eräitä Aasian maita, joissa tyttöjä tapetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas sitä tasa-arvoa. Miesten kuuluu toimia perinteisten arvojen mukaan, mutta naiset vaativat uusia asioita.

Se perinteinen, että miehen pitäisi olla samaan aikaan vanhanaikainen herrasmies ja moderni feministimies. Rusinat pullasta molempiin suuntiin, tietysti. 

Vierailija
44/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Ei mikään ihme, että suomalaismiehiä pidetään maailmalla äärimmäisinä juntteina, jopa huonokäytöksisempinä kuin venäläisiä. Ja silti kuvittelevat olevansa jokaisen ulkomaalaisen naisen märkä toiveuni.

Nimenomaan. Ei mikään ihme, että suomalaisnaisia pidetään maailmalla äärimmäisinä juntteina, jopa huonokäytöksisempinä kuin venäläisiä. Ja silti kuvittelevat olevansa jokaisen ulkomaalaisen miehen märkä toiveuni.

Ja sitten tähän väitteeseen  lähde eikä mitään Stetson-Harrison-mutua.

Uskon, että tarkoitit sitä ensimmäistä väitettä, joka koski miehiä.

Vierailija
45/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai oven avaaminen ole sukupuolesta kiinni? Takana tulevale pidetään ovea auki, jottei se paiskaudu suoraan päin. Jos jollain on kädet täynnä kantamuksia, tälle avataan. Nuohan on tilanne- eikä sukupuolisidonnaisia kohteliaisuussääntöjä.

Näin. Mutta jostain syystä monelle suomalaiselle miehelle ne ovat tilaisuuksia näyttää keskisormea tuolla ylemmässäkin viestissä mainituille "telaketjufenkuille" eli toisin sanoen suomalaisille naisille.  

Vierailija
46/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä paikoissa ja pienmyymälöissä joissa vielä sattuu olemaan se tavallinen ,ihan vetämällä tai työntämällä avattava ovi avaan sen ja pidän sitä auki perässän tulevalle toiselle asiakkaalle mm. seuraavien syiden perusteella.

-hänellä on joku niin iso (esim. postipaketti) kannettavana, että oven aukaiseminen on vaikeaa laskematta sitä maahan

-että hän on pyörätuolissa tai kulkee  kyynärsauvoilla

-näkövammainen

-liikuntarajoitteinen tai joku hyvin iäkäs

-lastenvaunu tai pienet lapset perässä kävellen mukana

- on raskaana

...eli missään tapauksessa näistä ei pelkkä sukupuoli oli kriteerinä sille henkilölle, kenelle , siis ketä varten  avaan oven erikseen, vaikken nyt juuri sillä hetkellä ja samalla ovenavauksella itse aikoisikaan siitä mennä ja kulkea.

(Liikkeeseen tullessa taas, niin tulipa perässäni aivan kuka hyvänsä, en tietenkään läväytä ovea jälkeeni hänen naamalleen, vaan koska olen edellä pidän ovea tietenkin auki myös seuraavalle perässätulevalle ihmiselle. )

Vierailija
47/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looke kirjoitti:

Suomalainen nainen on kylmä, kova ja omahyväinen .

Olen ``pitänyt kädestä`´ venäläistä, virolaista, japanilaista, italialaista ja espanjalaista tyttöä ja suomalainen on kyllä vimppona. Myös japanilaista naista mutta en päässyt yytsaamaan puutarhaa sieltä. 

Kaikkille näille daameille on yhteistä se  mikä finskidaamilta puuttuu. Miehen arvostus ja kunnioitus. 

Suomalaiselle naiselle mies on tuloautomaatti ja asioiden hoitaja. Vaihtaa munkit polleen jne.

Myös miehen oikeudet lapseen erotilanteissa on jyrätty kokonaan telaketjufenkkujen toimesta. Ensin ryöstetään mies lieron juristin avustuksella ja sitten viedään tapaamisoikeus.

Myös kokemusta espanjalaisista sairaanhoitajista. Kun auringon maan tummasilmäinen seniorita kävelee sisään on kuumuus aistittavissa metrien päähän. Kun kohtelet näitä varsinkin machokulttuureista tulleita daameja hyvin,on feedback ikimuistetava. Si senor. Päng!

Miksi suomalaisen naisen pitäisi kunnioittaa sinua? Mietipä vähän miten heistä puhut. Epäkunnioittava suhtautumisesi ja halveksuntasi paistaa selvästi läpi. Oma asenteesi ja käytöksesi on syy siihen, miksi suomalainen nainen ei kunnioita sinua. Et ole itse ansainnut heidän kunnioitustaan.

Vierailija
48/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät TODELLAKAAN kunnioita suomalaisia miehiä!

Suomalainen nainen ei kunnioita ketään eikä mitään. Juuri nämä naisvaltaiset foorumit osoittavat, että naisia kohdellaan itseasiassa liiankin hyvin siihen nähden millaisia he oikeasti ovat ja mitä kanssaihmisistä ajattelevat.

Vierailija
49/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: tasa-arvo. Sitähän te naiset koko ajan vikisette. Tasa-arvon mukana menevät kaikki ritarilliset elkeet, joita naiset ovat pitäneet itsestään selvyyksinä.

Hyvittavinta on kun jossain treffi-ilmoituksissa on kerrotaan, että olen feministi mutta arvostan ja kannatan miehen suorittamia huomaavaisuudenosoituksia, haluan miehen olevan mies ja tekevän aloitteen jne.

Vierailija
50/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä vanhanaikaisia sääntöjä miehille... miehillä oli ennen vanhaan enemmän vapauksia ja valtaa ja sen takia myös vastuuta, naiselle piti tarjota illalliset, avata ovet, auttaa takki päälle jne. Nyky-Suomessa me naiset olemme ihan tasa-arvoisia miesten kanssa (jos asevelvollisuutta ei lasketa), joten miksi meitä pitäisi kohdella paremmin vain sukupuolen takia? Mielestäni jokaisen ihmisen tulisi kunnioittaa toistaan. Ei todellakaan liity sukupuoleen mitenkään.

Vierailija
51/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten testaat tasa-arvoisessa yht.kunnnassa, että nainen on ansainnut kunnioituksen, kun mietit avaatko oven. Kyse on hyvän mielen tuottamisesta itselle ja muille. En usko, että kukaan  tuntee itsensä alistetuksi, kun avaat tai minä avaan jollekin oven.

Vierailija
52/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut ulkomailla ja olosuhteiden pakosta nyt Suomessa. Omat vaikeutensa oli sielläkin, mutta etelän lämmön lisäksi lämmitti ihanat miehet. Miesten flirttailu siellä on kulttuurin kuuluva tapa, usein ilman tarkoitusta. Vaikka näin, niin se piristää. Feikkikin asia virkistää. Molemminpuolinen leikittely. Huumori. Ei se johda pidemmälle, jos ei halua. - -

Jos etelän lämpö vaihdettaisiin Suomeksi ja flirttaileva tummaverikkö suomalaiseksi mieheksi, olisi lauma naisia (ja miehiä) kirkumassa sovinistiseksi siaksi, ahdistelijaksi yms. ja kaiken päälle vielä kirjottavat netissä anonyymisti ja nimelläänkin rimpsu hashtageja #tasa-arvo #naineneiolemiestävarten #minullaonoikeuskävellärauhassa #feministit #metoo, kuten lähes kaikki tämän vuoden uutiset, viestiketjut vauvoissa ja foorumipuheet ovat osoittaneet. Kannatan tasa-arvoa enkä aliarvioi todellakaan sitä, että nainen ei saisi kävellä rauhassa, mutta ikävä kyllä nykyään nämä "tasa-arvon säännöt" tuntuu koskevan vain suomalaisia, vaikka pahimmat vislaajat löytyy muualta kuin Suomesta - kuten jo em. viestikin sen osoittaa, muualla maassa se vislaus on kivaa flirttiä, suomalaisen tekemänä ahdistelua.

Vierailija
53/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Looke kirjoitti:

Olen ``pitänyt kädestä`´ venäläistä, virolaista, japanilaista, italialaista ja espanjalaista tyttöä ja suomalainen on kyllä vimppona. Myös japanilaista naista mutta en päässyt yytsaamaan puutarhaa sieltä. 

Kaikkille näille daameille on yhteistä se  mikä finskidaamilta puuttuu. Miehen arvostus ja kunnioitus. 

Suomalaiselle naiselle mies on tuloautomaatti ja asioiden hoitaja. Vaihtaa munkit polleen jne.

Myös miehen oikeudet lapseen erotilanteissa on jyrätty kokonaan telaketjufenkkujen toimesta. Ensin ryöstetään mies lieron juristin avustuksella ja sitten viedään tapaamisoikeus.

Myös kokemusta espanjalaisista sairaanhoitajista. Kun auringon maan tummasilmäinen seniorita kävelee sisään on kuumuus aistittavissa metrien päähän. Kun kohtelet näitä varsinkin machokulttuureista tulleita daameja hyvin,on feedback ikimuistetava. Si senor. Päng!

Miksi suomalaisen naisen pitäisi kunnioittaa sinua? Mietipä vähän miten heistä puhut. Epäkunnioittava suhtautumisesi ja halveksuntasi paistaa selvästi läpi. Oma asenteesi ja käytöksesi on syy siihen, miksi suomalainen nainen ei kunnioita sinua. Et ole itse ansainnut heidän kunnioitustaan.

Tuo kaikki mitä hän kertoi on ihan totta, eikä varmastikaan tuollaiset kavalat naiset mitään kunnioitusta edes ansaitse, vaikka se femakon on varmaan mahdotonta ymmärtää.

Naistenkin kohdalla pätee se vanha sanonta, että sitä saa mitä tilaa.

Itselläkin ulkomaalainen vaimo ja eipä ole vaikeuksia parisuhteessa kun kaikista asioista voidaan keskustella kuten aikuisten kuuluu ja molemminpuoleinen kunnioitus ja rakkaus on aina läsnä, jopa silloin jos tulee jostain erimielisyyksiä.

Suominainen on niin narsistinen, ettei tuollainen onnistu kuin harvoilta.

Vierailija
54/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Looke kirjoitti:

Näin tänään kuvan jossa oli kiukkuisia nyrkkiä heiluttavia arabimiehiä

Vierailija
55/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai oven avaaminen ole sukupuolesta kiinni? Takana tulevale pidetään ovea auki, jottei se paiskaudu suoraan päin. Jos jollain on kädet täynnä kantamuksia, tälle avataan. Nuohan on tilanne- eikä sukupuolisidonnaisia kohteliaisuussääntöjä.

Näin. Mutta jostain syystä monelle suomalaiselle miehelle ne ovat tilaisuuksia näyttää keskisormea tuolla ylemmässäkin viestissä mainituille "telaketjufenkuille" eli toisin sanoen suomalaisille naisille.  

Aika mielenkiintoista kokea keskisormen näyttämiseksi se, että ei saa sukupuolensa perusteella erityiskohtelua. 

Vierailija
56/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aina tämä latistuu mies-nais -akselille kun tähdellisempää olisi miettiä, kunnioitetaanko muita ihmisiä ylipäätään nykyisin. Tämä näkyy käytöksessä muita kohtaan, eikä sen tarvitse perustua vain kalkkeutuneisiin sukupuoliroolien jäämiin.

Vierailija
57/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoista kokea keskisormen näyttämiseksi se, että ei saa sukupuolensa perusteella erityiskohtelua. 

Selvä merkki siitä että tasa-arvoistumiskehityksessä ollaan menty liian pitkälle, "ohi maalin" ja että nyky-Suomen etuoikeutetuin ihmisryhmä onkin naiset eikä suinkaan miehet kuten feministit yhä kehtaavat väittää.

Vierailija
58/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana: tasa-arvo. Sitähän te naiset koko ajan vikisette. Tasa-arvon mukana menevät kaikki ritarilliset elkeet, joita naiset ovat pitäneet itsestään selvyyksinä.

Hyvittavinta on kun jossain treffi-ilmoituksissa on kerrotaan, että olen feministi mutta arvostan ja kannatan miehen suorittamia huomaavaisuudenosoituksia, haluan miehen olevan mies ja tekevän aloitteen jne.

Ei minulla ole mitenkään ratkaisevasti mitään suomalaisia naisia vastaan, mutta jonkinlaista rusinat pullasta -ilmiötä heillä tuntuu olevan. Lisäksi monien asenne etenkin nettikeskusteluissa on alentuva ja haukkuva miehiä kohtaan. Lisäksi monille tuntuu olevan kunnia-asia, että he "eivät tarvitse miehiä mihinkään." Mitäs vittua minä sitten menen seuraan änkemään, jos kerran mitään käyttöä ei ole?

Se rako, jonka te jätätte "hyvälle miehelle", on aika kapea. Pitäisi olla toisaalta perinteisen miehekäs mies, joka pitää päänsä ja langat käsissään, mutta kun te itse tiedätte kaiken paremmin kuin kukaan mies, niin siihen on aika hankala sujahtaa.

Minulla on nykyään ulkomaalainen nainen ja hän on klassisen naisellinen ja toivoo minun olevan mies ja antaa minulle tilaa olla mies.

Vierailija
59/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Looke kirjoitti:

Tuo kaikki mitä hän kertoi on ihan totta, eikä varmastikaan tuollaiset kavalat naiset mitään kunnioitusta edes ansaitse, vaikka se femakon on varmaan mahdotonta ymmärtää.

Naistenkin kohdalla pätee se vanha sanonta, että sitä saa mitä tilaa.

Itselläkin ulkomaalainen vaimo ja eipä ole vaikeuksia parisuhteessa kun kaikista asioista voidaan keskustella kuten aikuisten kuuluu ja molemminpuoleinen kunnioitus ja rakkaus on aina läsnä, jopa silloin jos tulee jostain erimielisyyksiä.

Suominainen on niin narsistinen, ettei tuollainen onnistu kuin harvoilta.

Kyllä minä kunnioitan sellaisia miehiä, jotka sen kunnioituksen ansaitsevat. En kunnioita miehiä, jotka halveksivat naisia vain siksi, että he ovat naisia. Minulla on hyvä mies, ihan suomalainen, ja meillä on hyvä parisuhde. Sellaisia ovat myös lähes kaikki tuntemani parisuhteet.

Vierailija
60/156 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa on taas keskustelu. 😂 Suomalainen nainen sitä ja suomalainen mies tätä ja siksi ei voi kunnioittaa miestä eikä tämän vuoksi naista.

Eli yhteenveto: Katsokaa ihmiset peiliin, sekä miehet että naiset, melkolailla 100% varmasti syy kunnioituksen puutteeseen löytyy sieltä, ainakin nyt elämä pistää silmään tuo miten teistä jokainen puhuu vastakkaisesta sukupuolesta, sen perusteella ei paljoa tarvitse lotota syytä miksi tuntuu, että sinua ei kunnioiteta.