Ketkä bloggaajat EI ärsytä?
Täällä lukee paljon valitusta ärsyttävistä ja ehkä ylikaupallisista blogeista ja bloggaajista, mutta onko joku virkistävä poikkeus? Kuitenkin mielellään suht säännöllisesti postaava ja kiinnostava blogi/persoona. Suositteluja kehiin!
Kommentit (3)
Puutalobaby. Musta ihanan symppis, kiinnostavia ja hauskoja postauksia eikä ärsytä! :D mä oon 19-vuotias ja silti mä tykkään seurata sen blogia, ei siis liikaa sellasta vauvahöpötystä vaan oikeesti kiinnostavia juttuja myös niistä lapsista! Nyt hän kans on muuttamassa talveks Espanjaan perheensä kanssa niin tulee kans vaihteluu! Myös sellanen tosi rento ja vaan ihanan oloinen ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Puutalobaby. Musta ihanan symppis, kiinnostavia ja hauskoja postauksia eikä ärsytä! :D mä oon 19-vuotias ja silti mä tykkään seurata sen blogia, ei siis liikaa sellasta vauvahöpötystä vaan oikeesti kiinnostavia juttuja myös niistä lapsista! Nyt hän kans on muuttamassa talveks Espanjaan perheensä kanssa niin tulee kans vaihteluu! Myös sellanen tosi rento ja vaan ihanan oloinen ihmisenä.
Unohtu vielä sanoo että postaa tosiaan melkeen joka päivä ja ei oo todellakaan liikaa yhteistyöpostauksia! Oikeesti ainoo blogi mistä tykkään oikeesti ja joka ei oo täyttyny pelkillä yhteistyöpostauksilla. Ja sillonki ku niitä tekee niin osaa tehdä ne kunnolla ja silleen mielenkiintosesti että jaksaa lukee ne oikeesti.
Mä tykkään ulkosuomalaisten blogeista. Tämä Sinin blogi on todella mielenkiintoinen. Oli työssä Afganistanissa, ja blogin nimi siksi 1001 Kabul.
Mutta tällä hetkellä asuu Iranissa Teheranissa.