Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä raiskaus?

Vierailija
07.11.2017 |

Heräsin yöllä kun mies oli sisälläni.

Olen aiemminkin herännyt ja sanonut etten pidä siitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus jos tiennyt ettet halua sitä.

Vierailija
2/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nukkumaan eri huoneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
5/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tässä pitää toimia? Mies ei ota koko juttua vakavasti. En mitään poliiseja tms jaksa.

Ap

Vierailija
6/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Jätä se sika.

Vierailija
7/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten tässä pitää toimia? Mies ei ota koko juttua vakavasti. En mitään poliiseja tms jaksa.

Ap

Jaksettava jos haluat asioihin muutosta. Paitsi tietysti, eihän sinua kiinnosta tehdä asian eteen mitään, helpompi valittaa täälä palstalla kuinka surkeaa on.

Vierailija
8/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niistä poliiseista hyödyn?

Kuitenkin pani loppuun asti, enkä muuta kuin ihmetellyt. Olisi pitänyt taistella yms.

Lopuksi itkin ja kysyin mitä hän tekee ja miksi, niin silitti hiuksia ja nukahti.

Ap

Vierailija
9/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä nyt vähän vie aloitukselatsi uskottavuutta; vai kuvittelitko, että voisit pyytää jotain ulkopuolista antamaan asiasta tuomion miehelle ja (/tai) saamaan samalla kertaa vahingonkorvauksia.,vain oman lausuntosi perusteella. Harmillinen tosiasia kun on, että perätön lausuma raiskauksesta on helpompi kuin näyttää toteen raiskauksen todella tapahtuneen.  

Vierailija
10/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse muuta kuin jättää se.

Vierailija
11/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse muuta kuin jättää se.

Tai ylipäätään tehdä jotain. Tai ainakin jos minun sisääni työntyisi joku toistuvasti silloin kun olen unessa, niin asia ei kyllä jäisi siihen, että sanoisin toiselle vain, että en pidä siitä, mitä koin. - Eikä tässä kohtaa varmaan ole mitään väljä sillä olenko mies vai nainen; meistä jokaisella on oikeus ruumilliseen koskemattomuuteen. Ja tuota oikeutta kyllä rikotaan rajusti jos ja kun työnnytään tousen sisään silloin kun itse on unessa tai muuten hetkellisesti tiedostamattomassa tilassa. 

Vierailija
12/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä tutkimaan raiskauksen määritelmät. Miettimään itsekseen miksi sinä loukkaannut asiasta. Jos hän ei tajua, niin mitä muuta voi tehdä kuin päättää suhteen? Luultavasti tajuaa kun vakavasti, itkemättä keskustelet asiasta. Jos ei tajua, mutta et halua erota, tilaa miehelle pumpattava Barbara.

Vierailija
13/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Eikä asiassa ole mitään epäilyksiä tai muttia. Sinua itketti ja olet aiemmin sanonut miehelle ettet tahdo hänen tekevän niin. Mies on täysin tietoinen siitä että satutti sinua ja käyttää suhun valtaa miten tahtoo. Hyvä mies ei noin tee. Kysyit mitä sinun pitäisi tehdä ja vastaus on että suojele itseäsi. Jos se tarkoittaa eroa niin sitten tarkoittaa, löydän paremman joka ei raiskaa keskellä yötä.

Se että et taistellut vastaan ei meinaa mitään. Olit hämilläsi, peloissasi ja tuntui pahalta miten rakas ihminen voi tehdä niin. Se on normaalia ja tapahtuu monille naisille.

Voit myös soittaa raiskauskriisikeskus Tukinaiseen josta saat tukea ja tietoja. Tiedot löytyvät googlaamalla. Tsemppiä sinulle ja toivottavasti tästä oli apua. #metoo

Vierailija
14/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä miestä tutkimaan raiskauksen määritelmät. Miettimään itsekseen miksi sinä loukkaannut asiasta. Jos hän ei tajua, niin mitä muuta voi tehdä kuin päättää suhteen? Luultavasti tajuaa kun vakavasti, itkemättä keskustelet asiasta. Jos ei tajua, mutta et halua erota, tilaa miehelle pumpattava Barbara.

Hynä idea. Lähetän sille linkin töistä. Ahdistaa nukkua hänen vieressään, mutta en vaan jaksa tähän mitään draamaa, kun on jo kaikkea muuta surullista, jossa mies on ollut tukena.

On muuten todella kiva mies ja huolehtivainen yms, mutta todella seksuaalinen ollut aina.

Ap

Vierailija
15/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne

t.male

Vierailija
16/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
17/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin yöllä kun mies oli sisälläni.

Olen aiemminkin herännyt ja sanonut etten pidä siitä.

Ei ole raiskaus, koska sinä et ole ilmaissut tahtoasi miehelle. Sano selkein sanoin miehellesi, että sinä et ikinä saa tulla sisälleni kun olen nukkumassa, tai muussa tiedostamattomassa tilassa. Jos sen kerrankaan vielä teet, taistelen kaikin voimin vastaan, lyön, puren ja potkin, otan eron välittömästi, ja teen rikosilmoituksen poliisille. Oletko ymmärtänyt asian??

Tämän jälkeen saat nukkua yösi rauhassa, tai jos todella sinut kehtaa vielä raiskata, potki vaikka hampaat kurkkuun ja ilmoitus poliisille. Täytyyhän se tuollaiselle ääliölle joku tolkku laittaa.

Vierailija
18/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kyse raiskauksesta, jos tarkoituksena on seksuaalinen tyydytys. Näin naiset ovat itse raiskauksen määritelleet.

Vierailija
19/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä dildo yöllä miehen anaaliin ja kun hän herää, kysy häneltä, onko se hänen mielestään raiskaus.

Vierailija
20/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi naisen kanssa joka ei anna panna kun huvittaa. Minä antaisi naiseni ainakin tehdä niin. Erotkaa.

No oikeastaan olen suostunut lähes poikkeuksetta aina. Siksi en osaa edes syyttää miestä, koska oletus hänellä on jo tuo, että suostun.

Silti koen inhottavana, että minua pannaan kun nukun! En ymmärrä miten en edes herää heti, vaan vasta tilanteen jo tapahtuessa.

Mutta jooh.. Täytyisi osata puhua selkeämmin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi