Mitä uutta olette oppineet tältä palstalta?
Olen seurannut Av- palstaa nyt useamman kuukauden ajan ja jotenkin tuntuu että tämä on ihan omanlaisensa maailma.
Nyt kiinnostaakin, mitä ette olisi ilman vauvapalstaa koskaan saaneet tietää?
Itse en esimerkiksi tiennyt että lähekkäin olevat silmät tekevät ihmisestä ruman, tai että ihmiset ja perheet ovat niin jaoteltavissa eri ryhmiin kuin täällä puhutaan: wt-keskustelut, yläluokkakeskustelut...
Kertokaa te omia huomioitanne!
Kommentit (45)
Olen oppinut paljon kielioppisäännöistä ja sen, etteivät monet opi.
Aiemmin - n. 10 vuotta sitten ja ennemmin - av oli tosi hauska palsta. Sai nauraa paljon, kirjoittajat olivat rentoja, läppä lensi ja oli paljon huumorintajua. Syntyi unohtumattomia ketjuja.
Olen nykyään oppinut, että palstan ovat vallanneet varsinkin päiväsaikaan mt-ongelmaiset sekä muut syrjäytyneet, jotka haluavat vain aiheuttaa muillekin pahaa oloa, koska heillä itsellään on paha olla. Mistään ei voi enää avautua, koska heti teilataan, ja hauskoja ketjuja syntyy enää tosi harvoin. Sääli.
Sen oppinut, että jokainen nainen haluaa tumman, komean, urheilullisen, 195 cm pitkän, rikkaan lentäjä-kirurgi -miehen puolisokseen.
Alle puoli vuotta seurannut palstaa ja tämä "totuus" toistunut keskusteluissa lukemattomia kertoja 😀
Varmaan syy siihen miksi oon sinkku, en aikoinani tajunnut haluta oikeanlaista miestä joka olisi vienyt 7. taivaaseen.....
Suomi24:n Sinkku-palstan mt-atm:t siirtyneet tänne trollaamaan ja tuoneet mukanaan nämä kilttimies-jännämiestermit.
Olen oppinut että suomalainen nainen on ruma, mutta myös lompakkoloinen. Hän etsii miestä,jonka kustannuksella voisi loisia. Kuitenkin täällä valitetaan, kuinka suomalainen nainen on liian tasa-arvoinen ja ei osaa olla naisellinen. Päättäkää jo miehet.