Mitä uutta olette oppineet tältä palstalta?
Olen seurannut Av- palstaa nyt useamman kuukauden ajan ja jotenkin tuntuu että tämä on ihan omanlaisensa maailma.
Nyt kiinnostaakin, mitä ette olisi ilman vauvapalstaa koskaan saaneet tietää?
Itse en esimerkiksi tiennyt että lähekkäin olevat silmät tekevät ihmisestä ruman, tai että ihmiset ja perheet ovat niin jaoteltavissa eri ryhmiin kuin täällä puhutaan: wt-keskustelut, yläluokkakeskustelut...
Kertokaa te omia huomioitanne!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Voi raikkaat voileivät!
En ihan jälkijunassa päässyt näistä voikkareista kärryille, mutta alkuperäinen keskustelu oli ilmeisesti hauska.
Paljon käyttäytymissääntöjä olen oppinut, esim. mitä saa juhlissa tarjota.
Aprillipäivä on täällä joka päivä.
Treenatessa pitää ehdottomasti käyttää trikoiden alla Stringejä. Muita alushousuvaihtoehtoja ei suvaita, koska rajat ovat niin rumia.
Alempaa pohjasakkaa ovat esimerkiksi lihavat ja yh:t.
Tamponiinkin voi ripustaa korun ja että jauheliha pitää pestä ennen käyttöä.
Mä olen oppinut uusia suomenkielen sanoja, esim. vällykäärme ja vipstaakkeli. Monia sellaisia sanoja, joita ei voi puheessa käyttää.
Myös uusia lyhenteitä kuten JSSAP
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Olen oppinut lasten nimistä enemmän kuin halusinkaan: nimestä voi heti päätellä yhteiskuntaluokan lisäksi koko vanhempien sielunelämän ja lapsen tulevaisuuden.
Toistaiseksi olen valinnut omien lasteni nimet hyvin kun ne eivät ole liian erikoisia eivätkä toistu ketjuissa.
Myös ammatinvalintapsykologeja on aina paikalla jos joku miettii itselleen uutta ammattia!
Mua huvittaa kuinka paljon täällä on (naisia), joille täällä keskustelu on oltava aina korrektia, totuutta ja puhdasta asiaa. Jumalauta tää on netti! Oikea elämä on tuolla ulkona.
Jotku on aivan vauhkona ja hiilenä monestakin niin umpiprovoilusta, että tulee mieleen onko joillain mitään elämää tän palstan/netin ulkopuolella?
Että et tiedä elämästä mitään jos sinulla ei ole lapsia.
velat vauvapalstailevat... ihmeitten aika ei ole ohi.
Että lapset on tehtävä 20v ja 30v on jo keski-ikäinen, jonka on oltava naimisissa ja äiti tai toivoa ei vaan ole.
Että sekä yliopisto että amk ovat huonoja, mutta koulutus on silti oltava.
Että kaikki naiset haluavat akateemisen ja rikkaan miehen elättämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on näinkin. Toisaalta miehethän oikeasti rakastavat kurveja ja aitoja naisia, ja lisäännyttävä on viimeistään 21v tai on liian myöhäistä. Vaikeeta!
Että naiset kattelee toisten karvoituksia uimahalleissa.
Olen oppinut että suomalaiset naiset ovat maailman rumimpia, lihavimpia ja ällöttävimpiä. Heitä ei kukaan muu huoli, kuin suomeen tulleet turvapaikanhakijat, ja hekin ainoastaan oleskeluluvan vuoksi. Siksi ihmettelenkin, miten äsuomalaiset naiset kuitenkin pariutuvat suomalaisten miesten kanssa. Sekä nämä jännämies-kilttimies termit, aiemmin en tiennyt näitä olleen olemassakaan.
Vällykäärme luikertaa karvatukko suussaXD
Vierailija kirjoitti:
Että naiset kattelee toisten karvoituksia uimahalleissa.
Ja muutenkin arvostelee pillut ja allit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on näinkin. Toisaalta miehethän oikeasti rakastavat kurveja ja aitoja naisia, ja lisäännyttävä on viimeistään 21v tai on liian myöhäistä. Vaikeeta!
Hyvin sanottu! Täällä tuntuu aina olevan kaikki joka tapauksessa huonosti.
Lastensuojeluilmoitus on kamala rangaistus ja kiusantekoa perhettä kohtaan.
Sosiaalityöntekijät ovat pahoja ja ymmärtämättömiä ihmisiä jotka haluavat kytätä perheitä.
Ymmärtänyt kuinka, huikentelevaisia, häikäilemättömiä, pinnallisia ja rahan ahneita naiset ovat.
Katsokaa näitä vastauksia ja tulkaa sit sanomaan, että olette oppineet jotain täällä...