Annatko paljaalla ekoilla treffeillä...
Yksi eukko vaatimalla vaati ja mietin että onko normaalia ?
Kommentit (26)
Eli jos jatkuvasti löytyy uusia parittelukumppaneita, niin et tunnista ja paska homma kaikin puolin. Ellet sitten ole ameeba. Tai muuten vaan vähän sieluton tapaus.
Harmi, että täälläkin on näköjään ihmisiä, jotka olettavat, että tautiriskiä voisi päätellä toisen olemuksesta. Harmi, että näin ei kuitenkaan ole. Taudin saannin riski on yhtä suuri riippumatta kumppanin habituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Se on riippunut niin tapauksesta. Pääasiassa on ollut kumit, mutta jos on luotettavan oloinen tapaus ollut, niin olen saattanut jättää kumin rullaamatta ja luottaa pillereihin tai kierukkaan. Näin toimien ei ole mitään varsinaista sukupuolitautia tullut ikinä.
Itse en pane henkilöitä jotka ei ole luotettavan oloisia
-mies
Vierailija kirjoitti:
Jumalan rauhaa kirjoitti:
Ainakin yh äidit joita deittaillu viimeisen 2v aikana kaikki antoi. Kierukat oli kaikilla. 17kpl heitä taitaa nyt olla. Käyn n 6kk välein tsekkaamassa onko tauteja. Ei ole ainakaan vielä niitä siunaantunut
Olen baarista roudan nyt yh-mutseja kotiini ja tähän asti kenenkään kanssa ei ole tarvinnut käyttää kumia. Pari naista pyysi tulemaan muualle kuin sisään, koska ehkäisyä ei ollut.
Mitään tauteja ei ikinä yh-äippöjen pimpoista ole ikinä tullut.
Yh-mutsit antavat parhaat kyydit
Vierailija kirjoitti:
en suosittele kirjoitti:
Yleensä en, mutta muutamia kertoja se on kyllä kiihkon/humalan takia jäänyt pois. Kaksi kertaa olen saanut sukupuolitaudin.
Minä taas en koskaan muista mitään kumia siinä tilanteessa, ja kerran olen vängännyt miehelle ettei tarvitse, koska en halunnut että se hetki menee pilalle ja tunnelma särkyy johonkin kondomin etsiskelyyn (huoh, niin typerä juttu nyt kun ajattelee)
Nolla tautia, ei edes mitään hiivatulehduksia tai pissatulehduksia tai MITÄÄN kutinoita ole ollut koskaan. Katson tarkkaan kenen kanssa ylipäätään menen sänkyyn, en mene jos ei ole sellaista oloa ettei voi olla menemättäkään. Eli runkun korvikkeeksi ei jaksa seksin riskejä ottaa, riskithän siinä on aina ja varmasti tapahtuu kaikenlaista tautia ja tulehdusta kun toisilleen epäsopivat ihmiset hakevat runkun korviketta mistä sattuu eivätkä tunnista heille sopivia parittelukumppaneita. Sellaisia on tosi vähän, siis sopivia.
Ahaa, eli sukupuolitaudit johtuvat mielestäsi ihmisten epäyhteensopivuudesta, eivätkä viruksista?
Kannattanee kipikapivauhtia raportoida tästä johonkin lääketieteelliseen julkaisuun.
Minä taas en koskaan muista mitään kumia siinä tilanteessa, ja kerran olen vängännyt miehelle ettei tarvitse, koska en halunnut että se hetki menee pilalle ja tunnelma särkyy johonkin kondomin etsiskelyyn (huoh, niin typerä juttu nyt kun ajattelee)
Nolla tautia, ei edes mitään hiivatulehduksia tai pissatulehduksia tai MITÄÄN kutinoita ole ollut koskaan. Katson tarkkaan kenen kanssa ylipäätään menen sänkyyn, en mene jos ei ole sellaista oloa ettei voi olla menemättäkään. Eli runkun korvikkeeksi ei jaksa seksin riskejä ottaa, riskithän siinä on aina ja varmasti tapahtuu kaikenlaista tautia ja tulehdusta kun toisilleen epäsopivat ihmiset hakevat runkun korviketta mistä sattuu eivätkä tunnista heille sopivia parittelukumppaneita. Sellaisia on tosi vähän, siis sopivia.