Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto auttakaa mammat!! En kehtaa tulla vessasta pois enää :(

Vierailija
07.11.2017 |

Eli olen tapaillut yhtä miestä muutaman viikon ja tänään hän tuli töiden jälkeen mun luo käymään.. No tuli pissahätä ja kävin pissalla ja ihan yhtäkkiä pääsi samalla pieru !:( helvetti.. siis sellanen kuuluva ja hän varmasti kuuli sen. Oikein pärisevä PRÖÖT. Olen edelleen vessassa, mitä sanon ja kuinka käyttäydyn, ihan kauheeta!! Oikeesti helpottakaa mun oloa!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Prismalla on ruuan kotiin kuljetuspalvelu. Tilaat sieltä puhelimella ruuat ja jäät asumaan vessaan. Ainiin, sun pitää tilata huoltomies avaamaan ovi jotta ruuat saadaan sisälle. Älä tilaa jääkaappia tai pakastinta vaativia ruokia. Monet ruuat valmistuvat pesukoneessa 95 asteen ohjelmassa, kunhan et laita sinne pyykkipulveria sekaan.

Jos vessassa on ikkuna, niin sitä kautta tilaa kotipitsan.

Vierailija
22/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ulos vessasta ja sano liukastuneesi lattialla ja lattiasta tuli ihan hirveä PRÖÖT-ääni ja se olis ollut niin hassua, ellei olisi sattunut jalkaan niin hirveesti, ja hiero kipeää jalkaterääsi ja voivottele, että vieläkin sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö oot vessassa?

Vierailija
24/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierututtuja..😁😂

Vierailija
26/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten mies suhtautui noin järkyttävään asiaan. :D

Vierailija
27/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin suihkussa vielä, huikkasin nopeasti ovelta.. Tarpeeksi kiusallista. Olen vielä vessassa. Mutta se pieru tuli todella lujaa! Se tässä nolottaa kun ei olla vielä pierututtuja.  ap

Ai suihkussakin puhelin mukana?

Vierailija
28/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus samalla tavalla, tulin vaan ulos normaalisti, ja sanoin että tais tulla lusikallinen. Sitten menin jääkaapille ja hain oluen.

29/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vanhempi kuin 15v niin hän tietää kyllä, että myös naiset pieree. Ei ole niin noloa.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
30/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että kappas, kaveri laittoi viestiä just kun olin vessassa. Jospa mies luulis, että se prööööööt- ääni olis kännykän viestiääni.

Vierailija
31/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pieraisit ensin ja sitten menit suihkuun? Nyt mies varmaan luulee, että sulla tuli tavaraa housuun pierun mukana ja menit siksi pesulle. Et voi ikinä poistua vessasta! :(

😂🤣😂🤣😂🤣

Vierailija
32/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat vaan kylmän viileästi että kakkonen on nyt valmisteltu herran astuttavaksi. Ihme on jos ei toimi.

Vierailija
33/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan, että kappas, kaveri laittoi viestiä just kun olin vessassa. Jospa mies luulis, että se prööööööt- ääni olis kännykän viestiääni.

Mä laitoin joskus vitsinä kännykkään viestiääneksi pieruäänen. Tuli monia hauskoja tilanteita esim silloin kun oli enemmän porukkaa koolla ja mun kännykkä oli jossain pöydällä mun kaverin lähettyvillä. Voi sitä ilmettä kun kännykästä kajahti PRÖÖÖÖÖÖÖÖT!- ääni ilmoille.

Tyyppi oli ihan punanen. ”Eh...eh.... en se minä ollut” 😳

Terveisiä tutuille! 😂😂😂😂😂

Vierailija
34/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainaki oksettaa tommonen piereskely. Kyllä siitä tunnelma latistuu välittömästi.

Vierailija
35/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Tule jo pois sieltä vessasta! Eiköhän se mies ole jo häipynyt..

Vierailija
36/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D Piaru on hassu juttu. Nyt se mies varmaan vaan muistelee sitä töräystä joka päivä ja kuvittelee sun pyllynreikää kun sieltä pörähtää paukku. Höhö.

Vierailija
37/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano et nythän ollaan yksi aste tuttavallisempia :)

Vierailija
38/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Vieläkö oot vessassa? Oliko mukava yö?

Vierailija
39/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko oot päässyt vessasta ulos?

Vierailija
40/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan ja sanot, että sulla oli jotain sanottavaa, mut se meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi