Ei hitto auttakaa mammat!! En kehtaa tulla vessasta pois enää :(
Eli olen tapaillut yhtä miestä muutaman viikon ja tänään hän tuli töiden jälkeen mun luo käymään.. No tuli pissahätä ja kävin pissalla ja ihan yhtäkkiä pääsi samalla pieru !:( helvetti.. siis sellanen kuuluva ja hän varmasti kuuli sen. Oikein pärisevä PRÖÖT. Olen edelleen vessassa, mitä sanon ja kuinka käyttäydyn, ihan kauheeta!! Oikeesti helpottakaa mun oloa!
Kommentit (42)
Tule ulos vessasta ja sano liukastuneesi lattialla ja lattiasta tuli ihan hirveä PRÖÖT-ääni ja se olis ollut niin hassua, ellei olisi sattunut jalkaan niin hirveesti, ja hiero kipeää jalkaterääsi ja voivottele, että vieläkin sattuu.
Kerro miten mies suhtautui noin järkyttävään asiaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Kävin suihkussa vielä, huikkasin nopeasti ovelta.. Tarpeeksi kiusallista. Olen vielä vessassa. Mutta se pieru tuli todella lujaa! Se tässä nolottaa kun ei olla vielä pierututtuja. ap
Ai suihkussakin puhelin mukana?
Mulle kävi joskus samalla tavalla, tulin vaan ulos normaalisti, ja sanoin että tais tulla lusikallinen. Sitten menin jääkaapille ja hain oluen.
Jos mies on vanhempi kuin 15v niin hän tietää kyllä, että myös naiset pieree. Ei ole niin noloa.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Sanot vaan, että kappas, kaveri laittoi viestiä just kun olin vessassa. Jospa mies luulis, että se prööööööt- ääni olis kännykän viestiääni.
Vierailija kirjoitti:
Eli pieraisit ensin ja sitten menit suihkuun? Nyt mies varmaan luulee, että sulla tuli tavaraa housuun pierun mukana ja menit siksi pesulle. Et voi ikinä poistua vessasta! :(
😂🤣😂🤣😂🤣
Toteat vaan kylmän viileästi että kakkonen on nyt valmisteltu herran astuttavaksi. Ihme on jos ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan, että kappas, kaveri laittoi viestiä just kun olin vessassa. Jospa mies luulis, että se prööööööt- ääni olis kännykän viestiääni.
Mä laitoin joskus vitsinä kännykkään viestiääneksi pieruäänen. Tuli monia hauskoja tilanteita esim silloin kun oli enemmän porukkaa koolla ja mun kännykkä oli jossain pöydällä mun kaverin lähettyvillä. Voi sitä ilmettä kun kännykästä kajahti PRÖÖÖÖÖÖÖÖT!- ääni ilmoille.
Tyyppi oli ihan punanen. ”Eh...eh.... en se minä ollut” 😳
Terveisiä tutuille! 😂😂😂😂😂
Mua ainaki oksettaa tommonen piereskely. Kyllä siitä tunnelma latistuu välittömästi.
Hei ap! Tule jo pois sieltä vessasta! Eiköhän se mies ole jo häipynyt..
Hahaha :D Piaru on hassu juttu. Nyt se mies varmaan vaan muistelee sitä töräystä joka päivä ja kuvittelee sun pyllynreikää kun sieltä pörähtää paukku. Höhö.
sano et nythän ollaan yksi aste tuttavallisempia :)
Ap? Vieläkö oot vessassa? Oliko mukava yö?
No joko oot päässyt vessasta ulos?
Meet vaan ja sanot, että sulla oli jotain sanottavaa, mut se meni jo.
Jos vessassa on ikkuna, niin sitä kautta tilaa kotipitsan.