Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto auttakaa mammat!! En kehtaa tulla vessasta pois enää :(

Vierailija
07.11.2017 |

Eli olen tapaillut yhtä miestä muutaman viikon ja tänään hän tuli töiden jälkeen mun luo käymään.. No tuli pissahätä ja kävin pissalla ja ihan yhtäkkiä pääsi samalla pieru !:( helvetti.. siis sellanen kuuluva ja hän varmasti kuuli sen. Oikein pärisevä PRÖÖT. Olen edelleen vessassa, mitä sanon ja kuinka käyttäydyn, ihan kauheeta!! Oikeesti helpottakaa mun oloa!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tuosta, kerran ripuloin tuoliin kun oli vieraita kylässä. En voinut nousta ennenkuin lähtivät.

Vierailija
2/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauanko olet jo ollut siellä vessassa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tulla pois ennen kuin on lähtenyt pois

Vierailija
4/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on, jos jäät sinne vessaan kykkimään.

Vierailija
5/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se kuitenkin nolompaa, jos jäät sinne vessaan loppuillaksi puhelimen kanssa? 

Vierailija
6/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsevarmasti tulet ulos, ei tarvi sanoa mitään. Jatka siitä mistä jäi kesken.

Vierailija
7/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat puhelimen kans veskiin mennä. Ei veskissä pieremisessä ole mitään noloa.

Vierailija
8/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menit omassa kodissassi vessaan puhelin mukana? Miksi tuntuu, etten tajunnut kaikkea. Tässä on jotain hämärää.

Vierailija
9/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa on ok piereskellä.

Vierailija
10/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa vielä, huikkasin nopeasti ovelta.. Tarpeeksi kiusallista. Olen vielä vessassa. Mutta se pieru tuli todella lujaa! Se tässä nolottaa kun ei olla vielä pierututtuja.  ap

Vierailija
11/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin suihkussa vielä, huikkasin nopeasti ovelta.. Tarpeeksi kiusallista. Olen vielä vessassa. Mutta se pieru tuli todella lujaa! Se tässä nolottaa kun ei olla vielä pierututtuja.  ap

Pieraisit kuitenkin vessassa etkä samassa huoneessa miehen kanssa. Jos mies kuuli vessan ulkopuolelle niin mitä sitten? Eiköhän se tiedä että naisetkin piereskelevät.

Vierailija
12/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menit omassa kodissassi vessaan puhelin mukana? Miksi tuntuu, etten tajunnut kaikkea. Tässä on jotain hämärää.

No eiks se teineillä oo se luuri takataskussa aina? Eihän nyt vessaan voi ilmankaan mennä, kerkee joku vielä laittaa instaan tai snappiin hyvän kuvan sinä aikana etkä oo heti reagoinu :D

Jää sinne vessaan. Suhteenne on tuon pierun jälkeen muutenkin ohi. Tuskin voit katsoa tyyppiä silmiin enää, joten jää sinne vessaan. Älä vastaa, jos tyyppi huhuilee, odota, että se lähtee pois.

Vierailija
13/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda ja kilju kovaa ja hakkaa ovea ja sitten avaa ovi ja suihkuta vettä miehen päälle niin mies unohtaa pierusi. :)

Vierailija
14/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti miehen luo ja sano hymyillen että "joka pierua pidättää sillä on muutakin salattavaa".

Vierailija
15/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pieraisit ensin ja sitten menit suihkuun? Nyt mies varmaan luulee, että sulla tuli tavaraa housuun pierun mukana ja menit siksi pesulle. Et voi ikinä poistua vessasta! :(

Vierailija
16/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että naapurin pieru kuului tänne asti toivottavasti et luullut mun pierreen!Kun ei naiset piere tai me ei ainakaan olla vielä pierututtuja! Tai sitten tunnustat pieruneitsyytesi menneen.

Vierailija
17/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan piristys 😂😂😂

Vierailija
18/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, kuuliko mieskin, että naapurissa porataan.

Vierailija
19/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jää sinne vessaan niin voit pieraista toistekin. Kai se poka löytää ulos ilman suakin, pierua se ei ainakaan ennen ole kuullut. Voihan pieru!

Vierailija
20/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Prismalla on ruuan kotiin kuljetuspalvelu. Tilaat sieltä puhelimella ruuat ja jäät asumaan vessaan. Ainiin, sun pitää tilata huoltomies avaamaan ovi jotta ruuat saadaan sisälle. Älä tilaa jääkaappia tai pakastinta vaativia ruokia. Monet ruuat valmistuvat pesukoneessa 95 asteen ohjelmassa, kunhan et laita sinne pyykkipulveria sekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi