Ärsyttääkö muita neitimäiset, epämiehekkäät miehet
Hinteliä, ei treenaa tai ylipäätään juuri harrasta liikuntaa, puhua palpattaa kuin naiset, kavereissa paljon naisia, istuu jalat ristissä, mielenkiinnonkohteet kaikki "androgyynejä" tyyliin musiikki, valokuvaus yms.
Kommentit (22)
No ei todellakaan. Ihmiset saavat olla omanlaisiaan. Ahdasmieliset stereotyyppisen ajattelun vangit kyllä vähän tuppaavat ärsyttämään.
Ei ärsytä. Työkavereina yleensä kaikkein miellyttävimpiä.
Olen itse homo ja kyllä minua vähän häiritsee.
Ei,koska ne mun mielestä ihan rauhassa touhuta muiden h*mojen kanssa
Ei ärsytä. Avaaja on mielisairas trollaaja.
No turhauttaa kieltämättä, nyt kun asian otit esille. Mutta niin turhauttaa myös todella miesmäiset naiset.
Mutta kumpiakaan ei katukuvassa liikaa näy, joten ei se ärsytyskynnykseni yli pääse.
EI. Mua ärsyttää ihmiset jotka käyttää "neitimäinen" sanaa miehestä, se kun on naista halventava ja minä oon nainen.
Mua ärsyttää äijät jotka "miehekkäinä" brassaa olevansa äijien äijä ja kova panemaan, limainen sovinisti ilme naamalla.
Ärsyttää neitimäisistä miehistä ärsyyntyvät naiset, jotka ovat 80 % todennäköisyydellä itse ylipainoisia mammoja.
Ei ärsytä, koska minua ärsyttää ainoastaan ihmiset jotka eivät osaa olla peruskohteliaita tai jotka ovat vaarallisia. Kaikki muu on yhdentekevää.
Ei ärsytä. Enemmän ärsyttää tatuoidut siilitukat, jotka pullistelevat salihousuissaan kuin apinat. Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää neitimäisistä miehistä ärsyyntyvät naiset, jotka ovat 80 % todennäköisyydellä itse ylipainoisia mammoja.
tiedät selvästi mistä puhut, kuljitko äsken peilin eestä.
Mua ei ainakaan miehenä ärsytä miesmäiset naiset.