Roope Salmisen ulkonäkö
Anteeksi, en halua haukkua ketään. Mutta ihmettelen, miten Roope Salmista sanotaan mieskakarkiksi. Mielestäni hän on tavallinen pallonaama, jolla myös tyhmät tukka ja kamala parta. Mitä mieltä?
Kommentit (29)
Eihän hän nyt mikään George Clooney ole, mutta ihan tavallisen söpö tyyppi.
Ihan pelle jätkä henkisesti ja fyysisesti
Mieskarkki? Voi ollakkin kun kattoo minkälaisia miehiä suomalaisilla naisilla on.
Ei minustakaan mitään vikaa, mutta ihmettelen sitä, ett häntä kutsutaan mieskarkiksi, eikä hänen ulkonäkönsä hienous oikein aukea minulle. En näe kuin tavanomaisen, hyvinkin tavallisen näköisen ihmisen. Siinä ei ole mitään vikaa, mutta ei voi komeaksikaan sanoa.
Kaikkea hyvää hänelle toivottaen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pelle jätkä henkisesti ja fyysisesti
Hän herättää minussa niin paljon myötähäpeää enbuske veitola ohjelmassa, että on aina pakko sulkea telkkari ja lähteä ulos kävelylle. Olen joutunut hänen takiaan rajoittamaan telkkari aikaa yhteen tuntiin per päivä.
Onhan se namu, jos sitä mieskakarkilla tarkoitetaan.
Hän itse on kutsunut itseään av-palstalla mieskarkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se namu, jos sitä mieskakarkilla tarkoitetaan.
Juuri tätä tarkoitan. Minulla taitaa olla silmissäni vikaa... ;)
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201711072200515196_tw.shtml
Siinähän sitä karkkia on!
Ei mikään mieskarkki tai superkomistus, mutta ei todellakaan ruma Suomen mittakaavassa. Voisin luetella tähän pitkän listan suomalaisia miesjulkkiksia, jotka ovat rumempia tai tavallisempia kuin hän.
No ei hän mikään ruma ole, mutta semmoinen tavallinen pullanaamainen mies. Jotenkin inhottavan oloinen ihminen, se rumentaa
Ihan tavallisen näköinen, ei erityisen ruma mutta ei kyllä mun maailmassani mikään mieskarkki. Joka päivä kävelee kadulla vastaan karkimpia. :)
Tuntisin oloni hyvin lyhyeksi hänen rinnallaan, voisin kuvitella. Eikös hän ole tavallista pidempi.
pitkä, mutta tavisnaama, peruspulliainen
Tulee mieleen joku jyrsijä, ehkä hamsteri.
Mullekin tuli mieleen joku jyrsijä.
Komea ei ole todellakaan
Et halua haukkua, mutta haukut kuitenkin. Roopen ulkonäössä ei ole mitään vikaa.