Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

55 v. ja en ole nähnyt jaksoakaan Salatuista elämistä.

Sivistymätön?
07.11.2017 |

Tietokilpailut, Trivial Pursuit, pubi-visailut jne. Usein tähän rämähtää ja porukka aivan ihmeissään, että en tiedä edes "perusjuttuja".

Tänne eksyin, kun ajattelin, että täällä voisi olla alan tietäjiä. Saisiko pikakurssin oleellisisesta,
Kiitos etukäteen.

55mies

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuusikymppinen joka ei myöskään ole katsonut jaksoakaan Salkkareita. Joskus sanaristikoissa kysytään sarjan henkilöitä- no enpä voi tietää! Kaikki tositv-hömpät myös katsomatta.

Vierailija
2/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen 49v. Yhdestä jaksosta olen katsonut osan ja se riitti. En koskaan myöskään ole katsonut mitään tosi-tv ohjelmia, ei vaan kiinnosta. Kuuntelen mieluummin musiikkia ja luen.

Tuttavapiiriin kuuluu ihminen joka ei kuuntele koskaan musiikkia ja omien sanojensa mukaan inhoaa sitä, samoin kaikkia eläimiä, näitä taas minun on vaikea ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä yksi 53 vuotias,en jaksa katsella Jasper Pääkkösen naamaa.

Vierailija
4/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, et varmasti ole menettänyt mitään:)

Vierailija
5/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohta 24-v mies joka ei kanssa ole katsonut jaksoakaan Salkkareista ja ylpeä siitä. "Salkkari-Sepon" kuitenkin varmaan tietää kaikki minun sukupolveni edustajat jotka ovat piirrettyjä katselleet/kuunnelleet.

Vierailija
6/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puolipakolla joutunut katsomaan yhden joskus ennen vuosituhannen vaihdetta. Siinä homokapiainen simputti homovarusmiestä. Kirjoittaja oli ilmeisesti joku armeijanvihaajasivari tai nainen. Kai se oli siihen aikaan rajua ja raflaavaa. Riitti kuitenkin.

Vierailija
7/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole todellakaan ainoa.Itse ajoitin pitkään kauppareissut kyseisen ohjelman esitysaikaan jolloin kassoille ei tarvinnut jonottaa. Ainuttakaan jaksoa en ole katsonut.

Vierailija
8/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se parasta aikaa tulee töllöttimestä! Sinne vaan ja katsomosta vanhat.

Vierailija
9/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen 46 v,joka ei myöskään ole jaksoakaan katsonut,eikä katso.Mainoksia nähnyt ja semmosta p......aa,ettei vähempää vois kiinnostaa.

Vierailija
10/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt katsotte, salkkarit on osa yleissivistystä!

Ettehän te tiedä mitä tarkoittaa esim. "olla ihan Ulla Taalasmaana" tai mitä tarkoittaa jos jollain ei ole "kaikki Ismot pihlajakadulla" ja mitä muita tärkeitä käsitteitä vielä on?

Vierailija
11/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, enkä aiokaan katsoa. N45

Vierailija
12/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa että minkälaisia ohjelmia katsoo nämä ihmiset jotka kovaan ääneen aina kommentoi milloin mistäkin sarjasta että "kerran näin pätkän ja paskaahan se oli"?

Vierailija
13/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nainen 46 v,joka ei myöskään ole jaksoakaan katsonut,eikä katso.Mainoksia nähnyt ja semmosta p......aa,ettei vähempää vois kiinnostaa.

Mainoksen perusteella toteat paskaksi?

Vierailija
14/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo minäkään enkä katso. Tietokilpailussa häviän, jos se siitä on kiinni. En tiedä kenestäkään salkkarin henkilöistä mitään.

Vierailija
15/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen perusteella toteat paskaksi?

Haloo, jos ei kestä 2 minuuttia katsoa, miten kestäisi kokonaisen ohjelman?

Paskaksi todettu täälläkin, ja hui, pelkkien mainosten perusteella.

Kielsin myös lapseltani, kun töissä kuulin, mitä Alkkareissa tapahtuu.

N49

Vierailija
16/16 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pariin otteeseen yrittänyt sarjaa katsoa, ei vain pysty. Aina ihmetellyt minkälaisiin ihmisiin sarja vetoaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän