Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset suomalaiset ovat kateellisia, kun Saara pääsee euroviisuihin esiintymään.
Käytännössä kyse on siitä että auomalaiset maksaa siitä että Saara saa mökeltää levynsä.
Laittakaas joku klippi jossa coveroidaan Saaran kappaletta.
Euroviisukansa varmaan vaatinut Saaraa. Luulevat, että Saaran huonot biisit johtuvat siitä, että ammattitaidottomat Suomen levy-yhtiöt eivät ymmärrä.
Fanit nyt levittävät tätä tietoa taas tuolla, kuinka suomalaiset eivät ole kannustaneet Saaraa ja Saara on tämän sen vuoksi ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarja Turunen on hyvä ja Saarassa on jotenkin samaa tyyliä tai ainakin potentiaalia samaan. Hyvin edustavat ja brändäävät molemmat Suomea.
Ainoa yhdistävä tekijä on kökkö englannin ääntämys.
Tarja Turunen on klassisen kaunis, hoikka ja tyylikäs. Eikä hölötä asioitaan.
Uran alussa Tarjalla oli vieläkin huonompi englanti.
Vain suomalainen voi haukkua omiensa kielitaitoa. Missään muualla ei kuule vastaavaa dissaamista jostain ääntämyksestä. Ja kökkö englannista huolimatta Tarjalla näyttää yhä menevän hyvin kansainvälisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarja Turunen on hyvä ja Saarassa on jotenkin samaa tyyliä tai ainakin potentiaalia samaan. Hyvin edustavat ja brändäävät molemmat Suomea.
Ainoa yhdistävä tekijä on kökkö englannin ääntämys.
Tarja Turunen on klassisen kaunis, hoikka ja tyylikäs. Eikä hölötä asioitaan.
Uran alussa Tarjalla oli vieläkin huonompi englanti.
Vain suomalainen voi haukkua omiensa kielitaitoa. Missään muualla ei kuule vastaavaa dissaamista jostain ääntämyksestä. Ja kökkö englannista huolimatta Tarjalla näyttää yhä menevän hyvin kansainvälisesti.
Tarjaa ei kukaan ole haukkunutkaan. Kehityskelpoinen ja valtavilla festareilla esiintyy. Rock Riossa oli niin valtava yleisö, että Siinä Tarjan jännityksen näki.
Suomen median pitäisi huomata Tarjan menestys maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto sopisi paremmin musikaaleihin Mikael Saaren kanssa. Ei ole mikään POP-tähti, eikä euroviisuedustaja tyyppiä.
Niin olis, kumma kun ei ite tota oo vielä hoksannut. Saaralla on vaan niin kova kilpailuvietti itsensä kanssa, että koluaa nyt kaikki mahdolliset kisat. Euroviisuissa takkiin tulee takuulla!
Vierailija kirjoitti:
Euroviisukansa varmaan vaatinut Saaraa. Luulevat, että Saaran huonot biisit johtuvat siitä, että ammattitaidottomat Suomen levy-yhtiöt eivät ymmärrä.
Fanit nyt levittävät tätä tietoa taas tuolla, kuinka suomalaiset eivät ole kannustaneet Saaraa ja Saara on tämän sen vuoksi ansainnut.
Viimeksi kun Saara ei päässyt No fearillaan edustajaksi, syy oli raadin lisäksi myös Ylessä, joka ei antanut Saaran esittää biisiä niin kuin tahtoi. Katsotaan vaan että ens vuonna alkaa sama ulina. Hännille jääminen on biisin vika, koreografin vika, ylen vika, suomalaisten vika, mutta artistissa itsessään ei taaskaan ole pienintäkään vikaa. Tuohan paistaa jo nyt osassa kommenteissa, et kyllä Saara nyt voittaa, kunhan SAA hyvän biisin ja koreon. Edes hyvällä showlla ei kuitenkaan peitetä sitä karisman puuttumista, jonka huomaa jokaisessa haastattelussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomalainen toivoo ettei heidän edustajansa pärjää Euroviisuissa ja muutenkin menisi pieleen.
Kunnomaan pesään ei saisi koskaan pissiä, mutta Suomalainen ei muuta teekään.
Muualla on sentään yhteishenkeä ja ollaan ylpeitä omasta kansasta sekä kulttuurista ja kaikesta mikä siihen liittyy.
Ihan itse siis negatiivisuudellanne vaikutatte kökösti kun muuallakin maailmalla se huomataan. Valitettavasti.Ei ole tärkeintä pidättekö artistista vai ei vaan siitä mitä toivoo, kannustaako ja pitääkö valtaosa eli muut.
Suomi ei tarvitse näinä aikoina euroviisuja Suomeen. Hirveät turvajärjestelyt ja riskit muutenkin. Kallista touhua. Annetaan Ruotsin maksaa ne viisun järjestelyt. Tärkeintä on, että pääsee finaaliin, muttei voita.
Rahaa tarvitaan muihin, kuin humppakisoihin. Suomessakaan asiat ei ole enää niin hyvin. Kaikkialla säästetään. Sairaalat, vanhainkodit, ongelmanuoret, mielenterveys.......
Rahat mielummin tärkeämpiin asioihin.
Pidätkö minua tyhmänä? En minä voitosta maininnut yhtään mitään ja tiedän kyllä kirjoittamasi oikein hyvin. Niin on ollut aina ja vedottu samaan asiaan. Köyhemmätkin on järkännyt viisuja. Suomi ei HALUA. Silti voisi omaa sakkia kunnioittaa ja nimenomaan siksi.
Meillä näyttää olevan rahaa jaella muille, rakentaa ratikoita ja monenmoista turhaa vuosien varrella.
Kyse on nimenomaan siitä minne ne rahat suunnataan, kyllä sitä olisi.
Ja sille kuka huutelee kaikille lääkityksestä hermona voisi itse ottaa jokusen...
Vierailija kirjoitti:
Laitteles itse.
Saara on minusta oikein kelpo laulaja ja nyt on mahdollisuuksia jopa pärjätä viisuissa! Se Meri on kyl jännä
Ihmiset jaksaa seurata artistia josta eivät tykkää :D jotenki outoa
Saaraa aina haukutaan lihavaksi mut entä Alma? Alma on ihan hirveä tankki
Mä löysin NoFearista eteerisen lovepop-tulkinnan jonkun toisen ryhmän esittämänä. Omaan koulutettuun korvaani tilanne oli aika lailla tasapeli taiteellista vaikutelmaa arvioitaessa - eikä se biisi siitä parantunut!
Ihan hirvee joikuhan se on. Anteeksi saamelaisväestö. Teette sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jaksaa seurata artistia josta eivät tykkää :D jotenki outoa
Niin no, hänen musiikkiaan on hyvin vaikea arvioida koska sitä ei häneltä ole ptkään aikaan saatu joten; ja koska artisti keskittyy itsekin ulkomusiikilliseen näpertelyyn voidaan täällä varmasti kommentoida Blessed with love -korukokoelmaa.
Saammehan? Olisitko niin kiltti ja antaisit meille luvan keskustella aiheesta, kun oikein kiltisti pyydämme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomalainen toivoo ettei heidän edustajansa pärjää Euroviisuissa ja muutenkin menisi pieleen.
Muualla on sentään yhteishenkeä ja ollaan ylpeitä omasta kansasta sekä kulttuurista ja kaikesta mikä siihen liittyy.
Ihan itse siis negatiivisuudellanne vaikutatte kökösti kun muuallakin maailmalla se huomataan. Valitettavasti.Ei ole tärkeintä pidättekö artistista vai ei vaan siitä mitä toivoo, kannustaako ja pitääkö valtaosa eli muut.
Suomi ei tarvitse näinä aikoina euroviisuja Suomeen. Hirveät turvajärjestelyt ja riskit muutenkin. Kallista touhua. Annetaan Ruotsin maksaa ne viisun järjestelyt. Tärkeintä on, että pääsee finaaliin, muttei voita.
Rahaa tarvitaan muihin, kuin humppakisoihin. Suomessakaan asiat ei ole enää niin hyvin. Kaikkialla säästetään. Sairaalat, vanhainkodit, ongelmanuoret, mielenterveys.......
Rahat mielummin tärkeämpiin asioihin.Pidätkö minua tyhmänä? En minä voitosta maininnut yhtään mitään ja tiedän kyllä kirjoittamasi oikein hyvin. Niin on ollut aina ja vedottu samaan asiaan. Köyhemmätkin on järkännyt viisuja. Suomi ei HALUA. Silti voisi omaa sakkia kunnioittaa ja nimenomaan siksi.
Meillä näyttää olevan rahaa jaella muille, rakentaa ratikoita ja monenmoista turhaa vuosien varrella.
Kyse on nimenomaan siitä minne ne rahat suunnataan, kyllä sitä olisi.Ja sille kuka huutelee kaikille lääkityksestä hermona voisi itse ottaa jokusen...
Ei muuta kun perumaan Tampereen ratikka ja kai sen länsimetronkin voi vielä perua ja missä vaiheessa lie lastensairaalaprojekti, kai senkin voi vielä jättää kesken ettei tuu lisäkuluja? Perutaan kaikki yhteinen hyvä, jotta saadaan täysin rajattomasti tukea yhden artistin unelmaa.
Alma tuntuu olevan punainen vaate Saaran faneille. Miksi näin? Ette kai ole kateellisia toisen menestykselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tätä jo ehdinkin kommentoimaan. Tässä nyt on se ns. eeppinen tunnelma, eiks olekin? Ja hyvä laulajakin on tähän saatu. Olisko voitettu viisut? Mitä sanotte kappaleesta, jonka tulkinta lienee aika lähellä sitä mitä Saara olisi itse tahtonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat mielummin tärkeämpiin asioihin.Pidätkö minua tyhmänä? En minä voitosta maininnut yhtään mitään ja tiedän kyllä kirjoittamasi oikein hyvin. Niin on ollut aina ja vedottu samaan asiaan. Köyhemmätkin on järkännyt viisuja. Suomi ei HALUA. Silti voisi omaa sakkia kunnioittaa ja nimenomaan siksi.
Kyse on nimenomaan siitä minne ne rahat suunnataan, kyllä sitä olisi.Ja sille kuka huutelee kaikille lääkityksestä hermona voisi itse ottaa jokusen...
Ei muuta kun perumaan Tampereen ratikka ja kai sen länsimetronkin voi vielä perua ja missä vaiheessa lie lastensairaalaprojekti, kai senkin voi vielä jättää kesken ettei tuu lisäkuluja? Perutaan kaikki yhteinen hyvä, jotta saadaan täysin rajattomasti tukea yhden artistin unelmaa.
Samaan aikaan kun sotaveteraanit makaavat täisissä vaipoissaan.
No Almalla on sentään omia biisejä mitä laulaa ja mitä jengi haluaa kuunnella. Ja Alma ei ole tainnut saada sibiksestä huippukoulutusta klassiseen lauluun, kuten eräs joka kokee, ettei ole saanut suomesta yhtään mitään.