Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Saaran isän mukaan Saara on kuulemma laulanut puolentoistavuoden ikäisenä täydellisesti! :D:D:D:D:D MY GOD!
Ja säveltänyt itse jo viisi vuotiaana. Ja niitä samanlaisia hän säveltää vieläkin 25 vuotta myöhemmin. Ihmelapsi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Saaran valinnassa on ainakin se hyvä puoli, että enää kukaan ei voi väittää ettei Saaraa tuettaisi Suomessa. Pääseehän hän ihan viisuihinkin, koska sitä "niiiiin paljon" haluaa.
Jos viisuissa Saaraa ei äänestetä, hän voi syyttää kaikkia muita mutta ei suomalaisia.
Suomalaiset voivat vielä sössiä kaiken äänestämällä SA:lle VÄÄRÄN laulun. Silloin se voi TUHOTA hänen unelmansa. SA:n pitäisi saada valita laulunsa ITSE.
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliospesialisti sanoo dokumentissa näin:
Mun mielestä Saara on menestynyt Suomessa ihan törkeen hyvin. Ei täällä ole kovin montaa jotka elättää itsensä musiikin tekemisellä...
Vai niin... Mitäköhän ne tuhannet muut musiikilla itsensä elättävät funtsii?
Ei ehkä tarkoittanut niitä piano tai viulunsoiton opettajia. Eikä niitä kaupunkien orkestereissa soittavia. Eikä ehkä edes niitä ruotsinlaivalla tai häissä kosketinsoittimilla soittavia, vaan lähinnä näitä kuuluisia Antteja, Jennejä ja Robineja. Eikä niitä nyt satoja ole, jotka periaatteessa kykenevät maksamaan muidenkin palkkoja omansa lisäksi.
Mutta onhan Suomessa tosiaan varmaan tuhansia musiikilla itsensä elättäviä ei kuuluisuuksia, mutta en usko heidän loukkaantuvan noista sanoista. Lause kertoo lähinnä Merin suppeasta näkökulmasta, eikä todellisuudesta.
Kaikki itseään kunnioittavat lauluntekijät vetäytyisivät säveltämästä tällaiseen farssiin mitään kappaletta.
Ei ole myyvä artisti alkuunsakaan, oishan se tullu esiin näinä vuosina. Suomessa ei ole tulevaisuuutta, mutta ei näköjään Briteissäkään.... Nyt on Britanniakin saanu haukut Aallolta, kun asiat eivät mene sen pillin mukaan
Minä en halunnut Saara Aaltoa viisuihin ja hakemaan voittoa ruotsalaisten tyyliin.
Viisut ovat friikkisirkus ja Suomen esiintyjät hauskoja ja erikoisia. Ehkä välillä hävettänyt, mutta tuskin mikään muuttuu nytkään.
Suomen viisuhistoria pilataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka osaa kerto viiden viimeisimmän Suomen edustajan nimen ja sijoituksen? Niinpä :( !
Ylellä on sentään älytty ettei kannata jatkaa tulessa makaamista vaan laitetaan nyt edes sellainen ehdokas, jolla on näkyvyyttä Suomen rajojen ulkopuolella ( Ylellä ei ole varaa mainosbudjettiin tai promootiokiertueeseen jne), joka on niin sanotusti toimitusvarma eli osaa ihan oikeasti laulaa livenä ja että hän osaa vähintään englantia ja mielellään vielä muutamaa muutakin kieltä hoitaakseen pressin kunnolla koska Ylellä ei ole varaa tulkkipalveluun ja pisteeksi iin päällä että edustaja huolehtii itse siitä, että saa hankittua vaatteet ja rekvisiitan mukaan koska Yle ei pysty niissäkään juuri auttamaan. Suomessa on todella vähän firmoja, jotka älyäisivät saavansa mainosta koko rahan edestä jos sponsoroivat edustajaa. Lordin pyrot hankittiin keräämällä rahaa kansalta.
Eniten minua tässä pelottaa se, että Yle pääsee tekemään ennakkokatseluvideon muihin viisumaihin levitettäväksi ja siinä voidaan mennä kyllä taas alta riman niin että oksat pois.
Mä olen tässä jo puolisen tuntia miettinyt kuka edes edusti viime vuonna... en keksi millään!
Enkä googlaa, perhana, pitäähän tällänen muistaa!Tämä!
Teillä molemmilla on sitten huono muisti tai ette ole kiinnostuneita Euroviisuista. Esimerkiksi minä muistan aivan hyvin edellisen edustajan (ja myös kaikki muutkin ehdokkaat), sitä edellisen jne. Sitä voimme toki pohtia, että mistä tämä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Nolo jutska valita Saara Aalto Ylen taholta - Suomen kansa ei ole noin valinnut. Ylen ja valtamedian mädätys on alkanut. Kiukutteleva pikkutytttö sai tahtonsa läpi - vielä tulee lunta tupaan, kun kaikki ei tanssi hänen pillin mukaan.
Yli 20 tuhatta ääntä ja 68% piti ajatusta hyvänä. Tänä vuonna näin, ensi vuonna sitten niinkuin sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Saaran valinnassa on ainakin se hyvä puoli, että enää kukaan ei voi väittää ettei Saaraa tuettaisi Suomessa. Pääseehän hän ihan viisuihinkin, koska sitä "niiiiin paljon" haluaa.
Jos viisuissa Saaraa ei äänestetä, hän voi syyttää kaikkia muita mutta ei suomalaisia.
No suomalaisten vika, kun äänestivät hänelle väärän biisin. Hän olisi halunnut just jonkun niistä kahdesta muusta ja balladina.
Miksiköhän tosiaan järjestetään vielä tämä äänestys? Eikö voisi vaan suoraan suunnitella koko jutun alusta loppuun niin kuin parhaaksi katsovat?
Niin ei varmasti Suomen kansa osaa kolmesta kappaleesta valita sitä oikeaa kappaletta prinsessalle. Tästä vielä kuullaan moitteet Aallolta, kun valittiin väärin. On se kyllä rinsessa, saanu kaikki periksi.
Mikähän siellä Briteissä meni mönkään, kun eivät ottaneetkaan Aaltoa euroviisuehdokkaaksi? Taitaa olla melkoiset sotkut ja riidat Aalto jättänyt taakseen sinne Britanniaan.
Onko joku jossain perustellut miten tähän valintaan päädyttiin ja miksi? Ketkä tämän päätti?
Verorahoilla tuetaan yhden ihmisen uraa, joka ei muuten näytä lähtevän käyntiin. Naurettavaa.
onks täällä oikeasti pettyneitä että ekaa kertaa suomea edustaa joku joka osaa laulaa? :D
Voi kun kasvattaisi edes hiuksensa, nykyinen kynitty lepakko look on karsea! Pakkoko sitä homoseksuaalisuutta on korostaa!
Milloin olet saanut munaa viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
onks täällä oikeasti pettyneitä että ekaa kertaa suomea edustaa joku joka osaa laulaa? :D
Ei ole ekakertaa. Minä suutun jos Saara Aalto laittaa Suomen maksamaan kalliit euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Esim Seija Simola oli laulajana loistava. Upea tulkitsija myös, legendaarinen.
Hänen uransa kariutui juurikin euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun kasvattaisi edes hiuksensa, nykyinen kynitty lepakko look on karsea! Pakkoko sitä homoseksuaalisuutta on korostaa!
Kuvitteletko että hän olisi päässyt ohituskaistaa pitkin viisuedustajaksi jos ei olisi korostanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo jutska valita Saara Aalto Ylen taholta - Suomen kansa ei ole noin valinnut. Ylen ja valtamedian mädätys on alkanut. Kiukutteleva pikkutytttö sai tahtonsa läpi - vielä tulee lunta tupaan, kun kaikki ei tanssi hänen pillin mukaan.
Yli 20 tuhatta ääntä ja 68% piti ajatusta hyvänä. Tänä vuonna näin, ensi vuonna sitten niinkuin sinä haluat.
Lähde?