Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
3621/3679 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua se lontooseen muutto. Saarasta ja Meristä pitäisi tehdä komedia. Uunotkin on jo moneen kertaan katottu.

Moneen kertaan muuttivat kovalla tohinalla ja homecomingejakin oli neljä. Nyt Saara kulkee Järvenpään lähijunalla töihin Hesaan ja Meri pyörii tiellä assarinsa kanssa.

Vierailija
3622/3679 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä koiria kusettaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/3679 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä koiria kusettaa?

Meri The Manageri ja The Managerin assistentti. Samanlainen miestyttö kuin Merikin.

Vierailija
3624/3679 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt Saaralla on 2 elättiä. Manaakeri ja sen aputyttä.

Teemu pitänyt kyllä hyvin huolta yksityiselämästään. En ees tiennyt että sillä on vakituista tyttöystävää. Ja ollut jo pitkään. Nyt kihloihin ja pian häät ja vauva:)

Vierailija
3625/3679 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on ollut hyvin kireän ja ärsyyntyneen oloinen Merin viimeaikaisissa somevideoissa. Ja nyt ei ole enää niissä ollenkaan. Meriltä tulvii someen idioottivideoita, jotka paljastaa, ettei hän oikeasti tee yhtään mitään. Pyörii jaloissa kuin huomionkipeä nelivuotias äitin työpaikalla.

Vierailija
3626/3679 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa assarilla ja manakeerilla on jotain säpinää keskenään. Koirien kanssa kävelyllä on aikaa keskustella henkeviä....Saarana olisin huolissani, vähän kaikesta.

Vierailija
3627/3679 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara menetti Teemun. Byäää

Vierailija
3628/3679 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 31 vuotias, hyvässä asemassa työelämässä (nautin työstäni, tienaan hyvin, viihdyn hyvin). Minulle menee kaikin puolin kivasti, olen rakastunut ihanaan ja kilttiin mieheen, minulla on kiva koti ja asiat kunnossa. Olen aidosti kiitollinen ja tyytyväinen elämääni.

Menneisyyteni nostaa kuitenkin päätään jatkuvasti ja saa tuntemaan oloni sellaiseksi, että minun pitäisi olla yksin. Olen elänyt melko poikkeuksellisen lapsuuden ja nuoruuden, joka on aiheuttanut aikuisiälleni lukuisia ongelmia ja traumoja, joista olen päässyt pikkuhiljaa yli.

Kotioloni muistuttavat hyvin vahvasti tiukkaa uskonlahkoa. Perheeni (isä, äiti, sisko) ovat olleet tiukka yhteisö, joka ei ole tekemisissä ulkopuolisten kanssa eikä perheen asioita kerrota ulkopuolisille. Jo pienestä asti ovat molemmat vanhempani olleet väkivaltaisia minua kohtaan - äitini vähemmän, isäni enemmän. Kaikki rangaistukset ovat olleet väkivaltaisia ainakin jollain tasolla ja meillä on ollut äärimmäisen tiukka kuri. Tässä joitain sääntöjä, joiden rikkomisesta on aiheutunut aivan äärimmäisen raivo.

- Omaa huoneen ovea ei saa sulkea

- Vessan ovea ei saa lukita (jotta voidaan käydä tarkistamassa, mitä teen siellä)

- Jääkaapilla ei saa käydä ja ottaa ruokaa, vaikka olisi kuinka nälkä

- Naapureille ei saa puhua

- Kavereiden kotona ei saa käydä, ei pihoilla eikä puhua heidän vanhemmille

- TV:tä ei saa katsoa

- Puhelinta ei saa käyttää

- Nettiä ei saa käyttää (silloin kun saimme sen)

- kaikki trendit tai muut ovat ehdottomasti kielletty (tamagotcheista vaatteisiin)

- Meikkaaminen oli pakollista (musta huulipuna ja kajal)

- Hiustenlaitto kielletty

- Musiikkia piti kuunnella täysillä

- Ei saa päättää, mitä pukee päälle aamuisin

- Minut punnittiin ja minua haukuttiin lihavaksi (168cm/89kg)

- Nukkumaanmenoaika klo 21 jopa 16 vuotiaana, sen jälkeen ei saa lukea, ei pitää valoja eikä ylipäätään tehdä mitään

- Saunaan pakotetaan koko perheen kesken 16 vuotiaaksi asti, jossa väkisin leikataan sekä alapää että kainalokarvat

- 20 asteen lämmössä keväällä pakko käyttää pitkää mustaa nahkatakkia

- jos likasin vaatteet, kaaduin, kaadoin maitolasin, tai satutin itseni - minua rangaistiin

- ylipäätään väärästä sanasta, lauseesta, mistä vain rangaistiin.

En todellakaan jaksa muistaa kaikkia sääntöjä. Pääasiassa kaikki on kielletty, joka jollain muotoa ilmaisee minun omaa tahtoani. Lisäksi vanhempani ovat kieltäytyneet tietysti osallistumasta mihinkään omaan juttuuni, olen harrastanut yksin ja tehnyt kaiken yksin. En ole saanut positiivista palautetta tai kannustusta vaan minut on kasvatettu häpeällä. On nolattu, nöyryytetty ja kerrottu lukuisia kertoja, kuinka minun sietäisi hävetä milloin mitäkin.

Onko ketään, joka olisi kokenut vastaavaa? Koska näihin liittyvä suru ja pahaolo menee ohi

Onko minun kohtalonani miettiä ja murehtia näitä vielä monta vuotta?

Vierailija
3629/3679 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono tämä Saara Aallon väkisintehty Monters biisi, ei mitään uutta annettavaa, kuultu moneen kertaan. Ei sytyttänyt, eikä sytytä. Tusina tuote, tasapaksu jumputus alusta loppuun. Ei minkäänmoisiamahiksia!

Vierailija
3630/3679 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä viisubiisuja jo tullut, en ole nähnyt/kuullut vielä yhtään?

Vierailija
3631/3679 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä viisubiisuja jo tullut, en ole nähnyt/kuullut vielä yhtään?

Kaikki löytyy Youtubesta, pistää hakuun vaan Saara Aalto!

Vierailija
3632/3679 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kappaleet oli sellaisia mitäänsanomattomia. Monstersilla päässee finaaliin. Voittoa ei ole luvassa.

Vierailija
3633/3679 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kyseistä henkilöä saatikka tämän vanhaa omakustannemusiikkia, mutta yllätyksekseni Monsters on ihan ok ja toivon, että se valitaan. Domino on järkyttävän huono, tylsä, toistava ja jotenkin vanhentunut. Queens on vaan meh.

Vierailija
3634/3679 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin oikeesti, että saaraa kiinnostaa sukupuolten välinen tasa-arvo kun se on heilunut pride-tapahtumissa ja kuuluttanut olevansa feministi, mut mikä tää queens-biisi on? puolialastomat miehet heiluu palvelijoina kun saara laulaa olevansa kuningatar... ei toi ole mitään feminismiä, toi on miesten sortamista.

Vierailija
3635/3679 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt ohjelman homoiluista. Saralla löytyisi kyllä taitoa laulaa, mutta valitettavasti jokainen kappale oli mielestäni huono, mutta eihän nykyiset eurovisiovoittokappaleetkaan ole mitään hyviä enää vuosiin olleet. 

Vierailija
3636/3679 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt ohjelman homoiluista. Saralla löytyisi kyllä taitoa laulaa, mutta valitettavasti jokainen kappale oli mielestäni huono, mutta eihän nykyiset eurovisiovoittokappaleetkaan ole mitään hyviä enää vuosiin olleet. 

Vierailija
3637/3679 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tämä YLEn euroviisuvoitto maksaa?

Warner ei osallistu kuluihin.

Eli YLE maksoi biisintekijä jöille, tansijoille, koreografille, Silverille yms.

MIKSI?

Nämä biisit kumminkin päätyvät warnerin levylle. Eli oliko niin, ettei Saaralla ollut niitä biisejä sittenkään valmiina?

Olisiko uutta musiikkia tullut ilman YLEä?

No nyt Saaran pitäisi kiittää tästä YLEä.

YLE on panostanut Saaran uraan.

Vierailija
3638/3679 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Saara ei menesty tai pääse edes finaaliin, niin se on noloa. Aikamoinen riski uralle.

No eipä saanut x factorista nostetta.

Vierailija
3639/3679 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitettu niin paljon rahaa tähän ja isoja lupauksia, ettävähempi, kuin voitto ei enää riitä.

Vierailija
3640/3679 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto menee Viroon. 100-vuotta. Ja historian korkein nuotti.