Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Sinne katosi myös Saaran musiikki. #TEOSTO/Youtube/Google.
Onneksi on instagram. Eläköön ulkomusiikilliset asiat!
Ei ollut positiivisin suomalainen linnanjuhlissa.
Haastattelu oli kiusallista katsottavaa taas kerran. Saaralla ei ole hyvä olla Suomessa ja kun hän on Englannissa ymmärtää hän suomalaisuuden.
Jännä, ettei Meriä nähty jatkoilla.
Kaivopuistolainen journalisti, joka väittää olevansa Lauttasaaresta. JS antoi potkut, mitä seuraavaksi?
Joko joululomilta on palattu? Vai odotellaanko vielä ihan rauhassa?
Laulukilpailun tuomari kertoo iltapäivälehdessä, että kilpailua ei kannata voittaa. :D Hyvää mainosta!
”- Tuo on aivan totta. Ehkä näitä kisoja ei kannata voittaa, mä olen siitä hyvä esimerkki, Saara Aalto naurahti X Factor -ohjelman lehdistötilaisuudessa.”
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801112200661920_vd.shtml
Sinänsä varmaan usein totta, mutta ehkä en mainostaisi asiaa, jos olisin osa kilpailun järjestävää organisaatiota. Plus että kilpailun palkintona kuitenkin on se levytyssopimus, eikä kakkossija takaa yhtään mitään, mistä Saara myös on hyvä esimerkki. :D
Vierailija kirjoitti:
Laulukilpailun tuomari kertoo iltapäivälehdessä, että kilpailua ei kannata voittaa. :D Hyvää mainosta!
”- Tuo on aivan totta. Ehkä näitä kisoja ei kannata voittaa, mä olen siitä hyvä esimerkki, Saara Aalto naurahti X Factor -ohjelman lehdistötilaisuudessa.”
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801112200661920_vd.shtmlSinänsä varmaan usein totta, mutta ehkä en mainostaisi asiaa, jos olisin osa kilpailun järjestävää organisaatiota. Plus että kilpailun palkintona kuitenkin on se levytyssopimus, eikä kakkossija takaa yhtään mitään, mistä Saara myös on hyvä esimerkki. :D
Saaran pitää päästä näpäyttelemään.
Tuo on siinäkin mielessä tosi korni lausahdus, kun häneltähän puuttuu edelleen se menestys. Ei ole tullut musaa eikä kunnon keikkoja. Pelkkiä kilpailujahan hän edelleen tekee.
Jokos meitä jänskättää uudet biisit?
näädä kirjoitti:
Joko joululomilta on palattu? Vai odotellaanko vielä ihan rauhassa?
Sitä Sian biisiä vielä odotetaan ja maistiaisia uudelta levyltä. :-D
Jospa ne olisi hyviä biisejä. Sentään kolme sinkkua
Oslossa mökelletty viikonlopussa kolme musavideota... mites se oli se vain hiljaa tulee laatua -juttu?
Joko vauvalaiset on innoissaan?kohta sitä uutta musiikkia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Oslossa mökelletty viikonlopussa kolme musavideota... mites se oli se vain hiljaa tulee laatua -juttu?
No se aina vaihtelee. Tehtiinhän biisejäkin vauhdilla.
Kannustaako Saaran velipuoli viisuissa? Hyvät välit, niin luulisi ainakin olevan noin suuressa tapahtumassa mukana.
Norma John on tehnyt Saaran kanssa biisin.
Minulle tulee siitä managerista ihan Tanhupallo-olo. Hinku tositeeveeseen ja huomion tarve on kova ja hilluu ja notkuu siellä manageroitavan kyljessä tekemättä mitään. Nyt pyöri koko viikon kuvailemassa kännykällä itseään, kun Saara kuvasi. Ja loppujen lopuksi kompastui omiin jalkoihinsa ja teloi nilkkansa.
Kaiken huippu oli se, että pyörittyään sen kännynsä kanssa siellä kuvauksissa tiellä koko viikonlopun, laittoi someen itsensä kuvan ja tekstin "We did it".
Jos minä olisin artisti, ottaisin kyllä kunnolla etäisyyttä nyt tähän "manageriin". Koko aikana tuosta iilimadosta ei ole ollut kuin haittaa ja pahenee vaan.
Onko Meri kompastunut omaan nokkeluuteensa.
Teemu on mennyt kun hloihin se saman tytsin kanssa, joka sillä oli jo Saaran aikana.
Ennen euroviisuja tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Meri kompastunut omaan nokkeluuteensa.
Teemu on mennyt kun hloihin se saman tytsin kanssa, joka sillä oli jo Saaran aikana.
Ennen euroviisuja tietenkin.
Teemu on fiksu, pitää matalaa profiilia yksityisasioistaan. Eikä se blondi tunge julkisuuteen.
Ismo Leikolan haastattelussakin luki, miten vaimolla on tärkeä rooli työssä, mutta vaimo kieltäytyy kuvista ja haastatteluista.
Saara Aallon manageri kirjoittelee jo omasta elämästään eli tiellä pyörimisestä ja koirien ulkoiluttamisesta englanniksi someen.... Kuin hänellä olisi omat ulkomaiset fanitkin jo. Ja se englanti on sitten vielä pökerryttävän huonoa...
Kyllä olisi kiva nähdä Saaran velipuoli kannustusjoukoissa, vaikka isän kanssa. :-)
Reilu vuosi sitten täällä pohdittiin pilaako Meri Sopanen Saara Aallon uran... Hm...
Näinköhän niillä on edes sitä Lontoon asuntoa enää - eihän he ole olleet siellä moneen kuukauteen.
Hassua se lontooseen muutto. Saarasta ja Meristä pitäisi tehdä komedia. Uunotkin on jo moneen kertaan katottu.
Nyt hieman oma-aloitteisuutta:
https://areena.yle.fi/tv/opas?t=2017-12-06