Miksi naisille on niin kova pala, kun joku toinen nainen on kaunis?
Eikö naisilla ole tervettä itsetuntoa? Miksi naiset vertaavat omaa viehättävyyttään aina jonkun toisen viehättävyyteen?
Kommentit (44)
Tulipa tämä ketju mieleen, kun kävin tänään IT-tuen luona ja jäbä tuskin katsettaan nosti koneesta kysyessäni apua, mutta kun eräs todella näyttävä nuori kollega törmäsi huoneeseen, mies oikein pörhistyi ja heti löytyi palvelualttiutta. -41
Toi on muuten jännä ettei äijät ole katkeria toiselle äijälle, jos se on komea.
Paitsi håmpsut tietty on, mutta nehän käyttäytyy muutenki ku naiset.
Joo-o. Miksi naiset on toisilleen ulkonäkökateellisia, mutta miehet eivät?
Ei kaikki naiset, onneksi. Miksi joitakin naisia kiinnostaa miesten huomio niin paljon, etteivät kestä, jos eivät ole kaikkien miesten numero 1? Jos tuntematon mies kertoo naisen ulkonäköihanteestaan jotain mitä naisella satu olemaan, niin heikkoitsetuntoinen nainen menee pois raiteiltaan ja lisäksi haukkuu sen ominaisuuden lyttyyn. Kateus on luonnevika. Tällaiset naiset eivät toisaalta saa aikaan mitään muuta, niin eivät pääse niihin omiin tavoitteisiinsa. Sillä pääsee näistä eroon, että kun on keskittynyt omiin asioihinsa, niin negatiiviset ihmiset ovat jääneet jonnekin omiin poteroihinsa ja ympärillä on niitä parempia ihmisiä.
Mua ei ärsytä toiset kauniimmat naiset, mua ärsyttää se miten eri lailla heitä kohdellaan ja jos ryhmän dynamiikka yhtäkkiä muuttuu, kun miehet näkee vaan tämän uuden kaunottaren. Kaikki varmaan on törmännyt sellaiseen, että baaritiskillä sun eteen tullaan puhumaan sille kauniille vieruskaverille, tai ovi avataan mallimaiselle blondille mutta sinä saat sen päin naamaasi.
Mulla on perinteisellä tavalla hyvännäköinen ja blondi kaveri, jonka kanssa en enää mielelläni mene baariin, niin monta kertaa miehet on käyttäytynyt törpösti mua kohtaan. Päälleni on mm. melkein istuttu, kun haluttiin välttämättä tunkea samaan pöytään, olen saanut kyynerpäästä, minun ja kaverini väliin on kesken juttelun tungettu niin että yhtäkkiä edessäni on jonkun miehen selkä. Pahinta on ehkä kuitenkin se, kun juttelet jonkun miehen kanssa, ja sitten kauniimpi nainen liittyy seuraan, ja huomaat äkkiä olevasi kuin ilmaa eikä juttusi kiinnosta enää.