Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS tutki kaikki ahdistelutapaukset - tekijät aina ulkomaalaisia.

Vierailija
07.11.2017 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005439112.html

"Teini puristi taka­puolesta ja kuvasi videon, ulkomaalais­taustaiset nimet toistuvat, tuomituissa viisi taksi­kuskia – Suomessa on annettu 65 tuomiota seksuaalisesta ahdistelusta, HS käy läpi niistä jokaisen"

Nyt ei voi edes pahin denialisti kiistää sitä minkä jokainen normijärjellä varustettu on jo tiennyt.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mistä tietää että suomalaisista ei ilmoiteta? Käykö nainen pistäytymässä poliisilaitoksen ovella sanomassa, että "suomalainen ahdisteli, mutta en nyt halua tehdä rikosilmoitusta!" ja poliisi kirjaa "ei halunnut tehdä ilmoitusta suomalaisesta".

Kaipa ne perustuu uhritutkimuksiin

Mistä ne uhrit löytyy jos he eivät puhu tapahtuneesta.

Itse olen ilmoittanut viidestä ahdustelusta yhden poliisille.

Esim. Tukipalveluista ja kyselytutkimuksilla. Ei kaikki tietenkään niihin voi vastata, mut nyt äly hoi! Arvioitahan nuo on tietysti.

Vierailija
22/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on ahdisteltu elämäni aikana 5 kertaa.

Yhdessä tapauksessa ahdistelija oli suomalainen mies.

Yhden niistä viidestä tapauksesta ilmoitin poliisille.

Alapeukuttajien mielestä tämä on vissiin väärä kokemus. Väärät ahdistelijat olleet asialla.

Tai sitten ovat vaan sitä mieltä että näistä ei vieläkään saa puhua.

Tai sitten se, ettet ilmoittanut?

Tai se, ettet kertonut minkä ilmoitit?

Tai........??!!!

Älä arvuuttele. Et hyödy siitä mitään. Kysy jos on kysyttävää

No kerro.

Kerro mitä? En minä tiedä miksi sinulle joku alapeukuttaa, mut tollanen marttyrointi vaan alko ärsyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Ei tainnut vaan tuossa otannassa olla mukana esim. minun tapaustani kesäkuulta, kun ihan supisuomalainen, känninen mies kävi työmatkallani käsiksi, ja kun huusin, niin veti turpaan huorittelujen kera. Pisti muuten myös paikalle tulleille poliiseille vastaan huutaen, että miksi he aina suomalaisia vainoavat, kun olisi noita matuja.

Mutta ai niin, eiväthän suomalaiset ahdistele. Ja jos ahdistelevatkin, niin se on naisen vika. Ja jos ei ole niin sitä ei siltikään lasketa, koska ulkomaalaisethan ahdistelevat enemmän!

Minunkin kimppuuni fyysisesti ovat käyneet suomalaiset sekä keskieurooppalaisen asuinmaani kantaväestön miehet. Maahanmuuttajat ja muslimimaiden asukkaat siellä matkustaessani ovat käyttäytyneet kunnioittavasti.

Suurin osa miehistä kaikkialla on kohdellut minua hyvin muttei se poista sitä faktaa että vain "valkoista miestä" olen saanut pelätä ihan tosissani. Mutta minkään väristä tai kokoista ihmistä ei pitäisi joutua pelkämään - se on se ongelma. Ei se mistä joku on kotoisin.

Vierailija
24/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi kiistää sitä, etteikö suhteellisesti katsottuna ulkomaalaisten osuus tekijöinä ole aivan huomattavan suuri. Ja koko ajan luvut kasvussa. Googlettamalla löytyy lisää.

Vierailija
25/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mistä tietää että suomalaisista ei ilmoiteta? Käykö nainen pistäytymässä poliisilaitoksen ovella sanomassa, että "suomalainen ahdisteli, mutta en nyt halua tehdä rikosilmoitusta!" ja poliisi kirjaa "ei halunnut tehdä ilmoitusta suomalaisesta".

Uhritutkimuksista. Niissä jokainen sana naisen suusta otetaan totuutena, mikä käytännössä tekee koko tutkimuksesta melko tyhjänpäiväisen näissä poliittisesti latautuneissa aiheissa. 

Vierailija
26/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Ei tainnut vaan tuossa otannassa olla mukana esim. minun tapaustani kesäkuulta, kun ihan supisuomalainen, känninen mies kävi työmatkallani käsiksi, ja kun huusin, niin veti turpaan huorittelujen kera. Pisti muuten myös paikalle tulleille poliiseille vastaan huutaen, että miksi he aina suomalaisia vainoavat, kun olisi noita matuja.

Mutta ai niin, eiväthän suomalaiset ahdistele. Ja jos ahdistelevatkin, niin se on naisen vika. Ja jos ei ole niin sitä ei siltikään lasketa, koska ulkomaalaisethan ahdistelevat enemmän!

Minunkin kimppuuni fyysisesti ovat käyneet suomalaiset sekä keskieurooppalaisen asuinmaani kantaväestön miehet. Maahanmuuttajat ja muslimimaiden asukkaat siellä matkustaessani ovat käyttäytyneet kunnioittavasti.

Suurin osa miehistä kaikkialla on kohdellut minua hyvin muttei se poista sitä faktaa että vain "valkoista miestä" olen saanut pelätä ihan tosissani. Mutta minkään väristä tai kokoista ihmistä ei pitäisi joutua pelkämään - se on se ongelma. Ei se mistä joku on kotoisin.

Ok. No sithän voit varmaan käyttäytyä ihan samalla tavoin joka puolella ympäri maailmaa, jos maakohtaiset olot tai paikallinen kulttuuri ei vaikuta ihmiseen mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän