Miten treffisi jatkuisivat (jatkuisivatko ollenkaan?) jos niiden alkajaisiksi mies huutaisi innostuneena "FUCKEEERS, MASTER OF PAPPEEETS" pitäen samalla kiinni mailastaan kuin kitarasta
Huom! Muitakin ihmisiä olisi näkö- ja kuuloetäisyydellä.
Kommentit (22)
Miksi hän tuo jonkin mailan treffeille?
Melko vastaavasta tilanteesta päädyttiin avioliittoon ja sillä tiellä ollaan jo kymmenettä vuotta. Jep, minulla on huono maku, mutta ihana mies :)
Taon jalkaa tahtiin HOLD MY BREATH AS I WISH 4 DEATH
Päättelisin, ettemme ole keskenämme samalla aaltopituudella, koska tuonkaltaisen käytöksen vitsi ei avaudu minulle.
Aamulääkkeet kommentti poistettu. Katsotaan poistuuko iltalääkkeet.
Asenne on rock. Avaisin nutturan.
Soittaisin valkotakkiset paikalle, pehmustettu huone on tuollaiselle ihan oikea paikka.
:D Riippuu miehestä - kyllä oikea tyyppi osaa hurmata vaikka noinkin.
Paremmin kuin sen reikäleivän kanssa, vai??
Varmaan tilattaisiin ruoat sen jälkeen.
Jatkuisi treffit. Tekisi ristiriitaisen vaikutelman muhun tuollainen. Toisaalta persoonallista, rohkeaa, sopivasti rajoja rikkovaa, toisaalta miettisin olisiko mies liian ronski mulle, mutta vain tuon perusteella en tekisi vielä suuria johtopäätöksiä. Mutta ajattelisin varmaan, että tossa mies, jonka seurassa voi olla sillain rennosti hienostelematta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuisi treffit. Tekisi ristiriitaisen vaikutelman muhun tuollainen. Toisaalta persoonallista, rohkeaa, sopivasti rajoja rikkovaa, toisaalta miettisin olisiko mies liian ronski mulle, mutta vain tuon perusteella en tekisi vielä suuria johtopäätöksiä. Mutta ajattelisin varmaan, että tossa mies, jonka seurassa voi olla sillain rennosti hienostelematta.
Kaikkeen ne naiset lankeaakin. Treffien aluksi ilmeisesti aina kuuluu huudella, että kaikki tietävät, että tässä minä nyt treffailen, katsokaa vaikka.
Miksi puppets on kirjoitettu pappets, vaikka kaikki muut sanat on kirjoitettu oikein?
Soittaisin ilmakitarasoolon.