Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua on kutsuttu asiakaspalvelutyössä, aloitan itse:

Vierailija
06.11.2017 |

-mulkuksi

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini, rauha hänen muistolleen, käytti viimeisinä vuosinaan asiakaspalvelijoista paljon ikäviä nimityksiä. Olen pahoillani. Äidillä ei itsellään ollut siinä vaiheessa enää kaikki inkkarit kanootissa, mutta ei häntä voinut kotiin lukkojen taaksekaan laittaa koko ajaksi. 

Vierailija
42/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais myyjä haukkua viimeksi minut kun menin kauppaan kymmentä vaille, kauppa kuulemma menee sulki tasalta ja kassa laskettu ja kaikkee niin et teenkö sen tahallani...

Tule meille, meillä maksetaan myyjille liksaa vielä sulkemisen jälkeen, niin hymyssäsuin otetaan mattimyöhäsetkin kassalla vastaan. Ulko-ovi sulkeutuu tasalta, mutta pois pääset kaupasta vielä sulkemisajan jälkeenkin.

Ihan sama mulle. Jos kauppa on auki seitsemään ja ovet on siihen seitsemään asti auki, saa sinne mennä vaikka kahta minuuttia vaille kunhan huolehtii itsensä seitsemään mennessä ulos.

Kassa lasketaan kun ovet on kiinni. Ja jos typerä kassa suostuu ilmaiseksi olemaan töissä, on se sen kassan omaa typeryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

natsihuora. osoitin asiakkaalle tässä vaiheessa ovea, jääkööt ilman palvelua jos ei osaa olla ihmisiksi.

Vierailija
44/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttelyä saa kuulla jatkuvasti.

Lemppareitani on silti huorittelu ja ämmittely, idiootiksi ja työni osaamattomaksi kutsuminen, koska en valitettavasti pysty vaikuttamaan siihen mitä ylempänä päätetään.

Olen eräässä ison ketjun lasia ja keramiikkaa myyvässä design-liikkeessä myyjänä. :)

Pääasiassa saan todella hyvää asiakaspalautetta, mutta kaikkea ne ihmiset kehtaa ihan päin naamaakin laukoa.

Vierailija
45/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais myyjä haukkua viimeksi minut kun menin kauppaan kymmentä vaille, kauppa kuulemma menee sulki tasalta ja kassa laskettu ja kaikkee niin et teenkö sen tahallani...

Tule meille, meillä maksetaan myyjille liksaa vielä sulkemisen jälkeen, niin hymyssäsuin otetaan mattimyöhäsetkin kassalla vastaan. Ulko-ovi sulkeutuu tasalta, mutta pois pääset kaupasta vielä sulkemisajan jälkeenkin.

Ihan sama mulle. Jos kauppa on auki seitsemään ja ovet on siihen seitsemään asti auki, saa sinne mennä vaikka kahta minuuttia vaille kunhan huolehtii itsensä seitsemään mennessä ulos.

Kassa lasketaan kun ovet on kiinni. Ja jos typerä kassa suostuu ilmaiseksi olemaan töissä, on se sen kassan omaa typeryyttä.

Taidat olla niitä möllejä jotka jättää hampurilaispaikassa ryönät pöytään kun "siitähän noille tytöille maksetaan että siivoaa".

Toistelet muuten tota typeryyttä niin paljon että taidat kompensoida jotain. Pelkäätkö että muut huomaa miten typerä olet?

Vierailija
46/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen asiakaspalvelu on niin huonoa, että useissa tapauksissa asiallinen kritiikin ilmaiseminen on paikallaan, mutta asiakaspalvelija ottaa siitä nokkiinsa.

Oletko juuri sellainen, joka tulee vänisemään toiseen liikkeeseen, että tuotteen saa toisaalta halvemmalla tai että jotain puuttuu/jotain on liikaa/miksi jotain tuotetta ei enää valmisteta/miksi asiakaspalvelijat pukeutuvat noin/jne?

Newsflash: ne joille vikiset eivät voi noille asioille mitään, etkä edes ole ensimmäinen joka näin sanoo!

Vierailija
47/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vuodesta -81 ruokakaupan kassalla ja "pahin" on tytöttely.

Mun mielestä se ei ole haukkumanimi, ellei asiakas sano halventavaan ja alentuvaan sävyyn.

Ikinä ei ole huoriteltu eikä muutenkaan wittuiltu.

Vierailija
48/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin turvatarkastajana Helsinki-Vantaalla kun saksalaisen halpalentoyhtiön Herr Kapitän vetäsi kilarit. Kävi kurkkuuni ja sähisi jotain saksankielisiä kirouksia. Lopuksi se sanoi englanniksi että aikoo tappaa mut.

Se teko osoitti tasapainoisuutta. Varsinkin kun tämä tapahtui lukuisien todistajien silmien edessä. Tilanne näkyi varsin selväsi myös kahdessa valvontakamerassa. Se hiippari lähti sitten hyvin kiusaantuneen miehistönsä kanssa koneeseensa, josta poliisi myöhemmin haki sen juttelemaan asioista. Sitä sankaria ei sitten Suomessa enää nähtykään.

Mistäkö oli kyse? Mikä sai kapteenin raivostumaan? Hänelle oli jo aiemmin kerrottu että se vyö pitäisi ottaa pois. Oli jopa mainittu että Suomessa turvatarkastuksista on vapautettu vain presidentti, pääministeri ja ulkoministeri. Mutta herra oli edelleen sitä mieltä että hänen ei tarvitse totella jos ei huvita. Rohkenin muistuttaa että säännöt koskee ihan kaikkia, myös turvatarkastajia (turvarit vetää vyön pois ja päälle monta kymmentä kertaa päivässä). Mutta ei, olin ilmeisesti tavattoman röyhkeä, joten lentokonekuski koki sitten asianmukaiseksi uhata henkeäni todella monen todistajan nähden. Hassu heppu!

Heheeei mäkin olin tuolla!

Hyvä meno muutenkin päivästä toiseen, kun ei mene pyynnöt siinä heittopäässä kenellekään perille, sitten hermostutaan kun se kännykkä tai vyö alkaakin ulisemaan siinä portissa.

Vierailija
49/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen asiakaspalvelu on niin huonoa, että useissa tapauksissa asiallinen kritiikin ilmaiseminen on paikallaan, mutta asiakaspalvelija ottaa siitä nokkiinsa.

Ajatella, joku ottaa nokkiinsa kun kutsutaan asiallisesti lehmäksi tai huoraksi. Ihme sakkia.

Kirjoitin, että asiallista kritiikkiä ei kestetä. En tarkoittanut haukkumista. Tosin täällähän on selvää, että asiat ymmärretään väärin tahallaan silloin, kun joku sanoo totuuden, josta ei itse pidä.

Vierailija
50/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, joku ottaa nokkiinsa kun kutsutaan asiallisesti lehmäksi tai huoraksi. Ihme sakkia.

Kirjoitin, että asiallista kritiikkiä ei kestetä. En tarkoittanut haukkumista. Tosin täällähän on selvää, että asiat ymmärretään väärin tahallaan silloin, kun joku sanoo totuuden, josta ei itse pidä.

Jos tulet kommentoimaan ketjuun jossa kerrotaan miten ollaan haukuttu ei pitäisi yllättää että oletetaan sinun kommentoivat sitä haukkumista.

Vierailija
51/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi voin nimittää sinua? Ääliöksi?

t. Asiakaspalvelijoita arvostava

Vierailija
52/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneran huoraksi.

Vierailija
53/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sosiaalialalla, niin ei pysty kymmenesosaa kommenteista tänne laittamaan, ku Pääsy kiellettyä pukkaa.

Vierailija
54/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini, rauha hänen muistolleen, käytti viimeisinä vuosinaan asiakaspalvelijoista paljon ikäviä nimityksiä. Olen pahoillani. Äidillä ei itsellään ollut siinä vaiheessa enää kaikki inkkarit kanootissa, mutta ei häntä voinut kotiin lukkojen taaksekaan laittaa koko ajaksi. 

Esimerkiksi Alzheimer-potilaat voivat olla todella ärhäköitä. Olin hiljattain aloittanut pankissa, kun asiakkaakseni tuli erittäin ilkeä iäkäs mies, todennäköisesti dementia- tai Alzheimer-potilas. Jouduin varmistamaan minulle uusia asioita, joten mies haukkui minua koko tapaamisen ajan. Hänen vaimonsa ja tyttärensä yrittivät hillitä miestä. He poistuivat ja lähdin ruokatauolle. Palatessani he olivat palanneet - ja odottaneet minua, vaikka kuka tahansa muu olisi voinut auttaa heitä... Tapaaminen ja tauoton sättiminen jatkuivat. Lähtiessään sekä vaimo että tytär pyysivät minulta anteeksi. En itke koskaan, mutta sinä päivänä itkin lähtiessäni töistä, koska minustakin voi tulla iäkkäänä hirvittävästi käyttäytyvä henkilö. 

Vierailija
55/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädiksi sanominen tuntui 18-vuotiaana pahalle.

Täysin samaa mieltä

Vierailija
56/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan ikuisesti "Siwan täti".

Eipä siinä kyllä mitään haittaa ole.

Vierailija
57/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulet kommentoimaan ketjuun jossa kerrotaan miten ollaan haukuttu ei pitäisi yllättää että oletetaan sinun kommentoivat sitä haukkumista.

Haha, ketjussa ihmiset luettelevat miksi heitä on haukuttu ja tää yks tulee narisemaan, että kyllä asiallista kritiikkiä pitäisi kestää. 😂😂👍

No mutta joo, täytyy sanoa, että yllättävän vähän on haukuttu. Toki hyvinkin hankalia asiakkaita on osunut kohdalle huutamaan, mutta olen huomannut sen, että jotenkin oma tyylini sanoa asiat hiljentää huudon melkein joka kerta. Jos selitän asiaa, jään joko jaarittelemaan tuomiopäivään asti tai sitten töksäytän jutun juonen hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi (kultainen keskitie on vähän hakusessa vielä😂) ja noista kahdesta käytän tuota jälkimmäistä, koska se nopeuttaa asioita huomattavasti. Tiedostan sen itsekin, että se saattaa kuulostaa tylyltä, mutta teen niin silti, koska se lopettaa meuhkaamisen ja sitten sen jälkeen asioiden hoito sujuu myös asiakkaan puolelta nätisti.

Ei tokikaan aina auta mikään, mutta siinä vaiheessa sitten kerrankin, että hoidetaan asia kuntoon, kunhan tuo huutaminen loppuu. Rauhallisesti ja asiallisesti hoidan ongelmatilanteet riippumatta siitä onko ne omaa/jonkun muun henkilökunnan mokaa vai asiakkaan omaa tyhmyyttä, mutta huutamista en siedä.

Vierailija
58/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan eskimoksi (puhelimessa, kun selvitin laskua, joka asiakkaan mielestä oli väärin [ei ollut]).

Vierailija
59/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huono näyttelijä salkkareista. :D

Tästä on jo vuosia ja koska en ole koskaan katsonut salkkareita, en tiedä kuka kyseisestä ohjelmasta olisin. Meinasi pokka pettää pahemman kerran tuon kuullessani, mutta olin koko loppuillan hyvällä tuulella. Mutta se oli kyllä tarkoitettu veriseksi loukkaukseksi, kun myynyt juopuneelle kaljaa.

Vierailija
60/60 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun myymälässä on joku asia päin persettä, on ihan oikein antaa vit.tumaista palautetta myyjälle tai asiakaspalvelijalle. Hän on viimekädessä vastuussa asioista liikkeessä. Ihan oikein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi