Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua on kutsuttu asiakaspalvelutyössä, aloitan itse:

Vierailija
06.11.2017 |

-mulkuksi

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijat saavat mun kunnioituksen kun tekevät työtään kaikesta huolimatta. Mä en pystyisi. Itsetuntoni kyllä kestäisi mutta yksinkertaisesti ihmisten huono käytös suututtaa niin paljon että en osaisi hillitä itseäni. Pyrinkin aina tervehtimään asiakaspalvelijoita ja olen muutenkin asiallinen. Ja jos joku muu asiakas on ehtinyt ensin, ei tulisi mieleenkään änkeä siihen väliin. Näitä "mä oon maailman napa" tyyppejä löytyy ihan liikaa nykyään. Niin vanhemmista kuin nuorista.

Vierailija
22/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas kutsui h*oraksi ja heitti minua näppiksellä ja kaikella mitä kassalta irtosi. Tämä sen vuoksi, että en antanut hänen palauttaa kaksi vuotta vanhaa tuotetta kun palautusaika on 30 päivää. Menin valittamaan tavaratalopäällikölle joka tuli "hoitamaan asiakkaan pois". Hänen tapansa hoitaa asiakas pois olikin antaa asiakkaan palauttaa tuote ja antaa hänelle rahat käteen! Että nyt vaan kaikki asiakkaat hu*rittelemaan ja paiskomaan kassalle tavaroita niin saatte parempaa palvelua kuin normaalit asiakkaat ja tahtonne läpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas kutsui h*oraksi ja heitti minua näppiksellä ja kaikella mitä kassalta irtosi. Tämä sen vuoksi, että en antanut hänen palauttaa kaksi vuotta vanhaa tuotetta kun palautusaika on 30 päivää. Menin valittamaan tavaratalopäällikölle joka tuli "hoitamaan asiakkaan pois". Hänen tapansa hoitaa asiakas pois olikin antaa asiakkaan palauttaa tuote ja antaa hänelle rahat käteen! Että nyt vaan kaikki asiakkaat hu*rittelemaan ja paiskomaan kassalle tavaroita niin saatte parempaa palvelua kuin normaalit asiakkaat ja tahtonne läpi!

Toi on kyllä niin ärsyttävää ja ilmeisesti aika yleistä esimiesten piireissä. Sitten ne samat tyypit rupeaa aina valittamaan esimiehelle ja saavat periksi kaiken minkä haluavat. Meillä tuli kanssa yksi asiakas palauttamaan ale-tuotetta ja niillähän ei toki ole palautusoikeutta (lukee kuitissa), huusi ja meuhkasi minulle, kun kieltäydyin palauttamasta rahoja. Oli sitten mennyt tavaratalopäällikön puheille ja sai palautettua tuotteen. Voi sitä itseriittoista ilmettä, kun piti vielä siihen minulle tulla kertomaan, että tyhmä tyttö, kun et osaa edes asiakaspalvelua. Siinä vaiheessa teki kyllä mieli kävellä irtisanoutumaan.

Vierailija
24/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkineidiksi, vaikka minulla oli vihkisormukset sormessa, sitä jatkoi eräs vanhempi mies vuosien ajan, toi kyllä aina perjantaisin ranskalaisia pastilleja, neidille makeaa viikonloppua!

Vierailija
25/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi jo soitettu vartija tai päällikkö/myyjä olisi itse kantanut häirikön ulos.

Palvelu loppuu samantien kun ei osata käyttäytyä.

Itse kysymykseen, minua on haukuttu horoksi, lehmäksi, huoraksi, ämmäksi, ääliöksi, hulluksi, poliisiksi, natsiksi, rasistiksi, työpaikkani on uhattu polttaa, räjäyttää ja minut on uhattu tappaa ja joukkoraiskata. Tiedättekö minkä takia?

En myynyt kaljaa känniselle, en antanut varastaa kaljaa, en myynyt tupakkaa/veikkausta alaikäiselle enkä päästänyt kauppaan tunnettua myymälävarasta. Käsittääkseni nuo kaikki ovat rikoksia tapahtuessaan mutta estäessäni ne, olen tarinan pahis. Hmmm...

Vierailija
26/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi jo soitettu vartija tai päällikkö/myyjä olisi itse kantanut häirikön ulos.

Palvelu loppuu samantien kun ei osata käyttäytyä.

Itse kysymykseen, minua on haukuttu horoksi, lehmäksi, huoraksi, ämmäksi, ääliöksi, hulluksi, poliisiksi, natsiksi, rasistiksi, työpaikkani on uhattu polttaa, räjäyttää ja minut on uhattu tappaa ja joukkoraiskata. Tiedättekö minkä takia?

En myynyt kaljaa känniselle, en antanut varastaa kaljaa, en myynyt tupakkaa/veikkausta alaikäiselle enkä päästänyt kauppaan tunnettua myymälävarasta. Käsittääkseni nuo kaikki ovat rikoksia tapahtuessaan mutta estäessäni ne, olen tarinan pahis. Hmmm...

Niinhän tavaratalopäällikön olisi pitänyt toimia! Mutta joissain yrityksissä se nyt vaan on tyhmää hankkia asiansa osaavia ja rohkeutta omaavia tavaratalopäälliköitä..

nro 23.

Vierailija
27/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä huoltsikan kassana joskus valehtelijaksi ja huijariksi. Huutamalla. Kuulemma kuse... huijasin polttoaineen hinnassa merkitsemällä pumpulle eri dieselhinnan kun mainostolppaan. Huutamalla tuli tämäkin. Kun menin pihalle selvittämään tilannetta, totesin, että asiakas tankkasi dieselautoonsa koko ajan lisää bensaa. Piti vähän purra huulta ettei hymy näkynyt kun kerroin asiakkaalle mistä tilanne johtuu.

Vierailija
28/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lehmä, joka ei osaa pukeutua. Vanhemmalta asiakkaan miesedustajalta it-alalla.

Vierailija
29/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankalaksi asiakkaaksi

Olen todennut, että tehtäväsi on auttaa asiat järjestykseen, silloin kun niissä on korjaamisen varaa.

Vierailija
30/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen asiakaspalvelu on niin huonoa, että useissa tapauksissa asiallinen kritiikin ilmaiseminen on paikallaan, mutta asiakaspalvelija ottaa siitä nokkiinsa.

Vierailija
31/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+10 vuotta aspa- alalla, tytöttely pahin, haukuttu ei ole koskaan.

Se vähän ihmetyttää kun peruskäytöstavat on monelta hukassa, huudetaan kaukaa "mä tarviin sitä ja sitä" tai "mis teil on se ja se" ilman tervehtimistä. Toki tervehdin asiakkaat heti kun mahdollista mutta nuo huutajat keskeyttävät sujuvasti esim. palvelutilanteen toisen asiakkaan kanssa. Kenelläkään ei voi olla noin kiire...

Joo mä inhoan tota asiakkaana, että jos oot esim. kassalla maksamassa, joku röyhkeä paska tulee väliin ja käskee myyjää näyttämään mistä löytyy sitä ja tätä, jonottamatta. Eli varastaa myyjän asiakkailta, jotka ovat jonottaneet vuoroaan asiallisesti ja mahdollisesti kauankin. Seuraavan kerran taidan sanoa, että hänellä on juuri nyt asiakas tässä, jos et sattunut huomaamaan, mene jonoon odottamaan vuoroasi, niin kuin muutkin tekevät, et voi etuilla.

Vierailija
32/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais myyjä haukkua viimeksi minut kun menin kauppaan kymmentä vaille, kauppa kuulemma menee sulki tasalta ja kassa laskettu ja kaikkee niin et teenkö sen tahallani...

Vierailija
33/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen asiakaspalvelu on niin huonoa, että useissa tapauksissa asiallinen kritiikin ilmaiseminen on paikallaan, mutta asiakaspalvelija ottaa siitä nokkiinsa.

Ajatella, joku ottaa nokkiinsa kun kutsutaan asiallisesti lehmäksi tai huoraksi. Ihme sakkia.

Vierailija
34/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*oraksi. Eikä siis haukkunut vaan oli sitä mieltä työni takia minun on pakko olla myös prostituoitu. Oli herralla vähän hukassa mitä mikäkin ammatti pitää sisällään. Konsulenttityö ruokakaupassa.

Vierailija
35/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais myyjä haukkua viimeksi minut kun menin kauppaan kymmentä vaille, kauppa kuulemma menee sulki tasalta ja kassa laskettu ja kaikkee niin et teenkö sen tahallani...

Jos kassa on laskettu, niin sä olet mennyt sinne tasalta.

Vierailija
36/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule meille, meillä maksetaan myyjille liksaa vielä sulkemisen jälkeen, niin hymyssäsuin otetaan mattimyöhäsetkin kassalla vastaan. Ulko-ovi sulkeutuu tasalta, mutta pois pääset kaupasta vielä sulkemisajan jälkeenkin.

Vierailija
37/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kassa on laskettu, niin sä olet mennyt sinne tasalta.

Ei ollut kun kymmentä vaille. Ikävä kyllä käyn kaupalla aina siinä viimeisen puolen tunnin aikana, kun huomaan silloin että tarvii maitoa tai tupakkaa. Myyjä on ihan hiileenä jos menee puolen jälkeen kun varmaan laittaa kaikki aina liian aikaisin valmiiksi.

Minusta se on vain hauskaa. Myyjä on kuin myrskyn merkki, ei tervehdi ja mulkoilee päästä jalkoihin, joskus ärisee. Hassua. Tähtään aina että kerkiän juuri ja juuri, ihan ärsyttääkseni. Ikävä kyllä kauppa on siihen seitsemään auki. Lällällää.

Vierailija
38/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkassanhoitajaksi. Ivalliseen sävyyn.

Oli todella huonokäytöksinen asiakas muutenkin.

Vierailija
39/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on seitsemän vuotias lapsi joka ymmärtää haukkumisen ja kritiikin eron. Tämä vaan todistaa miten alhaalla älyllisesti nämä ihmiset on. Parempi kohdella niitä myös kuten pientä lasta.

Vierailija
40/60 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin turvatarkastajana Helsinki-Vantaalla kun saksalaisen halpalentoyhtiön Herr Kapitän vetäsi kilarit. Kävi kurkkuuni ja sähisi jotain saksankielisiä kirouksia. Lopuksi se sanoi englanniksi että aikoo tappaa mut.

Se teko osoitti tasapainoisuutta. Varsinkin kun tämä tapahtui lukuisien todistajien silmien edessä. Tilanne näkyi varsin selväsi myös kahdessa valvontakamerassa. Se hiippari lähti sitten hyvin kiusaantuneen miehistönsä kanssa koneeseensa, josta poliisi myöhemmin haki sen juttelemaan asioista. Sitä sankaria ei sitten Suomessa enää nähtykään.

Mistäkö oli kyse? Mikä sai kapteenin raivostumaan? Hänelle oli jo aiemmin kerrottu että se vyö pitäisi ottaa pois. Oli jopa mainittu että Suomessa turvatarkastuksista on vapautettu vain presidentti, pääministeri ja ulkoministeri. Mutta herra oli edelleen sitä mieltä että hänen ei tarvitse totella jos ei huvita. Rohkenin muistuttaa että säännöt koskee ihan kaikkia, myös turvatarkastajia (turvarit vetää vyön pois ja päälle monta kymmentä kertaa päivässä). Mutta ei, olin ilmeisesti tavattoman röyhkeä, joten lentokonekuski koki sitten asianmukaiseksi uhata henkeäni todella monen todistajan nähden. Hassu heppu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi