Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka oikeasti on alkanut suhteeseen +30v neitsyen miehen kanssa?

Vierailija
06.11.2017 |

Tuosta eilisesti "38v ja neitsyt" keskustelusta inspiroituneena, jossa mietittiin mitä parisuhteesta noin kokemattoman miehen kanssa tulisi. Tai jos et itse ole/ole ollut tällaisessa suhteessa, niin tiedätkö ketään, joka on ollut?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin.

Kai tuollaista sattunut on, mutta lienee äärimmäisen harvinaista.

En kyllä keksi miksei suhteesta tuollaisen miehen kanssa voisi jotain tullakin. Useimmilla naisilla lienee kyllä iso henkinen kynnys tällaiseen.

Tarkoitatko että pieni osa naisista hoitelee melkein kaikki neitsytmiehet, koska muut ei uskalla seurustella heidän kanssa?

"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."

http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan

Eli niitä yli kolmekymppisiä neitsytmiehiä ei "hoitele" kukaan.

Tässä ketjussa muuten keskustellaan kahdesta eri asiasta, seksistä ja siitä, onnistuuko parisuhde ihmisen kanssa, joka on tuohon ikään saakka asunut yksin eikä ole joutunut ottamaan toista ihmistä huomioon. Se on vähintään yhtä vaikeaa kuin seksuaalisten mielitekojen yhteensovittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden yli kolmekymppisen neitsytmiehen. Hän ei edes kiinnosta seksi tai parisuhde. Elämän sisältöä on ihan tarpeeksi.

Ei hänessä mitään vikaa ole miksi ei kelpaisi kenellekkään vaan syy on ihan siinä ettei häntä kiinnosta.

Vierailija
24/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat on puheet taas täällä naisilla, mutta totuus on, että naiset eivät edes halua olla samassa tilassa yli 30v neitsyen kanssa. Kuhan leikitte tällä idealla päässänne kun vähän aikaa sitten tuli se 40v ja neitsyt elokuva. Perjantaina taas tinder laulaa ja ovesta sisään astuu tatuoitu panokone mikä pumppaa ja hönkii päällänne kaljan hajuisella hengityksellä.

Hyvin minä sen ainoa tuntemani neitsyen seurassa viihdyn. Mukavaa keskusteluseuraa, hänellä on mielipiteitä ja vaikka emme aina ole samaa mieltä osaa myös kuunnella eikä aina tyrmää suoraan toisia ihmisiä. Avarakatseinen.

Vierailija
25/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 37v mies ja neitsyt mikä johtuu suurimmalta osin siitä, että tässä ihan viime vuosiin asti olin sairaalloisen ylipainoinen joten minun oli ihan turha yrittää. Nyt kun olen laihduttanut 70kg ja muutenkin laittanut itseni kuntoon, niin asia voisi olla jopa mahdollinen ja viime aikoina olen kumppania yrittänyt etsiäkin. Mutta kun nyt olen hieman tätä palstaa seurannut, niin taidan unohtaa koko jutun, niin vaikeaa tuo suhteessa eläminen nykyään tuntuu olevan että paljon helpommalla ja vähemmillä murheilla pääsee kun ihan vain yksin asustelee.

Vierailija
26/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?

Ensinnäkin minun pitäisi etsimällä etsiä moinen poikkeama. Ja toiseksi ei siinä olisi mitään järkeä, sillä normaaleja miehiä on tämä maa ja ulkomaat täynnä. Ihminen kyllä tuohon ikään mennessä löytää jonkun, jos on ikinä löytääkseen.

Vierailija
27/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin taannoin baarissa mielestäni kuumaan 38-vuotiaaseen neitsyt-mieheen. Elämä muutenkin kunnossa. Olihan se seksi sitten kun siihen päästiin niin jäätävää. Aina jännitti ja jouduin tekemään kaikki aloitteet. Muutenkin tosi aloitekyvytön ja elänyt aika suojattua elämää. Edelleen ekassa työpaikassaan ja parhaat kaverit oli 15 vuotta nuorempia. Sääli meni ulkoisesti hyvä mies hukkaan.

Vierailija
28/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[onnistuuko parisuhde ihmisen kanssa, joka on tuohon ikään saakka asunut yksin eikä ole joutunut ottamaan toista ihmistä huomioon.

Jotkut ovat parisuhteessa vuosikausia, eivätkä silti ota kumppaniaan huomioon.

Vierailija
29/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ollaan naimisissa ja on kaksi lasta. Eipä mullakaan ollut takana kuin yksi miessuhde ennen tätä...tosin pitkä ja makuukamaripuolella antoisa. No kymmenessä vuodessa tuo "osaamisero" on harjoittelulla poistunut.

Vierailija
30/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen siis ainakin löytyy. Kiva kuulla, jos tosiaan jokin tutkimus puhuu sen puolesta, että 30v kokematon mies jääkin kokemattomaksi.

Vierailija
31/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 33v m. ja neitsyt. En tajua mikä ihme stigma neitsyydessä on. Voisin vaikka mennä thaikkuun ja törsää 6000 euron edestä huoriin ja huhhuh ny olisin nussinut 100+ muijaa. Saanko kenties papukaijamerkin otsaan kun on jotenkin niin ihmeellistä teidän neitsyydessänne?

Vierailija
32/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen siis ainakin löytyy. Kiva kuulla, jos tosiaan jokin tutkimus puhuu sen puolesta, että 30v kokematon mies jääkin kokemattomaksi.

En oikein jaksa uskoa tuon tutkimuksen laatuun. En usko, että neitsyys itsessään on mikään ongelma vaan se on seuraus jostain asiasta, joka itsessään jo estää parisuhteen tai seksikokemusten kertymistä. Esimerkkeinä nyt vaikka jokin sairaus (fyysinen tai psyykkinen) tai yksinkertaisesti järkyttävän huono itsetunto.

Kuten joku tuossa esittikin niin neitsyydestä pääsee kyllä eroon rahalla tai viinalla, mutta eivät kaikki halua sitä. Tottakai on naisia, jotka eivät jaksa opettaa sen ikäiselle miehelle perusasioita, mutta kummasti vaan heitäkin on, joille kokemattomuus ei ole mikään ongelma, koska muuten tykkää toisesta ja on tunteet pinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi