Emotionaalisesti tarvitseva ja herkkä nainen on turn off
Seksikäs nainen on vahva, itsenäinen, kova ja pärjäävä.
Kommentit (16)
Todettu vääräksi omissa piireissä, ikisinkkuina pysyy ne mukamas niin itsevarmat ja kovakuoriset "itsenäiset" naiset.
Eri ihmiset kokevat erilaiset ihmiset viehättävinä. Toisen riivinrauta on toisen jumalatar ja toisen riippakivi on toisen elämän aurinko.
Mä oon valmis antamaan mun sydämmen heti herkälle naiselle jos joskus tulee vastaan. Vannon ikuista lojaalisuutta ja rakkautta sellaiselle söpöliinille.
Minä olen erittäin heikko ja herkkä nainen, mutta vahvalta vaikuttavan kuoren alla. Sen alle vaan ei näe kuin se, joka päästetään lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erittäin heikko ja herkkä nainen, mutta vahvalta vaikuttavan kuoren alla. Sen alle vaan ei näe kuin se, joka päästetään lähelle.
Eli feikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli feikki
Missä mielessä feikki? Sen verran rikki, että on ollut pakko pärjätä - eli ikään kuin timantti hioutuu paineessa. Mutta se vahvuus on ollut elämän vaatimaa, en halua pitää sitä mukanani ja olen valmis luopumaan siitä vahvan miehen kohdatessani.
Mutta hei, ei kaikkien tarvitse pitää naisellisista naisista. On ihan okei, että pidät vähän "miehekkäämmistä" tapauksista.
Mä oon herkkä ja tarvitseva. Kyllä miehet tykkää.
Eivät nuo ominaisuudet naisessa haittaa. Miehestä tulee varmasti masentunut, naiseton luuseri, jos on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo ominaisuudet naisessa haittaa. Miehestä tulee varmasti masentunut, naiseton luuseri, jos on tuollainen.
Tosin naisissa ei haittaa mikään muukaan ominaisuus, koska miehistä on jatkuva ylitarjonta.
Olin nuorempana todella herkkä, ujo, ahdistunut... miehiä oli jonoksi asti. Ne rakativat minut ehjäksi 😄 nyt kolmekymppisenä olen vahva, itsenäinen, hyvä itsetuntoinen ja vähän sellainen "en tarvitse ketään"... eipä tarvii miehiä enää hätistellä? Ehkä mies alkukantaisesti haluaa suojella naista ja siksi heikko nainen viehättää...?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon valmis antamaan mun sydämmen heti herkälle naiselle jos joskus tulee vastaan. Vannon ikuista lojaalisuutta ja rakkautta sellaiselle söpöliinille.
Liittyykö ulkonäkö siis siihen kuitenkin? Että sen herkän naisen pitää olla kuitenkin söpö, että nappaa? Vai viittaatko söpöliinillä edes ulkonäköön?
Mä olen herkkä, mutta itseriittoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana todella herkkä, ujo, ahdistunut... miehiä oli jonoksi asti. Ne rakativat minut ehjäksi 😄 nyt kolmekymppisenä olen vahva, itsenäinen, hyvä itsetuntoinen ja vähän sellainen "en tarvitse ketään"... eipä tarvii miehiä enää hätistellä? Ehkä mies alkukantaisesti haluaa suojella naista ja siksi heikko nainen viehättää...?
Luultavasti olet nykyään lähinnä rasittava päsmäri, kuten nämä vahvat ja itsenäiset yleensä.
Miksi aikuisen edes pitää mainostaa itsenäisyyttään? Pidän sitä oletusarvona viimeistään kun täyttää 22.
Etsipä sitten sellainen.