Olen 170cm ja 82kg, lihavako?
Ennen olen painanut 64-70kg, viime vuosien aikana noussut hurjasti. En nyt lihavaksi itseäni sanoisi, mutta en hoikaksikaan..
Liekö ikä (33v) tehnyt tehtävänsä. Toki säännöllinen urheilu on myös jäänyt vähemmälle ja herkkuja miltei päivittäin. Kamalan vaikea elää terveellisesti.
Miten tästä saisi 10-15kg pois ilman kärsimystä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Paljon riippuu lihasmassasta ja rasvaprosentista. Kannattaisi selvittää nuo näyttäjät eikä tuijottaa tiukasti vaakaa.
Mitä lihasmassaa on ihmisellä kuka ei liiku ja herkuttelee joka päivä. Ei tuolla katukuvassa edes näy naisia millä on lihasmassaa. Valot päälle. 20kg voi tosta ottaa ihan helposti. Sen jälkeen voi alkaa rakennella niitä lihasmassoja vasta. Vittu teidän massojen kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
BMI 28,4. 25-30 kun puhutaan ylipainoisesta ja 30-35 lihavasta niin olet ainakin lähellä lihavaa. Jos sulla ei ole aivan hirveästi lihasta, niin sitten varmasti olet lihava ja näytät siltä myös.
Ikää on turha syyttää tuon ikäisenä, se ongelma ilmenee huomattavissa määrin 45+ iässä. Ihan ne päivittäiset herkut on sun ongelmas. Heitä ne helvettiin ja hommaa parempia harrastuksia kuin mässäys ja Netflix.
N26, 170cm/56kg
Sunlaisen naisen mä haluaisin mun kehon päälle nyt!
Tunkki mikä tunkki, eikös se noilla lukemilla ole itsestään selvää? Eikä ikä tuo mystisesti lisäkiloja, höpöhöpö.
170/60 olen ja hoikka. Miten saisin kymmenen kiloa lisää?
Kyllä. Oma tytär on 176/76 ja roteva. Eli siihen nähden ap on jo lihava.
Olet keskiverto miestä painavampi. Jotain kannattais tehdä.
Olen saman pituinen ja tuskailen juuri, kun paino alkaa hipoa 70 kiloa. Omasta mielestäni painan vähintään 5 kg liikaa, muiden silmissä näytän varmaankin normaalipainoiselta, mutta tuskin hoikalta.
Sinä olet todennäköisesti lihavan näköinen ja painoindeksi on joka tapauksessa noin nuorelle liian korkea.
Vierailija kirjoitti:
Olet keskiverto miestä painavampi. Jotain kannattais tehdä.
Keskiverto balettitanssija miestäkö?
Olet hirveä läski!
Mun täysi-ikäinen tytär on sua 4,5 cm pidempi (174,5 cm) ja painaa 53 kg.
Samat mitat, en tunne itseäni varsinaisesti lihavaksi. Vyötärö on alle 80 cm. Lihasta jonkin verran urheillut koko ikäni, toki on rasvaakin en sitä kiellä.
Tasan samoissa mitoissa 3 kk sitten synnyttäneenä. Tuli lihottua raskauden aikana 30 kg, jotka aion kyllä tiputtaa siihen mennessä, kun lapsi on puoli vuotta. 14kg on jo tippunut ja 16kg jäljellä. Paino tippuu kivaa vauhtia nyt kun lopetin karkin ja muun sokerin syönnin sekä aloin urheilla 4-7 kertaa viikossa.
Minä olen lihava. 170 cm ja 55 kg.
Et ole lihava missään nimessä. Just oikean kokoinen nainen. Itse olen 71kg keskimittainen mies ja muutaman vuoden sinua vanhempi. Tykkänny aina nimenomaan hieman pyöreemmistä naisellisista naisista.
BMI 28,4. 25-30 kun puhutaan ylipainoisesta ja 30-35 lihavasta niin olet ainakin lähellä lihavaa. Jos sulla ei ole aivan hirveästi lihasta, niin sitten varmasti olet lihava ja näytät siltä myös.
Ikää on turha syyttää tuon ikäisenä, se ongelma ilmenee huomattavissa määrin 45+ iässä. Ihan ne päivittäiset herkut on sun ongelmas. Heitä ne helvettiin ja hommaa parempia harrastuksia kuin mässäys ja Netflix.
N26, 170cm/56kg