Mietityttää, kun tapailemani mies on kuntoiluhirmu ja itse olen sohvaperuna. Ajaako tämä meidät vielä erilleen?
Hänellä on tv:nkin edessä soutulaite, jolla hän valehtelematta soutaa aina telkkaria katsoessaan. Älytöntä! Mies on myös jatkuvasti lenkillä ja salilla. Meillä klikkaa muulla tasolla niin hyvin yhteen, etten tahtoisi luovuttaa tällaisen pikkujutun takia. Mutta liittyy siihen muutakin. Mies tekee aina omat ruoatkin, koska hän syö niin askeettisesti, etten minä tahdo syödä niin. Se vähän latistaa yhteisiä iltoja, kun molemmilla on omat ruoat. Leffoja katsoessammekin hän kyllä aluksi kysyy, että ei kai haittaa jos hän soutaa samalla, koska on tottunut siihen. No eihän se tavallaan haittaa, mutta on se vähän hassua.
En ole ikinä aiemmin häpeillyt omaa kroppaani miesten kanssa, mutta tämän miehen nähden olen epävarma vaikkei pitäisi. Hän sanoo palvovansa ulkonäköäni, mutta silti jännitän hänen nähden, koska hän on itse niin teräksisessä kunnossa elämäntapansa vuoksi. Olen itse siis vähän pyöreä, bmi 27. Tällä miehellä on monia sali- ja lenkkikavereita, joista osa on naisiakin. Jaksan ihmetellä, miksei hän ole pokannut ketään heistä, jotka jakavat tuon hänen elämäntapansa ja varmasti ovat ulkonäöllisestikin yhtä tikissä kuin hän.
Kommentit (12)
Eihän tuo ole mikään pikkuasia. Elämäntyylinne ovat täysin erilaiset ja on varmasti tosi vaikea saada suhde toimimaan pidemmän päälle. Miehesi kuulostaa tosin jo vähän turhankin fanaattiselta, kuka hullu soutaa kaiket illat? Itsekin treenaan 5 krt/vko mutta osaan ottaa myös rennosti.
Näin treenaavana miehenä vaan kysyn, että minkä ihmeen takia naiset kuvittelevat, että pariskunnalla pitää olla samat harrastukset? En mä ainakaan edes haluaisi muijaa mukaan treeneihini.
Itse en jaksaisi himourheilijaa mutta toki päätät itsenäisesti asian.
Pystyisitkö sinäkin innostumaan liikkumisesta miehen kanssa ja sitä myöten siirtymään liikunnalliseen elämäntapaan?
Muutoin luulen, että jossain vaiheessa alkaa kovasti ärsyttämään toisen liikuntaan käyttämän ajan määrä tuon kaiken muun erillisyyden lisäksi.
Olisit katsonut kuluvan vuoden Ensitreffit altatrilla ohjelmaa. - Siinähän on juonipaljastus oli pari Mari ja Petri. - Vaikka en ole kyllä varma, että oliko Petrin intohimo kuntoiluun se suurin syy eroon, mutta ein voinut välttyä ajatukselta, etteikö se olisi ollut myös yksisyy. - Ei kuntoilu sinänsä vaan siitä tai sen varjolla tapahtuva esimerkiksi ehdottomuus lienee se olennaisempi juttu.
Sinä haluat kylään kivalle lounaalle, hän jää kotiin koska on sitä rahkaa jääkaapissa! Semmoinen tulevaisuus.
Jos on trikoopyöräilijä tai hiihtää, älä koske pitkällä kepilläkään!
Eli luulet, että vaikka huippu jalkapallon pelaajien vaimot ovat superurheilijoita?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään pikkuasia. Elämäntyylinne ovat täysin erilaiset ja on varmasti tosi vaikea saada suhde toimimaan pidemmän päälle. Miehesi kuulostaa tosin jo vähän turhankin fanaattiselta, kuka hullu soutaa kaiket illat? Itsekin treenaan 5 krt/vko mutta osaan ottaa myös rennosti.
Repesin niin pahasti tuolle mielikuvalle, että mies fanaattisesti soutaa kaiket illat. Eipä taida olla ihan tervettä.
Itselläni samanlainen fanaatikko ja olen saanut kuulla miten olisi mukavaa, jos olisi sellainen kumppani, joka jakaisi niin rakkaan harrastuksen.
Lähtisin, jos saisin itsestäni irti. Saisi rauhassa juoksennella missä tykkää ja millon tykkää. Se ahdistaa itseä, kun tietää mitä toinen toivoo.
Mistä se sut pokasi?