Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lesbo. Kysyttävää?

Vierailija
06.11.2017 |

.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavatko vanhempasi touhusi raskaasti?

Vierailija
102/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jo pikkulapsena aavistelit olevasi lesbo? Minä 8-vuotiaana en tiennyt mitään seksistä. Suutelukohtaus telkkarissakin oli varmasti et hyyyyiii tai jos äiti ja isä pussas. Miten vanhempasi suhtautuvat asiaan? Oliko shokki?

Huomasin, etten halunnut olla poikien kanssa, vain tytröjen seurassa tuntui hyvältä. Pienenä ei tietenkään ollut mitään seksuaalisia ajatuksia, ne tulivat murrosiässä. En vain koskaan tuntenut vetoa miehiin. Vanhemmat suhtautuivat pehmeästi, eivät olleet edes yllättyneitä. Kaikki eivät valitettavasti ole näin onnekkaita tullessaan ulos kaapista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä varma, että sä olet lesbo eikä tämä ole vain joku median aikaansaama muotivaihe elämässäsi?

Ihan varma

Ap

Vierailija
104/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lesbot "naivat"? Tämä kysymys juontaa juurensa L-koodi-sarjaan jota joskus katsoin, kun siinä ne naiset aina korostivat "how also women can f*ck each others" ja joskus näytettiin kohtauksia jossa naiset vaan hinkaavat itseään toisia vasten. Eli onko se sitä että vaan hinkataan toista vasten itseään? Ei siis tekopenistä tms.? 

Tiedän että kysymys on tyhmä ja seksiä voi harrastaa eri tavalla mutta tuo termi f*ck viittaa kuitenkin enemmän tai vähemmän penetraatioon. 

Minun seksielämääni kuuluu nuolemista, suutelua, sormettamista, seksilelujen käyttöä sekä tekopeniksen käyttöä seksissä naisen kanssa. Myös roolileikkejä, jos joskus innostuu.

Ap

Vierailija
105/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut parisuhteessa kumppanin kanssa joka ei ole kohdellut sinua hyvin?

Minulla ei ole ollut montaa kumppania, joiden kanssa olen virallisesti seurustellut. Muuten hyviä kokemuksia, mutta yksi suhde päättyi pettämiseen toisen osapuolen osalta.

Ap

Vierailija
106/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras seksin muoto? Oraali, anaali vai normaali?

Vierailija
107/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jo pikkulapsena aavistelit olevasi lesbo? Minä 8-vuotiaana en tiennyt mitään seksistä. Suutelukohtaus telkkarissakin oli varmasti et hyyyyiii tai jos äiti ja isä pussas. Miten vanhempasi suhtautuvat asiaan? Oliko shokki?

Huomasin, etten halunnut olla poikien kanssa, vain tytröjen seurassa tuntui hyvältä. Pienenä ei tietenkään ollut mitään seksuaalisia ajatuksia, ne tulivat murrosiässä. En vain koskaan tuntenut vetoa miehiin. Vanhemmat suhtautuivat pehmeästi, eivät olleet edes yllättyneitä. Kaikki eivät valitettavasti ole näin onnekkaita tullessaan ulos kaapista.

Ap

Mutta tykkäsitkö "tyttöjen leikeistä". Esim. kotileikit, oliko sulla iskän rooli tai leikittekö koskaan, että olit naapuri, joka tuli kahville oman "lapsen" eli nuken kanssa. Viehättikö meikkileikit, äiti antoi sotata luomiväriä ja poskipunaa. Miksi tyttöjen seura viehätti vai juuri siksi, että se oli vähän vierasta? Kiva, että vanhemmat nikottelematta hyväksyivät. Monille on käynyt taatusti aivan toisin. Niin, oletko ainoa lapsi vielä?

Vierailija
108/118 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lähestyt naista, johon olet ihastunut? :)

Vierailija
109/118 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä julkkisnaista panisit?

Kaija koo. Niinhän tuo laulaa korkkarit kattoon, ensin saisi remmillä perseelle ja sitten saisi munaa puolisen tuntia. Sitäpaitsi on siinä iässä että tietää mitä tahtoo, Kata kärkkäistä vaikka on bi. Kyllä kata tietää mitä seksissä haluaa.

Vierailija
110/118 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko lapissa?

Vierailija
111/118 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa läheskään kaikkiin kysymyksiin?

Vierailija
112/118 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää leimata lesbosuhteet väkivaltaisiksi yhden tutkimuksen perusteella kun heteroiden mukaan miehiä ei saa leimata väkivaltaisiksi naisvihaajiksi vaikka miehet ovat pitäneet teitä alempana rotuna ja miehet sallivat väkivallan teitä kohtaan useissa maissa. Miehet tekevät happohyökkäyksia, raiskaavat, tappavat ja murhaavat. Toisiksi yleisin henkirikos Suomessa on naiskumppanin tappo miehen toimesta. Miettikää siis miehiä älkääkä naisia. Miesten väkivallasta kun on tuhansien vuosien todisteet;).

Vierailija
113/118 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko kenenkään olevan synnynnäisesti lesbo, vaan valitsevan naisen kumppaniksi koska on pettynyt ja kyllästynyt miehiin tai pitää sitä trendikkäänä.

Moni prostituoitu hakee rakkautta toiselta naiselta, juuri sen vuoksi että tietää mitä miehet ovat, ei siksi että olisi synnynnäisesti naisiin kallellaan.

Miesten homouden sitä vastoin uskon olevan synnynnäistä.

Miksi ihmeessä ei voisi olla synnynnäisesti? Itse en voisi ikinä alentaa itseäni miehen objektiksi enkä halua ottaa vastaan likaista spermaa jota mies on laukonut tuhansille naisille ennen minua. Oikein säälin mitä seksileluja olette miehille. Sehän on vain hyvä että pystyy valitsemaan naisen, miehet kun ovat kylmiä ja halukkaita vain seksiin. Ja te raukat annatte nimennekin miehille kuin orjat.

Vierailija
114/118 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
115/118 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.,

Vierailija