Miksi ex-mieheni mielistelee ja haluaa olla ystävä ?
Meillä tuli ero hänen pettämisen takia ja eron jälkeen aloitti heti uuden suhteen. Olen todellakin loukkaantunut enkä halua olla ystävä tuollaisen kanssa. Miksi ihmeessä ex haluaa olla kaveri?
Kommentit (30)
Ehkä haluaa olla aidosti ystävä ja kuvittelee, että voi syleillä koko maailmaa.
Mua vaan alkaa entistä enemmän ottamaan päähän koko jätkä, kun se tekee tuota. Ihan kuin olisin joku säälittävä raukka jota pitää mielistellä. Parempi vaan jos jättäisi minut kokonaan rauhaan.
Ap
mä en tarvitse eksääni yhtään mihinkään enkä halua olla hänen ystävä. Miksi ex ei tajua sitä? Haluaa vaan pönkittää itsetuntoa sillä ajatuksella että minä muka tarvitsen häntä. En tarvitse sua! Toivottavasti luet tämän. Et todellakaan ole korvaamaton!
Ap
Pitää sut varalla jos (kun) suhde kariutuu.
Vierailija kirjoitti:
Hän on niin onnensa kukkuloilla tällä hetkellä ja hänen uusi nainen on itse täydellisyys (siis eksän mielestä), ettätuskin edes ajattelee, että suhde voisi kaatua.
Ap
Paras näpäytys pettäjälle on juuri tuo käytöksesi. Jatka samaan malliin!
Luulee että olet voittanut lotossa.
Mun ex teki samaa. Hän on sellainen tyyppi ettei siedä sitä että joku ei pu hänestä, tai vielä pahempaa, on välinpitämätön hänen suhteensa. Hänestä jokaisen täytyy olla joko ystävä tai verivihollinen, välimuotoa ei ole.
Itserakas jätkä on hän.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex teki samaa. Hän on sellainen tyyppi ettei siedä sitä että joku ei pu hänestä, tai vielä pahempaa, on välinpitämätön hänen suhteensa. Hänestä jokaisen täytyy olla joko ystävä tai verivihollinen, välimuotoa ei ole.
Itserakas jätkä on hän.
Korjaan : ei siedä sitä että joku ei *pidä* hänestä
Mun ex toi eron jälkeen mulle tainnutuskaasun. Luuli varmaan, etten saa uutta miestä kun tainnuttamalla:)
Sanot sille vaan, että sinä jatkat nyt elämääsi. Ilman häntä.
Sillä on sinua ikävä, joten hän haluaisi pitää sinut siinä jollain lähietäisyydellä, että hän saisi lievennellä ikävänsä rauhassa ja lähteä sitten kun se ei enää kirpaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on niin onnensa kukkuloilla tällä hetkellä ja hänen uusi nainen on itse täydellisyys (siis eksän mielestä), ettätuskin edes ajattelee, että suhde voisi kaatua.
Ap
Laita sille viesti:
"Yhteydenotot sallittuja vain lasten asioissa, muun viestinnän katson kotirauhan häirinnäksi ja ilmoitan poliisille."
Sitten vaan punaista luuria heti jos alkaa lässytys.Problem solved.
Se haluaa sulta munaa.