Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimatkani varrella olevassa Hesburgerissa ruokailee päivittäin sairaalloisen ylipainoinen nainen, voinko tehdä jotain?

Vierailija
06.11.2017 |

Kävelen päivittäin Hesen ohi, jonka ikkunapaikalla istuu aina sama sairaalloisen ylipainoinen nainen aina samaan kellonaikaan, kun olen menossa kotiin töistä.

Olen huolissani hänen terveydestään.

Voinko tehdä asialle jotain? Tuntuu niin pahalta. Pelkään hänen kuolevan sydänkohtaukseen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali anorektikon innoittamana sitten keksit tälläisen. Aika huono,etten sanoisi...

Vierailija
22/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pitää turpasi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sisään, ostat Hesen majoneesipussin, avaat sen, voitelet sormesi majoneesiin, istut vastapäätä naista ja aloitat irstaan masturboinnin. Kysyt perään, että voinko tarjota yhden Kerroksen?

Vierailija
24/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin.

Vierailija
25/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
26/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mun täti. 

Painaa miltei 200 kg ja ruokailee Hesburgerissa joka iltapäiväruuhkan aikaan. Suuret ikkunat kadulle!

Ollaan huolissamme suvun piirissä. Mutta emme mekään ole keksineet mitään keinoa, niin saatkia tässä kaivataan jonkun ulkopuolisen "apua". 

Vierailija
27/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä ja sinun pitää. Puuttuminen on velvollisuutesi. Sinuna ottaisin henkilökuntaan yhteyttä, jotta he kysyvät asiakkaalta, onko tällä lääkäriltä lupa syödä hampurilaisaterioita. Heillä on oikeus kieltäytyä palvelemasta häntä ellei hän suostu tilamaan jatkossa salaattiannoksia hampurilaisaterioiden sijaan. Jos hän on selvästi sairaalloisen ylipainoinen, niin hänhän voi kuolla heidän nurkkiinsa koska tahansa. Uhkaa, että ilmoitat poliisille, jos he eivät puutu asiakkaan syömisiin!

Vierailija
28/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisia pitäisi olla enemmän. Ihmisten pitäisi välittää muista ihmisistä enemmän.

Minä inhoan tautofoniaa.

Sama täällä. Lisäksi en pidä toistosta.

Vierailija
29/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sä huolissas oot.

Vierailija
30/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli, tai muussa tapauksessa varmasti mietit samaa jokaikisen narkin sekä juoponkin kohdalla. Loppu peleissä jokainen on itse vastuussa omasta elämästään. Jos ei ole halua pitää huolta itsestä, eivät muut siinä voi pelastaa

Vierailija
31/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kulkureittiä.

Vierailija
32/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu pelastamaan minutkin!

En oo läski, mutta kolesterolit paukkuu, kun istun aina Hesessä iltapäivisin.

Voisit oikeastaan laittaa mulle jotain terveellistä ruokaa, kun en itse jaksa?

Vierailija
33/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu kisiksen hesessä, tiedän tyypin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi