Kotimatkani varrella olevassa Hesburgerissa ruokailee päivittäin sairaalloisen ylipainoinen nainen, voinko tehdä jotain?
Kävelen päivittäin Hesen ohi, jonka ikkunapaikalla istuu aina sama sairaalloisen ylipainoinen nainen aina samaan kellonaikaan, kun olen menossa kotiin töistä.
Olen huolissani hänen terveydestään.
Voinko tehdä asialle jotain? Tuntuu niin pahalta. Pelkään hänen kuolevan sydänkohtaukseen.
Kommentit (33)
Menet sisään, ostat Hesen majoneesipussin, avaat sen, voitelet sormesi majoneesiin, istut vastapäätä naista ja aloitat irstaan masturboinnin. Kysyt perään, että voinko tarjota yhden Kerroksen?
Varmaan mun täti.
Painaa miltei 200 kg ja ruokailee Hesburgerissa joka iltapäiväruuhkan aikaan. Suuret ikkunat kadulle!
Ollaan huolissamme suvun piirissä. Mutta emme mekään ole keksineet mitään keinoa, niin saatkia tässä kaivataan jonkun ulkopuolisen "apua".
Voit tehdä ja sinun pitää. Puuttuminen on velvollisuutesi. Sinuna ottaisin henkilökuntaan yhteyttä, jotta he kysyvät asiakkaalta, onko tällä lääkäriltä lupa syödä hampurilaisaterioita. Heillä on oikeus kieltäytyä palvelemasta häntä ellei hän suostu tilamaan jatkossa salaattiannoksia hampurilaisaterioiden sijaan. Jos hän on selvästi sairaalloisen ylipainoinen, niin hänhän voi kuolla heidän nurkkiinsa koska tahansa. Uhkaa, että ilmoitat poliisille, jos he eivät puutu asiakkaan syömisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaisia pitäisi olla enemmän. Ihmisten pitäisi välittää muista ihmisistä enemmän.
Minä inhoan tautofoniaa.
Sama täällä. Lisäksi en pidä toistosta.
Huono trolli, tai muussa tapauksessa varmasti mietit samaa jokaikisen narkin sekä juoponkin kohdalla. Loppu peleissä jokainen on itse vastuussa omasta elämästään. Jos ei ole halua pitää huolta itsestä, eivät muut siinä voi pelastaa
Tuu pelastamaan minutkin!
En oo läski, mutta kolesterolit paukkuu, kun istun aina Hesessä iltapäivisin.
Voisit oikeastaan laittaa mulle jotain terveellistä ruokaa, kun en itse jaksa?
Istuu kisiksen hesessä, tiedän tyypin.
Kuntosali anorektikon innoittamana sitten keksit tälläisen. Aika huono,etten sanoisi...