Kotimatkani varrella olevassa Hesburgerissa ruokailee päivittäin sairaalloisen ylipainoinen nainen, voinko tehdä jotain?
Kävelen päivittäin Hesen ohi, jonka ikkunapaikalla istuu aina sama sairaalloisen ylipainoinen nainen aina samaan kellonaikaan, kun olen menossa kotiin töistä.
Olen huolissani hänen terveydestään.
Voinko tehdä asialle jotain? Tuntuu niin pahalta. Pelkään hänen kuolevan sydänkohtaukseen.
Kommentit (33)
Voit. Mene hänen luokseen ja kysy miten hän voi ja tarvitseeko apua, koska näyttää niin huonovointiselta. Tsemppiä!
Mee sanoo sille, että tajuutko sä tapat ittes tällä syömisellä.
No en kyllä ehkä puuttuisi. Vai menetkö myös "auttamaan" kadunnurkalla tupakoivia ihmisiä?
Joo. Mee sä Mäkkäriin ja anna toiselle ruokarauha.
Ap:n kaltaisia pitäisi olla enemmän. Ihmisten pitäisi välittää muista ihmisistä enemmän.
Kyllä! Voit pitää huolen omista asioistasi.
Sairaalloisen ylipainoiset eivät mielellään ruokaile hesessä eivätkä mäkkärissä juuri siksi, että heidät tuomitaan jo katseilla, joten huono provo.
Et voi tehdä muuta kuin itse leimautua mielenvikaiseksi.
Ihmisten elämänvalintoihin ei ulkopuoliset puutu. Akuutti hengenhätä on asia erikseen. Jos joku keikkuu sillankaiteella itsemurha-aikeissa on asiaan tartuttava.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaisia pitäisi olla enemmän. Ihmisten pitäisi välittää muista ihmisistä enemmän.
Ap on trolli ja väänsi tämän keskustelun tuosta laiha nainen kuntosalilla keskustelusta.. Että se siitä välittämisestä
Osta hänelle nuggetteja, niin hänen rahansa säästyvät salaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan tautofoniaa.
Pyydä hänet vaikka kävelylle. Syö ehkä yksinäisyyteensä
Anna hänelle tämä keittoresepti. Se on herkkua, mutta myös terveysruokaa. Helppotekoista ja vielä edullistakin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Ravitsemusintoilija kirjoitti:
Anna hänelle tämä keittoresepti. Se on herkkua, mutta myös terveysruokaa. Helppotekoista ja vielä edullistakin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Tämä on hieno idea ! Sinä todella haluat auttaa lähimmäisiäsi.
””” Kotimatkani varrella olevassa Hesburgerissa ruokailee päivittäin sairaalloisen ylipainoinen nainen, voinko tehdä jotain? ”””
Voit tehdä. Nimittäin hoitaa aivan sinun omat asiasi ja jättää toisten ihmisten asiat heidän itsensä hoidettaviksi.
Mistä näitä kyyliä riittää ?
Anna sille vaikka Nutrilett-flaijeri. Tai kanna sen ruoat roskiin ja anna salaattiannos tilalle.