Naisopettaja poikien suihkussa
Meidän nelosluokkalaisen pojan opettaja menee vahtimaan liikuntatunnin jälkeen, että pojat käy suihkussa. Osa pojista pitää tätä jo häiritsevänä, eivätkä haluaisi olla alasti naisopettajan edessä. Onko tällainen yleisesti sallittua kouluissa? Entä, jos olisi tytöillä miesope, joka menisi vahtimaan suihkussa käyntiä niin uskoisin siitä syntyvän ison äläkän ja pedofilia epäilyt.
Kommentit (43)
Tuo on lainsäädännöllinen kommervenkki. Liikunnanopettajalla on valvontavastuu pukuhuoneesta ja suihkutilasta silloinkin kun hän on eri sukupuolta oppilaiden kanssa. Jos menee valvomaan syyllistyy seksuaaliseen häirintään. Jos ei mene niin syyllistyy valvonnan laiminlyömiseen jos joku oppilas kaatuu suihkussa ja loukkaa itsensä.
Ja tämä ei ole mikään kannanotto siihen miten mielestäni opettajan kuuluisi toimia. Ainoastaan totean miten lainsäädäntö tuollaisessa tilanteessa menee.
Yleensä liikunnanopetus on ainakin isoissa kouluissa järjestetty niin, että kaksi luokkaa on yhdessä, ja toista opettaa mies ja toista nainen. Näin voidaan huolehtia myös pukuhuonevalvonnasta.
Mikään laki ei kuitenkaan alakoulun puolella tätä edellytä, vaan luokanopettaja on automaattisesti pätevä opettamaan luokalleen kaikki opetettavat aineet, myös liikunnan.
Riippuu varmasti luokasta, voiko oppilaisiin luottaa suihkutilanteessa. Kuulostaa siltä, että tässä tapauksessa ei voi, ja siksi ei naisopellekaan jää muuta vaihtoehtoa kuin valvoa suihkua myös pojilla.
Eikä! Miks mun lapsuudessa ei ollut ketään naisopea kuka ois valvonu mua suihkussa tai kosketellut hyvällä tavalla. Olen kateellinen!
Mutta tytöthän on ilman valvontaa, kun opettaja on poikien suihkussa.
naisistakin löytyy niitä jotka ovat esiteineistä kiinnostuneita. muistatte piia canthin? sille maistui vasta 12 vuotias poika.
Nicee.... Mä olin yläasteella niin rakastunut mun herkku ranskankielen opettajaan. Fantasioissani hän jätti minut jälki-istuntoon. Istui sitten päälleni herkkuperseellään ja aloitti lantiolla grindaamaan mun etumusta samalla kun suutelin häntä. Huhhuh... ne muistot.
Vierailija kirjoitti:
naisistakin löytyy niitä jotka ovat esiteineistä kiinnostuneita. muistatte piia canthin? sille maistui vasta 12 vuotias poika.
Sääli kun ei tullut koskaan vastaan. Joutu vetämään käteen siihen asti kun täytin 15v.
Tänä vuonna on ainakin 2 naisopettajaa saanut tuomion alaikäisiin oppilaisiin sekaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajatella. Mutta kun me opetkaan emme vielä toistaiseksi kykene monistumaan, vaikka tarvetta sille onkin monta kertaa päivässä. Siksi toivoisi, että lapsille opetettaisiin jotain peruskäytöstapoja jo kotona (esim. en valehtele käyneeni jo suihkussa, en kiusaa muita alastomia lapsia, en piilota toisten vaatteita, jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajatella. Mutta kun me opetkaan emme vielä toistaiseksi kykene monistumaan, vaikka tarvetta sille onkin monta kertaa päivässä. Siksi toivoisi, että lapsille opetettaisiin jotain peruskäytöstapoja jo kotona (esim. en valehtele käyneeni jo suihkussa, en kiusaa muita alastomia lapsia, en piilota toisten vaatteita, jne.)
Tytötkö osaa nämä käytöstavat ja pojat ei?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on lainsäädännöllinen kommervenkki. Liikunnanopettajalla on valvontavastuu pukuhuoneesta ja suihkutilasta silloinkin kun hän on eri sukupuolta oppilaiden kanssa. Jos menee valvomaan syyllistyy seksuaaliseen häirintään. Jos ei mene niin syyllistyy valvonnan laiminlyömiseen jos joku oppilas kaatuu suihkussa ja loukkaa itsensä.
Ja tämä ei ole mikään kannanotto siihen miten mielestäni opettajan kuuluisi toimia. Ainoastaan totean miten lainsäädäntö tuollaisessa tilanteessa menee.
Ei mun kouluaikoina opet vahtinut suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna on ainakin 2 naisopettajaa saanut tuomion alaikäisiin oppilaisiin sekaantumisesta.
Oliko se akaalaisnainen (60v) toinen opettajista vai kuka? En ole kuullut kuin tuosta ja Canthista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytötkö osaa nämä käytöstavat ja pojat ei?
No ei. Vaan kun se ope ei voi olla kahdessa paikkaa yhtä aikaa. Jommat kummat on väkisinkin yksin välillä, kun ope juoksee kahden pukkarin väliä. Tuskinpa aloittajan lapsi on väittänytkään, ettei ope valvoisi myös tyttöjä.
Suihku on paikka jossa tarkkailuluokkaa ei tarkkailla...
6. luokalla sijaisopettaja meni valvomaan poikien pukkariin. Vähän piti vaan pyytää apua tiettyjen paikkojen pesemisessä niin opettaja ei enää koskaan tullut poikien pukkarriin... :D
minulla on taipumusta itsensänpaljasteluun. ala-asteella oli naispuolinen liikunnan opettaja, joka toisinaan tuli katsomaan että varmasti peseytytään ja ollaan kunnolla. kun opettaja oli paikalla, niin tuli heiluteltua kovana olevaa vehjettäni. opettaja ei koskaan sanonut mitään siitä mitä näki, joten hän ei tainnut pahastua näkemäänsä. ala-asteen jälkeen ei ole ollut mitään laillisia tilaisuuksia esitellä vartaloani vastakkaiselle sukupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
6. luokalla sijaisopettaja meni valvomaan poikien pukkariin. Vähän piti vaan pyytää apua tiettyjen paikkojen pesemisessä niin opettaja ei enää koskaan tullut poikien pukkarriin... :D
Onneksi olkoon syylistyit seksuaaliseen häirintään.
Täällähän on tosi fiksua porukkaa. Vaikka teille onkin märkäpäiväuni käydä naisopettajan vahtiessa suihkussa, niin tuskin se kuitenkaan nelosluokkalaisten unelma kuitenkaan on.
Se on ihan yhtä noloa tytöille. Vaikka olisi samaa sukupuolta.
Joku pedofiilihan se on, mutta naispedofiilit pitää hyväksyä, koska naisten pervoilut vaan on jotenkin "puhtaampia" kuin miesten likaiset halut.