Yläpuolellani asuvalla naisella on hyvä hygienia
Kuulen selvästi omaan vessaani, kun hän pönttöreissun yhteydessä pesee pimpin/pepun huolellisesti sillä "pillupuhelimella". Vai onko se yleistäkin naisille, että jopa puolen minuutin ajan suihkutellaan paikkoja kakan jälkeen?
Kommentit (33)
Naamani päällä istuvalla naisella on hyvä hygienia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen selvästi omaan vessaani, kun hän pönttöreissun yhteydessä pesee pimpin/pepun huolellisesti sillä "pillupuhelimella". Vai onko se yleistäkin naisille, että jopa puolen minuutin ajan suihkutellaan paikkoja kakan jälkeen?
Voi kuule, sitä puhelinta saa miehetkin käyttää, se on jopa ihan toivottavaa! Taidat itse olla joku Rähjä-Rollo, kun toisten pesemiset niin kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se puhdas pylly aina kiva juttu. Tuollainen nainen on vaimomatskua.
Narsisti vaimomatskua?
Jos sen pitää olla aina valmiina, että koskaan ei tiedä milloin tulee joku panemaan.
missä päin Suomea asut? jos isossa kaupungissa niin asutko keskustassa? Voisit vaan sanoa kyllä kaupungin:D
taidan olla sun yläpuolella asuva nainen.
Mulla on ibs ja käyn useasti päivässä vessassa ja sotkua tulee sen verran että täytyy pestä, jos pyyhkisin vain niin perse olisi aivan verellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vaimomatskua?
Mutta pimppa ja pyypyy ovat aina putipuhtaita, eli niitä voi pusutella koska tahansa. Se on tärkeintä.
Mun mies pesee myös perseensä aina paskalla käynnin jälkeen. Mun mielestä on kuvottavaa, jos vaan hinkkaa paperilla.
Toki jos menee suihkuun aina isomman hädän jälkeen, niin ajaa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vaimomatskua?
Mutta pimppa ja pyypyy ovat aina putipuhtaita, eli niitä voi pusutella koska tahansa. Se on tärkeintä.
Ellei ole pysyviä sukupuolitauteja. Suusyöpä on kovasti kivulias sairaus.
Kukaan täysjärkinen ei mene suihkuun peelläkäynnin jälkeen. Ei ole normaalia.
Miksiköhän jotkut ihmiset pitävät itseään niin kovin tärkeinä. No kyllä se totuus selviää sitten aikanaan kaikille. Viimeistään kun sujauttaa iltasin ne tekarit sinne veslasiin. Ihmettelen myös, miten kukaan voi ajatella seksiä noinluonnottoman paljon niin kun tuo yks tuossa välissä. Eihän sitä muuta sitten ehdi tehdäkään. Nuo yliseksuaaliset tuskin on varsinaisesti mitään uraohjuksia ainakaan.
ömm miksi se alapään pesemisen yhdistetään seksiin?
itse pesen paskalla käymisen jälkeen siksi koska perse menee rikki paperin käytöstä... seksin kannalta en mieti koko hommaa....
Vierailija kirjoitti:
ömm miksi se alapään pesemisen yhdistetään seksiin?
itse pesen paskalla käymisen jälkeen siksi koska perse menee rikki paperin käytöstä... seksin kannalta en mieti koko hommaa....
Kuka yhdistää, kuka ei. Sä et.
Valitettavasti ei ole alapääsuihkua, mutta käytän sen sijaan kosteaa wc-paperia.