Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, taas taisin pilata hyvin alkaneen jutun :( En vain osaa olla miesten kanssa

Vierailija
06.11.2017 |

Mies kysyi perjantaina viikonlopun suunnitelmia ja vastasin, ettei ole erityisiä suunnitelmia, koska lapset ovat kotona. Minä sitten kysyin hänen suunnitelmiaan ja hän vastasi ihan kivasti jotain ympäripyöreää, kun ei vielä tiennyt, mitä aikoo. Minä en tähän enää vastannut mitään, kun en vain enää keksinyt sanottavaa. Eilen iltapäivällä laitoin viestin, miten on viikonloppu mennyt ja hän ei ole vieläkään vastannut :( Oliko tämä nyt tässä? Viime viikolla mies aloitti pari kertaa aiemminkin keskustelun, joka lopahti juuri siihen, kun en oikein keksinyt mitään. Ääh, mitä te muut viestittelette, jos ette ehdi tapaamaan, mutta haluatte tehdä selväksi, että kiinnostaa? Ollaan tavattu tämän miehen kanssa nyt pari kertaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittamalla tulisi vähemmän väärinymmärryksiä. Kyllähän tuo nyt vaikuttaa siltä, ettei kumpaakaan isommin kiinnosta.

Vierailija
2/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka "Olispa kiva nähdä taas pian, harmi etten nyt ehdi. Käviskö sulle maanantaina?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan tilannetta, jossa viestittelyllä on muukin tarkoitus kuin vain sopia tapaamisia. Jos tapaaminen nyt ei vain sillä hetkellä ole mahdollinen. Joillakin kun on sellainen elämäntilanne. 

Vierailija
4/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette pari kertaa tavanneet, mutta nyt et sitten määrittelemättömään aikaan pysty enää tapaamaan häntä? Joten haluaisit vain tekstiviestitellä miehen kanssa, etkä keksi mitään sanottavaa? Aika vaikeaksi menee, eipä kai kukaan sinulle voi vuorosanojakaan kirjoittaa. 

Mutta yleensä kai ihmiset kertoilevat elämästään ja kyselevät toisen tapahtumista. Aika pintapuolista juttuahan se tekstiviestitasolla pakkaa olemaan, varsinkaan kun ette edes tunne toisianne kovin hyvin.

Vierailija
5/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette pari kertaa tavanneet, mutta nyt et sitten määrittelemättömään aikaan pysty enää tapaamaan häntä? Joten haluaisit vain tekstiviestitellä miehen kanssa, etkä keksi mitään sanottavaa? Aika vaikeaksi menee, eipä kai kukaan sinulle voi vuorosanojakaan kirjoittaa. 

Mutta yleensä kai ihmiset kertoilevat elämästään ja kyselevät toisen tapahtumista. Aika pintapuolista juttuahan se tekstiviestitasolla pakkaa olemaan, varsinkaan kun ette edes tunne toisianne kovin hyvin.

No anteeksi. En nyt jotenkin ole tajunnut, että tekstiviestittely on niin äärimmäisen kamala vaihtoehto siksi ajaksi, kun ei ehdi tapaamaan. Lapset ja vuorotyö nyt tekevät vähän tiukkaa tällä hetkellä, varsinkin kun välimatkaakin on jonkin verran. 

Ja kun tuo keskustelu tosiaan tyssäsi siihen, kun en keksinyt enää mitään ja joo tiedän, että olisi pitänyt ehdottaa toista tapaamisajankohtaa, mutta se tilanne meni nyt ohi. Juuri tätä tarkoitankin, että kun se tilanne tulee, niin pää lyö tyhjää ja nyt kun tajuan, että olisi tietysti pitänyt kysyä, milloin voitaisiin tavata, on jo liian myöhäistä. Siksi tämän aloituksen teinkin, kun olen niin hiton tyhmä, etten osaa tällaista. Halusin nyt vain purkaa turhautumistani. En tietenkään mitään valmiita vuorosanoja voi odottaakaan, mutta edes jotain vinkkejä, mistä ihmiset yleensä juttelee, jos haluaa viestitellä tapaamisten välilläkin. 

Vierailija
6/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaanko vielä laittaa uuden viestin, vai odotanko nyt vain mitä tapahtuu? Voi hitto, kun harmittaa oikeasti.. 

Vierailija
7/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se suoraan sanottuna aika kamala vaihtoehto, jos et kerran keksi yhtään mitään kirjoitettavaa. Ettekö voi soitella?

Mutta kuten 4 kirjoitti, jotain pintapuolisia kuulumisia tekstareilla tulee kirjoiteltua. Small talkia. Miten päivä meni jne. 

Vierailija
8/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaanko vielä laittaa uuden viestin, vai odotanko nyt vain mitä tapahtuu? Voi hitto, kun harmittaa oikeasti.. 

Kehtaat laittaa :) mikset kehtaisi? Et siinä ainakaan häviä mitään.

Vierailija
9/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et keksi sanottavaa? Miten sä yleensä juttelet ihmisten kanssa, onko sulla jotkut valmiit repliikit? Kyllähän nyt sanottavaa keksii vaikka että joko olet käynyt katsomassa Tuntemattoman sotilaan tai että olipa kamala päivä tänään, miten sulla menee. 

Vierailija
10/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se suoraan sanottuna aika kamala vaihtoehto, jos et kerran keksi yhtään mitään kirjoitettavaa. Ettekö voi soitella?

Mutta kuten 4 kirjoitti, jotain pintapuolisia kuulumisia tekstareilla tulee kirjoiteltua. Small talkia. Miten päivä meni jne. 

Okei, kiitos tästä. 

Mutta miten luulette, että minä pärjään soitellessa, kun tekstiviesteilläkin on näin vaikeaa? :D Minulla on hirveä puhelukammo muutenkin. Ja livenäkään en tahdo saada sanaa suustani. Olen tosi huono small talkissa. Mutta kyllä minä puhun, jos on jotain asiaa. 

Joo, tiedän, olen mahdoton. Tässä nyt kuitenkin oli sellainen mies, jonka kanssa homma on edennyt luontevammin kuin kenenkään muun kanssa ja hänkin oli selkeästi kiinnostunut. 

Vierailija
11/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et keksi sanottavaa? Miten sä yleensä juttelet ihmisten kanssa, onko sulla jotkut valmiit repliikit? Kyllähän nyt sanottavaa keksii vaikka että joko olet käynyt katsomassa Tuntemattoman sotilaan tai että olipa kamala päivä tänään, miten sulla menee. 

No en minä paljon juttelekaan. :D Osallistun keskusteluihin, jos joku ne itse aloittaa ja aihe on minulle tuttu. Tai jos joku kysyy minulta jotain. 

Vierailija
12/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija mä haluan sua nyt niin kovin!

Vierailija
13/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos! Olet ihana! Jännittää vain, jos ei sitten vastaakaan. Tai jos ajattelee, että "eikö tuo nyt tajunnut, ettei kiinnosta". 

Vierailija
14/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos tästä. 

Mutta miten luulette, että minä pärjään soitellessa, kun tekstiviesteilläkin on näin vaikeaa? :D Minulla on hirveä puhelukammo muutenkin. Ja livenäkään en tahdo saada sanaa suustani. Olen tosi huono small talkissa. Mutta kyllä minä puhun, jos on jotain asiaa. 

Joo, tiedän, olen mahdoton. Tässä nyt kuitenkin oli sellainen mies, jonka kanssa homma on edennyt luontevammin kuin kenenkään muun kanssa ja hänkin oli selkeästi kiinnostunut. 

Minusta voisit suoraan ehdottaa tapaamista miehelle. Siis jos tiedät milloin se olisi mahdollista. Eipähän jää epäselväksi miehelle, että olet kiinnostunut.

Vierailija
15/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raija mä haluan sua nyt niin kovin!

Ai näinkö pitäisi kirjoittaa? :D En taida. 

Vierailija
16/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailen myös miestä, joka on todella huono tekstailemaan. On sanonut tästä itsekin ja unohtelee vastailla tai vastaa monen tunnin viiveellä, koska ei ole jaksanut tai ehtinyt katsoa puhelintaan. Tavatessa on ihan erilainen ja vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta, mutta viestittely ei oikein suju.

Vierailija
17/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kehtaat. Ja nyt heti, ettei jää tekemättä. :) Etsi kalenteristasi päivä jolloin voitte tavata, vaikka lyhyestikin, ja ehdota sitä hänelle. Sano suoraan, että haluaisit kovasti tavata, mutta ujona puhuminen on joskus kovin vaikeaa. 

Vierailija
18/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos tästä. 

Minusta voisit suoraan ehdottaa tapaamista miehelle. Siis jos tiedät milloin se olisi mahdollista. Eipähän jää epäselväksi miehelle, että olet kiinnostunut.

No tätä vähän mietinkin. On vain niin epävarma tunne nyt, kun mies on aina ennen vastannut. Tietysti mietin täällä nyt, että on viikonloppuna tavannut jonkun ihanan naisen ja nyt kiroaa, että mitä minä nyt oikein yritän. Juu, tiedän, että on tyhmää, mutta tässä nyt pitää vähän päästää näitä ajatuksia ulos. 

Mutta joo, ehkä kerään nyt vähän rohkeutta ja laitan uuden viestin. 

Vierailija
19/19 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos! Olet ihana! Jännittää vain, jos ei sitten vastaakaan. Tai jos ajattelee, että "eikö tuo nyt tajunnut, ettei kiinnosta". 

Tietysti jännittää, kaikkiahan tuollainen tilanne jännittää. Mutta jos nyt jätät tämän tilaisuuden käyttämättä, voit joutua odottelemaan toista pitkänkin aikaa. Anna mennä vaan, käy miten käy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä